[Ikarus] Dziwny błąd 7037 25

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 5.07.2011 roku

Wyświetleń 7037

Odpowiedzi 25

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

[Ikarus] Dziwny błąd
2011-07-05, 13:30(Ostatnia zmiana: 2011-07-05, 13:30)
Niedawno zrobiłem sobie Ikarusa (Edek bardzo mi przy tym pomógł i niech Bóg mu to w dzieciach wynagrodzi). Wszystko ładnie fajnie, co tam chciałem to pozmieniałem ale napotkałem bardzo dziwny błąd, którego Mr.sumo również nie potrafi zneutralizować. Chciałem (wg. tych skryptów z WOG'a) zrobić tak, aby w grze cały czas był wyświetlany pasek many. Elegancko sa te skrypty itd... Gothic.src jest w porządku zrobiony, w startup skrypty są dobrze na moje oko a jednak wywala mi błąd Unknown Identifier : MEMORYPROTECTIONOVERRIDE (on line 25) ... zmieniałem nawet wersje Ikarusa z 1.1.2 na 1.1.1 i nie bardzo pomogło. oto skrypt ze startup.d

const int MANABAR_SHOW = /*0x0D8B14EB*/ 227218667;
const int MANABAR_HIDE = /*0x0000BCE9*/ 48361;
const int MANABAR_DEFAULT = /*0x0D8B1475*/ 227218549;

////  1 = Show
////  0 = Default
//// -1 = Hide

func void ShowManabar(var int cond) {
    var int tmp;
   
    MemoryProtectionOverride(/*0x006C33EC*/7091180, 4);               // To jest linia 25
   
    if (cond == 1) {
    tmp = MANABAR_SHOW;
  } else if (cond == 0) {
  tmp = MANABAR_DEFAULT;
    } else if (cond == -1) {
        tmp = /*000000BC*/ 188;
        MEM_WriteInt(/*0x006C33EC*/ 7091181, tmp);
    tmp = MANABAR_HIDE;
    };
           
    MEM_WriteInt(/*0x006C33EC*/ 7091180, tmp);
};


func void STARTUP_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor STARTUP_<LevelName>)
Game_InitGerman();
};

func void INIT_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
Game_InitGerman();

ShowManabar(1);

};
};
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

[Ikarus] Dziwny błąd
#1 2011-07-05, 13:33(Ostatnia zmiana: 2011-07-05, 13:35)
Ja powiem tyle że całe zaistalowanie ikarusa  przez kaczkę i nie powinno wywalić błędu sprawdziłem czy ta funkcja jest w pliku ikarus.d i jest błąd nie powinien być (btw pewnie kolejny swnerwysyński foch gothica)

Edit: swnerwysyński  WTF
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Albo nie ma czegoś takiego jak MEMORYPROTECTIONOVERRIDE, albo plik w którym został zdefiniowany jest parsowany później, niż plik w którym jest wykorzystywana ta funkcja.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
nie z tego co widziałem te jego pliki (i tak jak ja mu mówiłem i jak ja mam) to to jest tak jak powinno być
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Funkcja MemoryProtectionOverride powinna być zdefiniowana w 2586 linijce ikarus.d. Przeszukaj go.

Aha, mam jeszcze taki jeden głupi pomysł. Chyba nie edytowałeś pliku ikarus.d albo nie daj buku nie umieszczałeś swoich skryptów właśnie tam?

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

[Ikarus] Dziwny błąd
#5 2011-07-05, 17:05(Ostatnia zmiana: 2011-07-05, 17:05)
w tym pliku co ja mu wysłałem nic nie było edytowane i ta funkcja tam jest (mi na tych pikach normalnie działa)
 


kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nic nie dodawałem ani nie zmieniałem... poszukam w ikarus.d tego co tam mowileś.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A może po prosu ją zdefiniuj ręcznie ?
Wycinek z Ikarus.d
func void MemoryProtectionOverride (var int address, var int size) {
    var int resDump;
    resDump = VirtualProtect (address, size, PAGE_EXECUTE_READWRITE);
};
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kaczka a czy dodałeś od Gothic.src odpowiednie linijki?
Wiem że to głupie ale skoro nawet zmiana Ikarusa nie zadziałała może tam masz błąd.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
tak dodał ja czuwałem na instalacją kiedyś też miałem teki błąd ale nie pamiętam co z nim zrobiłem
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

[Ikarus] Dziwny błąd
#12 2011-07-05, 20:30(Ostatnia zmiana: 2011-07-05, 20:30)
Mówię, wszystko mam zrobione jak trzeba.

To jest wycinek z Ikarus.d od linii 2586 do 2589

func void MemoryProtectionOverride (var int address, var int size) {
var int resDump;
resDump = VirtualProtect (address, size, PAGE_EXECUTE_READWRITE);
};
 


EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
one są wklejone tuż pod clsses.d (w trzeciej linijce bodajże) ja tak mam i działa :D
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

[Ikarus] Dziwny błąd
#15 2011-07-05, 21:12(Ostatnia zmiana: 2011-07-06, 01:34)
Wyślę Ci te pliki zarchiwizowane na pw Avallach, jeżeli nie masz nic przeciwko.

Edit: (za długie)

Edit2:

Screeny
1. Screen błędu z gry

http://imageshack.us...eztytuugnh.jpg/

Edit3: (za długie)

Edit4:

_INTERN\CONSTANTS.D
_INTERN\CLASSES.D
_INTERN\IKARUS_CONST_G2.D
_INTERN\ENGINECLASSES_G2\*.D
_INTERN\IKARUS.D



AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D
AI\AI_INTERN\BODYSTATES.D
AI\AI_INTERN\FOCUS.D
AI\AI_INTERN\Npc_SetToMad.d
AI\AI_INTERN\Species.d
AI\AI_INTERN\PrintDebug.d
AI\AI_INTERN\PrintPlus.d

STORY\Events\B_AWAKE_STONEGUARDIAN.d

STORY\Log_Entries\Log_Constants_*.d
STORY\XP_Constants.d
STORY\Story_Globals.d
STORY\NPC_Globals.d
STORY\svm.d
STORY\Text.d


STORY\B_Story\C_NpcIsInQuarter.d
STORY\B_Story\C_DiegoTooFar.d
STORY\B_Story\B_AddFightSkill.d
STORY\B_Story\B_RaiseFightTalent.d


STORY\Npc_Scripts\B_SetFightSkills.d

STORY\B_Story\B_RaiseAttribute.d
STORY\B_Story\B_LogEntry.d
STORY\B_Story\B_GetDayPlus.d
STORY\B_Story\B_BlessAttribute.d
STORY\B_Story\B_StartOtherRoutine.d
STORY\B_Content\B_RangerMeeting.d
STORY\B_Content\B_SCObsession.d
STORY\B_Content\B_Extro_Avi.d
STORY\B_Content\B_LieselMaeh.d
STORY\B_Content\B_IrrlichtBeep.d
STORY\B_Content\B_Greg_ComesToDexter.d
STORY\B_Content\B_Upgrade_Hero_HackChance.d
STORY\B_CONTENT\B_CountCanyonRazor.d
STORY\B_CONTENT\B_MALCOMEXIDENT.d


STORY\B_Content\C_ArtefaktValues.d

STORY\Dialog_Mobsis\B_PlayerMap.d

AI\HUMAN\B_Human\B_Say.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Overlay.d
STORY\Log_Entries\B_CloseTopic.d
STORY\Log_Entries\B_CloseTopics_*.d
STORY\Log_Entries\B_Checklog.d

STORY\B_Story\B_GivePlayerXP.d
STORY\B_Content\B_SCUsesRake.d


STORY\B_Story\B_KillNpc.d
STORY\B_Story\B_RemoveNpc.d
STORY\B_Content\B_RemoveQuarhodron.d
STORY\B_Content\B_PlayerFindItem.d


ITEMS\Tuning_*.d
ITEMS\Einhand_EquipBonus.d
ITEMS\Zweihand_EquipBonus.d
ITEMS\IT_*.d
ITEMS\Missionitems_*.d

AI\MAGIC\B_MagicHurtNpc.d

STORY\B_Content\B_ScHasBeliarsWeapon.d
STORY\B_Content\B_BeliarsWeaponSpecialDamage.d


AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_WispDetect.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_DeSynchronize.d



AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsGateGuard.d

AI\AI_INTERN\PERCEPTION.D
STORY\B_Content\B_GhostSpecialDamage.d
AI\AI_INTERN\B_RefreshAtInsert.d

AI\HUMAN\GUILDS.d
AI\HUMAN\B_RefreshArmor.d

AI\HUMAN\C_Human\C_BodyStateContains.d
AI\HUMAN\C_HUMAN\C_NpcIsBotheredByPlayerRoomGuild.d
AI\HUMAN\C_HUMAN\C_IsUsedMobMyPossession.d
AI\HUMAN\C_Human\C_IsTakenItemMyPossession.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsDown.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsToughGuy.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerIsFakeBandit.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerIsFakePirate.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerHasFakeGuild.d
AI\HUMAN\C_Human\C_BanditHelpsStoryBandit.d
AI\HUMAN\C_Human\C_BanditAttackBandit.d


AI\HUMAN\B_Human\B_LookAtNpc.d
AI\HUMAN\B_Human\B_ResetAll.d

STORY\B_Story\B_UseItem.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_LastWarningVatras.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_Myxir_TeachRequest.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_Riordian_TeachWisp.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Bartok_ShitAnOrc.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Koch_Hackebeil.d

AI\HUMAN\B_Human\B_ValidateOther.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Gold.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CommentFakeGuild.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_AttackEnd.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_AttackReason.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_GuildGreetings.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Smalltalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_FleeReason.d
AI\HUMAN\B_Human\B_SetAttitude.d

AI\AI_INTERN\Npc_Plunder_Is_Empty.d

AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsBotheredByWeapon.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToFlee.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToRansack.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcHasAttackReasonToKill.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcBelongsTo.d
AI\HUMAN\C_Human\C_DropUnconscious.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcRansacksAlways.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsHero.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsUndead.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsEvil.d
AI\HUMAN\C_Human\C_RefuseTalk.d

AI\HUMAN\B_Human\B_GetTotalPetzCounter.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GetCurrentAbsolutionLevel.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GetGreatestPetzCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GrantAbsolution.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GetPlayerCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_DeletePetzCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AddPetzCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_MemorizePlayerCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Attack.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CallGuards.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CreateAmmo.d

AI\HUMAN\C_Human\C_NpcHasAmbientNews.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackSheepKiller.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackMurder.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackThief.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackRoomIntruder.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToReactToSneaker.d


AI\MAGIC\B_ReadySpell.d
AI\MAGIC\B_SelectSpell.d


AI\HUMAN\B_Human\B_FinishingMove.d
AI\HUMAN\B_Human\B_SelectWeapon.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessEnemy.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessDamage.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessDrawWeapon.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessEnterRoom.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessFightSound.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessMurder.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessObserveSuspect.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessQuietSound.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessTalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessTheft.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessThreat.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessUseMob.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessWarn.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDementorTalk.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignSchiffswachenTalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessPlayer.d
AI\HUMAN\B_Human\B_MoveMob.d

AI\HUMAN\B_Human\B_RemoveWeapon.d

STORY\B_Content\B_GiveThiefXP.d
STORY\B_Story\B_GiveInvItems.d
STORY\B_Content\B_Beklauen.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Announce_Herold.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Preach_Vatras.d


STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignAmbientInfos_*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignAmbientNEWS.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignToughGuyNEWS.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignCityGuide.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignAmbientInfos.d



AI\MAGIC\C_Spell_Proto.d

AI\MAGIC\B_AssessMagic.d
AI\MAGIC\C_CanNpcCollideWithSpell.d

AI\MAGIC\Spells\Spell_*.d


AI\MAGIC\Spell_ProcessMana.d
AI\MAGIC\Spell_ProcessMana_Release.d

AI\MAGIC\ZS_Magic\ZS_*.d


STORY\B_Story\B_GiveDeathInv.d
STORY\B_Content\B_DragonKillCounter.d

Story\Events\B_EVENT_PORTAL_EARTHQUAKE.d
Story\Events\EVT_TELEPORTSTATION_FUNC.d

AI\HUMAN\TA.d
AI\HUMAN\TA_Human\ZS*.d

STORY\B_Story\B_ENDPRODUCTIONDIALOG.d
STORY\Dialog_Mobsis\*.d

STORY\Npc_Scripts\B_CreateAmbientInv.d
STORY\Npc_Scripts\B_GiveNpcTalents.d
STORY\Npc_Scripts\B_SetAttributesToChapter.d
STORY\Npc_Scripts\B_SetNpcVisual.d
STORY\Npc_Scripts\Npc_Default.d

STORY\NPC\*.d
STORY\NPC\Monster\*.d
STORY\NPC\Orc\*.d

STORY\B_Story\B_ClearDeadTrader.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_ClearRuneInv.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_ClearJunkTradeInv.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_GiveTradeInv_*.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_GiveTradeInv.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_GivePotion.d

AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ClearRoom.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Dead.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Flee.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_HealSelf.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ObservePlayer.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_RansackBody.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ReactToDamage.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ReactToWeapon.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Talk.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Unconscious.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_WatchFight.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Attack.d


STORY\G_Functions\G_CanNotCast.d
STORY\G_Functions\G_CanNotUse.d
STORY\G_Functions\G_CanSteal.d
STORY\G_Functions\G_PickLock.d



STORY\B_Story\B_GetLearnCostTalent.d
STORY\B_Story\B_GetLearnCostAttribute.d
STORY\B_Story\B_BuildLearnString.d

STORY\B_Story\B_TeachAttributePoints.d
STORY\B_Story\B_TeachFightTalentPercent.d
STORY\B_Story\B_TeachMagicCircle.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentAlchemy.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentForeignLanguage.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentWispDetector.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentRunes.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentSmith.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentTakeAnimalTrophy.d
STORY\B_Story\B_TeachThiefTalent.d
STORY\B_Story\B_UseFakeScroll.d
STORY\B_Story\B_InitGuildAttitudes.d
STORY\B_Story\B_NPC_IsAliveCheck.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDragonTalk_Main.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDragonTalk_*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDragonTalk.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDementorTalk_*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignORC_AntiPaladinTalk.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_NpcObsessedByDMT.d
STORY\B_Story\B_GregIsBack.d

STORY\B_Story\B_ENTER_ADDONWORLD.d
STORY\B_Story\B_ENTER_OLDWORLD.d
STORY\B_Story\B_ENTER_NEWWORLD.d
STORY\B_Story\B_KapitelWechsel.d
STORY\B_Content\B_CaptainConditions.d
STORY\B_Content\B_CaptainCallsAllOnBoard.d
STORY\B_Content\C_ADDON_KNOWS_SCHNAPS.d
STORY\B_Content\B_Addon_PiratesGoHome.d

STORY\DIALOGE\DIA*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_*.d


AI\MONSTER\C_Monster\C_*.d

AI\MONSTER\B_Monster\B_SetMonsterAttitude.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_InitMonsterAttitudes.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessBody.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessDamage.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessEnemy.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessOthersDamage.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessPlayer.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessWarn.d

AI\MONSTER\Rtn_Monster\ZS_MM_Rtn_*.d
AI\MONSTER\Rtn_Monster\ZS_MM_AllScheduler.d

AI\MONSTER\ZS_Monster\ZS_MM_*.d

STORY\B_Story\B_MAGECAVETRIGGER.d
STORY\Events\*.d
AI\Test_Skripts\*.d

STORY\B_Story\B_ENTER_DRAGONISLAND.d
STORY\Startup.d


Ikarusowych linijek w ogóle nie wyszukuje :C Nawet Avallach nie potrafił pomóc :|
 


kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
No właśnie nie ;) dupa.d też faktycznie nie wyszukiwało ;0 Może coś tam poszukam jeszcze :pokerface:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
W czym reparsujesz bo ze screena wydawało mi się że to tak jakby spacer był spróbuj z GothicStarter lub jeżeli go używasz to spróbuj z jakimś innym parserem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Spacerem zrobiłem to tylko raz... tak cały czas Gothic Starterem robię, ale chodzi nie o to, że wywala jakieś błędy ikarusowe (bo to by było moje marzenie :ayfkm: ), tylko o to, że żadnych plików ikarusa nie czyta ;C
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry