Niedawno zrobiłem sobie Ikarusa (Edek bardzo mi przy tym pomógł i niech Bóg mu to w dzieciach wynagrodzi). Wszystko ładnie fajnie, co tam chciałem to pozmieniałem ale napotkałem bardzo dziwny błąd, którego Mr.sumo również nie potrafi zneutralizować. Chciałem (wg. tych skryptów z WOG'a) zrobić tak, aby w grze cały czas był wyświetlany pasek many. Elegancko sa te skrypty itd... Gothic.src jest w porządku zrobiony, w startup skrypty są dobrze na moje oko a jednak wywala mi błąd Unknown Identifier : MEMORYPROTECTIONOVERRIDE (on line 25) ... zmieniałem nawet wersje Ikarusa z 1.1.2 na 1.1.1 i nie bardzo pomogło. oto skrypt ze startup.d
const int MANABAR_SHOW = /*0x0D8B14EB*/ 227218667;
const int MANABAR_HIDE = /*0x0000BCE9*/ 48361;
const int MANABAR_DEFAULT = /*0x0D8B1475*/ 227218549;
//// 1 = Show
//// 0 = Default
//// -1 = Hide
func void ShowManabar(var int cond) {
var int tmp;
MemoryProtectionOverride(/*0x006C33EC*/7091180, 4); // To jest linia 25
if (cond == 1) {
tmp = MANABAR_SHOW;
} else if (cond == 0) {
tmp = MANABAR_DEFAULT;
} else if (cond == -1) {
tmp = /*000000BC*/ 188;
MEM_WriteInt(/*0x006C33EC*/ 7091181, tmp);
tmp = MANABAR_HIDE;
};
MEM_WriteInt(/*0x006C33EC*/ 7091180, tmp);
};
func void STARTUP_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor STARTUP_<LevelName>)
Game_InitGerman();
};
func void INIT_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
Game_InitGerman();
ShowManabar(1);
};
};