edycja zawartości skrzyń w trakcie gry 2438 3

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 12.06.2011 roku

Wyświetleń 2438

Odpowiedzi 3

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
edycja zawartości skrzyń w trakcie gry - czy jest to wogóle możliwe?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
func void     Mob_CreateItems                (var string s0, var int i1, var int i2)                                                                                         {};Najpierw zawsze sprawdzaj w oryginalnych skryptach i na liście funkcji.
Usuwanie itemów jest dostępne tylko z poziomu Ikarusa.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
func void     Mob_CreateItems                (var string s0, var int i1, var int i2)                                                                                         {};Najpierw zawsze sprawdzaj w oryginalnych skryptach i na liście funkcji.
Usuwanie itemów jest dostępne tylko z poziomu Ikarusa.
Rozumiem,że dodawanie też? czy na WOGu jest to dla g1?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

edycja zawartości skrzyń w trakcie gry
#3 2011-06-12, 21:38(Ostatnia zmiana: 2011-06-12, 21:39)
Rozumiem,że dodawanie też? czy na WOGu jest to dla g1?
:facepalm:
Przeczytaj sobie funkcję którą ci napisałem. Myślałem że nie muszę tego tłumaczyć, ale "mob create items" znaczy po polsku w tym przypadku "stwórz przedmioty w skrzyni".

Od dawna NIE ma podziału na Ikarusa dla g2nk i g1. Tak było tylko na samym początku. Teraz jest tylko jeden i po prostu zależnie od wersji gry używasz odpowiedniego pliku ze specyficznymi stałymi.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry