Sprawdzenie obrażeń zadanych Hero przez oponentów 2326 3

O temacie

Autor Vizier

Zaczęty 30.04.2011 roku

Wyświetleń 2326

Odpowiedzi 3

Vizier

Vizier

Użytkownicy
posty39
Propsy5
  • Użytkownicy
Jak w temacie, czy ogóle jest to możliwe? Macie na to pomysł? B_AssessDamage.d w ogóle nie widzi obrażeń otrzymanych przez bohatera. Próbowałem kilku własnych sposobów ale póki co bez sukcesów.
 


Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ja bym zrobił coś w stylu
Cytuj
var int zycie_przed_obr;
var int zycie_po_obr;

zycie_przed_obr=aktualne_zycie;

if (został zraniony==true)
{
   zycie_po_obr=aktualne_zycie;
}

obrazenie=zycie_przed_obr - zycie_po_obr;
zycie_przed_obr=zycie_po_obr;

Oczywiście jest to w wielkim skrócie i w pseudokodzie :D

Vizier

Vizier

Użytkownicy
posty39
Propsy5
  • Użytkownicy
Dzięki Avallach, wszystko działa. Wreszcie moje skrypty będą się mogły zwrócić przeciw graczowi. Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry