Czas zapłaty 12247 74

O temacie

Autor Dracon

Zaczęty 1.04.2011 roku

Wyświetleń 12247

Odpowiedzi 74

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Czas zapłaty
2011-04-01, 14:43(Ostatnia zmiana: 2011-04-01, 15:06)
Z pewnych źródeł zdobyłem większość plików z Czasu Zapłaty (właściwie jedną z wersji beta), są w niej m.in. miecz runiczyny i duale. Wszystko skleiłem do paczki z modem i sprawdziłem u siebie - EFEKT NIESAMOWITY! Gorąco polecam ściągnięcie i sprawdzenie tego u siebie.
Instalacja: Należy wrzucić paczkę do folderu z grą i wybrać akcję "wypakuj tutaj".
Link: http://www.sendspace.pl/file/27ffe8cbd970a6c09a57eee http://www.sendspace.com/file/vbxrkp
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy
Ej a tak właściwie to masz zgodę na udostępnianie tych plików od grupy tM ?
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk

Kain

Czas zapłaty
#2 2011-04-01, 14:53(Ostatnia zmiana: 2011-04-01, 14:55)
Naprawde TO JEST COŚ! Zajebista sprawa zwłaszcza z tym mieczem runicznym... Ludzie pobierać!

EDIT: Skoro nazwa tematu brzmi

                "Czas zapłaty                       PRZECIEK!"
to sądzę iż raczej nie ma :D  ale naprawdę polecam wam to pobrać! Fajnie polatać sobie z mieczem runicznym czy z dualami :)
 

MajorZyla

MajorZyla

Użytkownicy
posty31
Propsy12
  • Użytkownicy
A idź w żyć i się tam zaszyj...

Nie powinieneś takich żeczy rozpowszechniać. Paczka pewnie nie posiada zabezpieczeń. Więc  w nieodpowiednich rękach mogą stać się częścią jakiegoś moda a to to już jest wykorzystanie czyjejś własności intelektualnej(podciągane pod odpowiedzialność karną).

Proszę abyś usunął ten plik, gdyż dając to na światło dzienne zrobiłeś cholerne świństwo ekipie robiącej tego moda.
 
Kowal z zamiłowania...


Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy

Kruczek

Czas zapłaty
#4 2011-04-01, 14:59(Ostatnia zmiana: 2011-04-01, 15:01)
Naprawde TO JEST COŚ! Zajebista sprawa zwłaszcza z tym mieczem runicznym... Ludzie pobierać!

EDIT: Skoro nazwa tematu brzmi

                "Czas zapłaty                       PRZECIEK!"
to sądzę iż raczej nie ma :D  ale naprawdę polecam wam to pobrać! Fajnie polatać sobie z mieczem runicznym czy z dualami :)
Tak , bardzo a jak ty byś się czuł gdybyś siedział nad czymś parę lat a tu nagle jeszcze przed premierą ktoś udostępnia całą twoją prace ?
 

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty132
  • Użytkownicy
Tak kur** takich ludzi jak ty powinno się tępić, a co do TM może cie podać do sądu bo złapać cię po ip to nie problem...
 

Diegomir

Diegomir

Użytkownicy
Gnój
posty196
Propsy255
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Gnój
Ich wina, że nie upilnowali plików!

ŚWIETNIE!!!! Już ściągam, żeby pokampić sobie z mieczem runicznym!!!!!!!!11111

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
@Kruczek: Chuj mnie to boli. ja tego nie wrzuciłem co najwyżej skorzystałem
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dzięki Dracon. Wreszcie będę mógł sobie w coś fajnego pobrać!

A co do innych, którzy naskakują na Dracona, po prostu brak mi słów...

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
czyli orcwarrior pozwolił na to?
 

Diegomir

Diegomir

Użytkownicy
Gnój
posty196
Propsy255
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Gnój
czyli orcwarrior pozwolił na to?
Na pewno nie. Ktoś to udostępnił z tajnego. Dzięki niemu możemy zagrać już teraz!!!!!!

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
Naskakujecie na Dracona, który podzielił się z wami czymś co zdołał zdobyć (pewnie z niemałym trudem), mógł to zatrzymać tylko dla siebie ale mimo to podzielił sie z wami wy niewdzięczne żmije. Wy pewnie zatrzymalibyście taki materiał dla siebie a później chwalili się jacy to nie jesteście zajebiści bo stworzyliście Miecz Runiczny i Duale. Podsumuje to krótko: Jesteście Egoistami. Dracon chciał pomóc a wy na niego wjechaliście i obrzuciliście mięsem. Dziękuje, Dobranoc.
 

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Haememem. Dziwne że akurat dzisiaj dziwnym trafem wyszedł wyciek wersji beta, A wszyscy dziękują Judaszowi, za to. Lepiej nie będę jeszcze tego rozpakowywał, chociaż może the modders poszło w ślady poziomek, ale zamiast pełnej wersji wrzucili wersję "demo".
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
no fajnie że można już popykać, ale pomyślcie co by było jagbyście marnowali pare lat na najlepszego moda jaki powstaje, a premiera będzie jaka będzie - te duale i miecze runiczne nie będą sprawiać już takiej przyjemności. Według mnie jeśli orc sobie tego nie życzył, Dracon zachował się strasznie chamsko. Jednak i tak większość będzie się z tego cieszyć. Ja tego nie pochwalam, ponieważ ja już siedze w modzie 4 miesiące, i niewyobrażam żeby ktoś bez mojej zgody go udostępnił. A co dopiero takie cudo jak Czas Zapłaty nad którym prace trwają 3 lata?
 

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica
włączyłem, zagrałem - działa, zajebiste to jest, godziny świetnej zabawy.
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk

Kain

Czas zapłaty
#15 2011-04-01, 15:48(Ostatnia zmiana: 2011-04-01, 15:49)
Ojtam Warka czepiasz się szczegółów. Dobrze wiesz, że większość użytkowników tM zawsze wiernie stoi przy swoim zdaniu murem ;] Nikogo nie przekonasz do tego, że to złe a zwłaszcza Dracona, który już chwile na tym forum siedzi i przejął wiele z jego zwyczajów ;]
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Czas zapłaty
#16 2011-04-01, 16:15(Ostatnia zmiana: 2011-04-02, 09:56)
Korzystając z okazji chciałbym podzielić się z forumowiczami pewnym sekretem który stoi za moją wiedzą na temat działania silnika gry Gothic. Mianowicie dawno temu, kiedy zaczynałem "przygodę" z moddingiem, natrafiłem na prywatną stronę pewnej osoby związanej z Piranha Bytes, która była w posiadaniu bogatych informacji na temat procesu jej tworzenia i samych plików źródłowych. Jest tam między innymi bardzo pożyteczna dla zwykłych modderów lista wszystkich funkcji zewnętrznych. Jednak przypadkiem udało mi się odkryć że znajduje się tam także ukryty folder, zawierający pewne bardzo interesujące pliki. Listę i archiwum je zawierające zamieszczam poniżej.
Spoiler
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Andre\oCSManager.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Andre\oCSPlayer.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Andre\oCSProps.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Andre\oCSTigger.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Bert\obinkplayer.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Bert\oGameManager.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Bert\oMagic.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Bert\omenusavegame.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Bert\omenu_tools.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Bert\oobert.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Bert\oplayerinfo.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Bert\osavegame.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Bert\osysinfo.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Bert\oTrigger.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Bert\oviewprogressbar.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Bert\oviewstatusbar.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Carsten\oAIHuman_Magic.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Carsten\oMagFrontier.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Carsten\oMenu_Status.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Carsten\ooCarsten.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Carsten\oSpell.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Carsten\oVisFX.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Carsten\oVisFX.h
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Carsten\oVisFX_Edit.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Carsten\oVisFX_Lightning.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Carsten\oVisFX_MultiTarget.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Kurt\oMusicZone.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Roman\oDamage.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Roman\oDocumentManager.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Roman\oInformationManager.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Roman\ologmanager.h
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Roman\oNpc_Damage.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Roman\oNpc_Fight.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Roman\oNpc_Move.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Roman\oViewDialogInventory.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Roman\oViewDialogItem.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Roman\oViewDialogItemContainer.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Roman\oViewDialogStealContainer.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Roman\oViewDialogTrade.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Roman\oViewDocument.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oAIHuman.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oAIShoot.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oAniCtrl.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oBarrier.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oDialog.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oDoc.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oFocus.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oGame.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oGameExternal.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oGameKeys.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oGuilds.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oHelp.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oInfo.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oInventory.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oItem.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oItemReact.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\ologmanager.h
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oMission.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oMobInter.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oNews.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oNpc.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oNpcInv.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oNpcMessages.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oNpcStates.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oobjfactory.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oParticleControl.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oPortals.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oRoutine.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oSpawn.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oSVM.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\Ovob.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oWaynet.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\oWorld.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\Gothic\_Ulf\Phoenix.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_andre\zCCSContext.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_andre\zCCSCutscene.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_andre\zCCSLib.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_andre\zCCSManager.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_andre\zCCSPlayer.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_andre\zCCSPool.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_andre\zCCSProps.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\zbinkplayer.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\zbuffer.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\Zdisk.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\Zdisk_vdfs.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\zError.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\znet.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\znetEventMan.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\znethost.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\znetmanager.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\znetmessage.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\znetversion.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\znetvobcontrol.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\zNet_Win32.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\zoption.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\zplayergroup.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\zplayerinfo.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\zqueue.h
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\zscandir.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\zstring.h
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\zsysinfo.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\zvideoplayer.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\zviewprogressbar.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\zworldinfo.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_bert\zzBert.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zAICamera.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zAICamera_Core.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zAICamera_Dialog.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zAICamera_Movement.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zAICamera_Util.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zCSCamera.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zFlash.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zInput.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zInput_Win32.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zKBSplines.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zMathTools.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zMathTools.h
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zMenu.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zmenu_item.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zMusic_Dm.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zSndMSS.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zWin32.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_carsten\zzCarsten.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\z3d.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zAIPlayer.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zAlgebra.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zArchive2container.h
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zArchiver.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zArchiver2.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zArchiverGeneric.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zBsp.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zBsp.h
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zBSPBuild.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zBSPIndoor.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zBVolume.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zCamera.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zCollisionDetector.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zCollisionObject.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zCollisionObjectMisc.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zCollisionObjectMiscChar.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zContainer.h
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zConvexCollision.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zDecal.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zEigen.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zEngine.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zFile3d.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zFileQBSP.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zLensflare.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zMaterial.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zMemPool.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zMesh.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zModel.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zModel.h
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zModelProto.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zMorphMesh.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zMusic.h
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zObject.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zParticle.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zPolygon.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zPolyStrip.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zProgMeshBuild.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zProgMeshProto.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zQuadMark.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zRayCache.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zRenderManager.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zSession.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zSky.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zSound.h
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zSoundMan.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zSparseArray.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zSparseArray.h
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zTexFile.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zTexture.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zThread.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zTools.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zVertexBuffer.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zVob.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zVobLight.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zVobMisc.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zWorld.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zWorldLight.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zzDieter.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_dieter\zZone.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_kurt\zMusicCtrl.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_kurt\zRndD3D.h
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_kurt\zRndD3D_DxtcCache.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_kurt\zRndD3D_Init.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_kurt\zRndD3D_Render.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_kurt\zRndD3D_SurfaceCache.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_kurt\zRndD3D_Texture.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_kurt\zRndD3D_Vertexbuffer.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_kurt\zRndD3D_Vid.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_kurt\zTexConvert.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_kurt\zTexConvPalette.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_manuel\oCollisionObjectMiscChar.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_manuel\zAccount.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_roman\zViewDialog.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_roman\zViewDialogChoice.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_roman\zViewDraw.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_roman\zViewFX.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_roman\zViewObject.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_roman\zViewPrint.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_ulf\zConsole.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_ulf\zEventMan.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_ulf\zFonts.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_ulf\Zgrafix.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_ulf\zList.h
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_ulf\zParser.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_ulf\zParser_Lexer.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_ulf\zParser_Symbol.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_ulf\zView.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_ulf\zWaynet.cpp
C:\modding\gothic_engine\current_work\ZenGin\_ulf\ZzUlfi.cpp

Proszę jednak o bardzo ostrożne obchodzenie się z tymi plikami i nie kopiowanie ich na żaden inny serwer. W żadnym wypadku nie należy też rozpowszechniać informacji o ich wycieku, gdyż mogłoby się to wiązać z krokami prawnymi ze strony Piranha Bytes czy developera. Z tego też względu cały folder jest zaszyfrowany, bez hasła można jednak swobodnie uzyskać dostęp do listy plików. Proszę nie zwracać uwagi na nietypowe rozmiary, wynika to z tego ze ze względów bezpieczeństwa dla wyrównania na końcu każdego została dodana wyrównująca ilość pustych linii. Po hasło zapraszam tylko i wyłącznie na pw. Warunek jest jeden: tylko dla osób z forum, tylko na własny użytek, bez podawania go innym czy rozpowszechniania plików. Zapraszam do komentowania.

//edit: link usunięty, osoby które otrzymały hasło i pobrały pliki źródłowe proszę o nierozprowadzanie ich dalej ; D

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Czas zapłaty
#17 2011-04-01, 16:20(Ostatnia zmiana: 2011-04-01, 16:21)
Możesz mi wysłać hasło na pw. Przyjrzę się im bliżej.

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Ten temat to żart na 1 kwietnia?

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
ZAJEBISTE, DZIĘKI ZIOMEK. Polecam modaaa!!! :ok:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry