W skrypcie '\_Work\data\Scripts\Content\Story\Text.d' jest domyślnie tablica TXT_GUILDS zawierająca nazwy wszystkich dostępnych gildii (ludzkich i zwierzęcych). Jako, że bawię się w 'ulepszanie' CharacterHelper'a, postanowiłem w dialogu, w którym wybiera się gildię dać odwołania bezpośrednio do tej tablicy (by nie zmieniać nazwy gildii kilka razy). Jednak kompilator ma wielki problem z linijkami typu:
Info_AddChoice(CH_Guild, TXT_GUILDS[GIL_NONE], CH_NONE);
Ciągle uważa, że zapomniałem ','. Więc najpierw sprawdziłem, o co mu biega, więc zamieniłem tą linijkę na:
var string TEXT;
TEXT = TXT_GUILDS[GIL_NONE];
Info_AddChoice(CH_Guild, TEXT, CH_NONE);
Odpaliłem i teraz? Ma problem z linijką:
TEXT = TXT_GUILDS[GIL_NONE];
Tym razem gada że zapomniałem średnika. Nie mam pojęcia o co mu chodzi. Dałem mu nawet dwa średniki i to samo. Dałem odstęp między ']', a ';' i dalej do samo. Zabrałem mu nawet ten średnik i dalej to samo. Więc jak mam odczytać zmienną z tej tablicy?
//EDIT:
Przy:
TEXT = TXT_GUILDS[0];
Problem też występuje.
//EDIT2:
Dla testów zadeklarowałem nową tablicę
var string TEXT[1];
TEXT[0] = "brak";
TEXT[1] = "cos";
Info_AddChoice(CH_Guild, TEXT[0], CH_NONE);
I dalej pisze, że w
Info_AddChoice(CH_Guild, TEXT[0], CH_NONE);
brakuje przecinka...