Orkowie są traktowani jako zwierzęta, hejtują wszystkich ludzi jednakowo.
Jednak z drugiej strony nic nie przeszkadza (chyba) w zmienieniu ich nastawienia jako zwierząt do wszystkich ludzi, przez plik _Work\Data\Scripts\Content\AI\B_Monster\B_InitMonsterAttitudes.d. Musiałbyś wymienić
B_SetGuildAttitude (GIL_ORC*, ATT_HOSTILE, GIL_SEPERATOR_HUM);
na
B_SetGuildAttitude (GIL_ORC*, ATT_FRIENDLY, GIL_SEPERATOR_HUM);
No i najlepiej w drugą stronę, to:
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_ORC*);
na
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_FRIENDLY, GIL_ORC*);
Co oznaczają gwiazdki chyba tłumaczyć nie muszę.
Jeśli chcesz zmienić nastawienie do konkretnych gildii, musisz dopisać własne linijki, koniecznie po tych już istniejących. Tworzysz je w identyczny sposób, ale GIL_SEPERATOR_HUM zastępujesz zmiennymi oznaczającymi konkretne gildie. To co dasz później, nadpisze wcześniejsze, oryginalne ogólniki.