Wie ktos moze gdzie jest skrypt...? 2423 3

O temacie

Autor janpl

Zaczęty 21.02.2011 roku

Wyświetleń 2423

Odpowiedzi 3

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Wie ktos moze jak sie nazywa skrypt gdzie jest stosunek gidlii orkow do ludzkich gildii ?? bo w guilds chyba nie ma no chyba ze ma jakis inna nazwe bo nigdzie nie pisalo orc??
 


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Wie ktos moze gdzie jest skrypt...?
#2 2011-02-21, 22:35(Ostatnia zmiana: 2011-02-21, 22:37)
Orkowie są traktowani jako zwierzęta, hejtują wszystkich ludzi jednakowo.
Jednak z drugiej strony nic nie przeszkadza (chyba) w zmienieniu ich nastawienia jako zwierząt do wszystkich ludzi, przez plik _Work\Data\Scripts\Content\AI\B_Monster\B_InitMonsterAttitudes.d. Musiałbyś wymienić
B_SetGuildAttitude (GIL_ORC*, ATT_HOSTILE, GIL_SEPERATOR_HUM);na
B_SetGuildAttitude (GIL_ORC*, ATT_FRIENDLY, GIL_SEPERATOR_HUM);No i najlepiej w drugą stronę, to:
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_ORC*);na
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_FRIENDLY, GIL_ORC*);Co oznaczają gwiazdki chyba tłumaczyć nie muszę.

Jeśli chcesz zmienić nastawienie do konkretnych gildii, musisz dopisać własne linijki, koniecznie po tych już istniejących. Tworzysz je w identyczny sposób, ale GIL_SEPERATOR_HUM zastępujesz zmiennymi oznaczającymi konkretne gildie. To co dasz później, nadpisze wcześniejsze, oryginalne ogólniki.

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Orkowie są traktowani jako zwierzęta, hejtują wszystkich ludzi jednakowo.
Jednak z drugiej strony nic nie przeszkadza (chyba) w zmienieniu ich nastawienia jako zwierząt do wszystkich ludzi, przez plik _Work\Data\Scripts\Content\AI\B_Monster\B_InitMonsterAttitudes.d. Musiałbyś wymienić
B_SetGuildAttitude (GIL_ORC*, ATT_HOSTILE, GIL_SEPERATOR_HUM);na
B_SetGuildAttitude (GIL_ORC*, ATT_FRIENDLY, GIL_SEPERATOR_HUM);No i najlepiej w drugą stronę, to:
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_ORC*);na
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_FRIENDLY, GIL_ORC*);Co oznaczają gwiazdki chyba tłumaczyć nie muszę.

Jeśli chcesz zmienić nastawienie do konkretnych gildii, musisz dopisać własne linijki, koniecznie po tych już istniejących. Tworzysz je w identyczny sposób, ale GIL_SEPERATOR_HUM zastępujesz zmiennymi oznaczającymi konkretne gildie. To co dasz później, nadpisze wcześniejsze, oryginalne ogólniki.
DOBRA DZIĘKI WŁAŚNIE OTO MI CHODZIŁO TEMAT DO ZAMKNIECIA :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry