chcę zrobić coś takiego jak jest w g2nk, że kiedy pokonamy kupca to nie możemy zabrać towaru, którym handluje. zrobiłem skrypt co do rudy jednak nie działa:
else if (C_NpcIsHuman (hero)) //addon pawbuj
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_CHECK, "...kein purer Fernkämpfer und kein NSC-Freund!" );
AI_TurnToNpc (self, other); //add by pawbuj
//AI_StartState (self, ZS_AssessBody_RecoverWeapon, 1, "");
if (Npc_HasItems (other, ItMiNugget) > 0)
{
var int xy;
xy = Npc_HasItems(other, ItMiNugget);
Npc_RemoveInvItems (other,ItMiNugget, xy);
PrintScreen (ConcatStrings ("Bryłki rudy odebrane: ", IntToString(xy)),-1,-1,"FONT_OLD_10_WHITE.TGA",2);
}
else
{
AI_PlayAni (self, "T_WATCHFIGHT_OHNO");
B_Say (self, other, "$ShitNoOre");
};
other.aivar[AIV_PLUNDERED] = TRUE;
};
jest to fragment b_assessbody.