[G2:NK]Jak utworzyć miecz, który po trafieniu zamraża? 15265 34

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 31.01.2011 roku

Wyświetleń 15265

Odpowiedzi 34

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Wybaczcie,że znowu piszę temat na tym forum,ale przydałby mi się taki miecz,jak w modzie Mroczne tajemnice(mam na myśli Ostrze chwały),które po trafieniu zamraża(efekt bryły lodu+chwilowe unieruchomienie przeciwnika,czyli tak,jakbyśmy zamiast broni użyli runy).Najlepiej o tutorial jakiś,lub jakieś podpowiedzi.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ojć, sorki, cofam propsa. Dałeś link do tematu jak zrobić miecz który wygląda jak zamrożony, a nie jak zrobić miecz który zamraża trafionego przeciwnika. Ale i taki tutek na forum jest, starczy poszukać (nawet dwa razy bezczelnie go kopiowano).

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
A w którym dziale?Tutoriale->skrypty?Bo w samym tutoriale nie ma nic o takim czymś^^
Edit:Znalazłem jakiś,ale to chyba raczej do Gothic I i nic z niego nie rozumiem:(
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tutoriale->skrypty-> wyszukujesz "Broń ala Szpon Beliara"
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Człowieku nie dość że nie umiesz znaleść programu od dźwięku to nawet nie chce ci się przejrzeć działu tutoriali
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Dobra sprawdzę czy działa.Jakby co to napiszę.
Edit:Sprawdziłem tutorial i po zrobieniu wszystkiego,podczas naprawy skryptów wyskakują błędy typu Unknown Identifier,Syntax Error itp.
func void F_S (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;

ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
randomdmg = Hlp_Random (100);
procent_trafienia = 100;
obrazenia = 40;

if (Npc_HasItems(hero, Jumper) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, Jumper) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);
};
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube_KEY_CAST", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};

if (Npc_HasItems(hero, Jumper) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, Jumper) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube_KEY_CAST", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};
};
};
Wpis do B_Assesdamage.d
Edit:Ten unknown tyczy się func lub F_S
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Edit:Sprawdziłem tutorial i po zrobieniu wszystkiego,podczas naprawy skryptów wyskakują błędy typu Unknown Identifier,Syntax Error itp.
Łączymy się z tobą w bólu. Miejmy nadzieję, że sobie sam poradzisz z tymi tajemniczymi problemami :)

FraseR
  • Gość
No to wpierw zaznacz te wszystkie błędy, bądź dokładnie przepisz ich treść, bo nie chce mi się szukać każdego błędu.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Nie mam teraz błędów,ale nie wywołuje się efekt,który powinien się pokazać.Co mogłem za przeproszeniem zj***ć?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
No i dalej nie chcą mi efekty zadziałać(żadne błędy nie wyskakują).Skrypt wpisu do B_AssessDamage:
// **********************************************************
// Firesword
// **********************************************************
func void B_Firesword (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;

ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
randomdmg = Hlp_Random (1);
procent_trafienia = 100;
obrazenia = 40;

if (Npc_HasItems(hero, Jumper) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, Jumper) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", other, slf, 0, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (other, slf, obrazenia);
};
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", other, slf, 0, 0, 0, FALSE );
};

if (Npc_HasItems(other, Jumper) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, Jumper) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", other, other, 0, 0, 0, FALSE );
};
};
};
Testowałem na postaci Itemhoshi(bo w warunku skoro jest,że postać jest nieśmiertelna,to postanowiłem testować na niej).
Czy za przeproszeniem coś zjeb*łem?Oczywiście dodałem pod
B_BeliarsWeaponSpecialDamage (other, self);
to
B_Firesword (other, self);
Widzi tu ktoś jakiś błąd?Proszę o odpowiedzi.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Skorpion

Skorpion

Użytkownicy
posty19
Propsy4
  • Użytkownicy
Cytuj
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)

Ta linijka odpowiada za to że jeżeli NPC jest nieśmiertelny to nie będzie to na niego działać, spróbuj na kimś śmiertelnym ;)
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ta linijka odpowiada za to że jeżeli NPC jest nieśmiertelny to nie będzie to na niego działać, spróbuj na kimś śmiertelnym ;)

if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)Dokładnie oznacza to wykonaj instrukcję, jeśli NPC nie jest nieśmiertelny.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Nowy skrypt:
// *********************
// Lodowy miecz
// *********************
func void B_Lodowymiecz (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{

if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;

ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
randomdmg = Hlp_Random (1);
procent_trafienia = 100;
obrazenia = 10;

if (Npc_HasItems(hero, itmw_jumper) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, itmw_jumper) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
Wld_PlayEffect("spellFX_Icebolt", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);
};

};

if (Npc_HasItems(hero, itmw_jumper) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, itmw_jumper) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", hero, hero, 1, 1, 1, FALSE );
};
};
};
Jeśli ktoś może,to niech sprawdzi cały skrypt,czy nie ma błędów.Z góry dziękuję za pomoc:)
Edit:Zastanawia mnie,czy tu nie powinno być na odwrót:
if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(hero))
Powinno być tak jak jest,czy najpierw other/hero a później self?

@Odświeżam

[mod='Avallach']Nie odświeża się przed upływem przynajmniej dnia. Warna nie daję, ale staraj się na przyszłość być bardziej cierpliwy, za częste poganianie osób które wcale nie muszą ci pomagać nie koniecznie je do tego zachęca.[/mod]
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

FraseR
  • Gość
A dlaczego sam nie sprawdzisz, czy nie ma błędów?
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
No sprawdziłem,ale błędy żadne nie wyskakują,zrobione wg 2 lub 3 poradników+program Rafała i dalej nie ma efektu w grze-.-
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Skorpion

Skorpion

Użytkownicy
posty19
Propsy4
  • Użytkownicy
//***************************** ICE *****************************
func void B_ICE (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{

if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;

ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
randomdmg = Hlp_Random (1);
procent_trafienia = 100;
obrazenia = 0;

if (Npc_HasItems(hero, InstanceBroni) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, InstanceBroni) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
Wld_PlayEffect("spellFX_Icebolt", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
AI_StartState (self, ZS_MagicFreeze, 0, "");
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);
};

};

if (Npc_HasItems(hero, InstanceBroni) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, InstanceBroni) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)

{
Wld_PlayEffect("spellFX_Pyrokinesis_BRIDGE", hero, hero, 1, 1, 1, FALSE );
};

};
};

Masz ten skrypt, działa w 100% Tam gdzie jest napisane "InstanceBroni" chyba wiesz co trzeba wstawić ;) A to B_ICE wklej do plików B_AssessDamage i B_MM_AssessDamage

Miłego zamrażania :lol:
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Skorpion działa skrypt:)Aha jeśli byłbyś taki miły,możesz mi powiedzieć,co było nie tak w tym moim skrypcie?:)
Aha i czy jest jakaś różnica między tymi spellfx'ami?
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
Wld_PlayEffect("spellFX_Icebolt", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
Bo zaatakowałem Xardasa i tylko był efekt bryły lodu^^
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry