Nowy skrypt:
// *********************
// Lodowy miecz
// *********************
func void B_Lodowymiecz (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;
ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
randomdmg = Hlp_Random (1);
procent_trafienia = 100;
obrazenia = 10;
if (Npc_HasItems(hero, itmw_jumper) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, itmw_jumper) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
Wld_PlayEffect("spellFX_Icebolt", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);
};
};
if (Npc_HasItems(hero, itmw_jumper) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, itmw_jumper) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", hero, hero, 1, 1, 1, FALSE );
};
};
};
Jeśli ktoś może,to niech sprawdzi cały skrypt,czy nie ma błędów.Z góry dziękuję za pomoc:)
Edit:Zastanawia mnie,czy tu nie powinno być na odwrót:
if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(hero))
Powinno być tak jak jest,czy najpierw other/hero a później self?
@Odświeżam
[mod='Avallach']Nie odświeża się przed upływem przynajmniej dnia. Warna nie daję, ale staraj się na przyszłość być bardziej cierpliwy, za częste poganianie osób które wcale nie muszą ci pomagać nie koniecznie je do tego zachęca.[/mod]