Po stracie życia 2818 4

O temacie

Autor Zucklov

Zaczęty 19.12.2010 roku

Wyświetleń 2818

Odpowiedzi 4

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Ostatnio grałem w moda Velaya Historia Wojowniczki i mnie zaciekawiło to, że np. po stracie życia padamy, robi się na chwilę czarny ekran i budzimy się w innym miejscu.

Pytanie jest proste: jak coś takiego zrobić?

Z góry Thx za pomoc

P.S i sorry jak już był taki temat.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
Bardzo ogólnie:
Sciemnianie jest prawdopodobnie załatwone przez odpowiedni VisualFX wraz z screenblendem który jest wywolywany po śmierci poprzez Wld_PlayEffect. przykładowym screenblendem może być efekt podczas dialogu z poszukiwaczem, tutaj trzeba ustawic taki screen blend tyle ze bez tekstury, który będzie płynnie przechodził z zupełnego przeswitu do całkowitej czerni (0,0,0,255) nie jestem pewien czy to technicznie możliwe bez Ikarusa, ale raczej tak

Pojawienie się w innym miejscu to pewnie kwestwia zwiekszenia il. zycia z 0, wyszczysczenie kolejki i standupa(?) czyli Npc_ClearAiQueue(hero) i AI_StandUp(hero) no a potem oczywiscie teleportu do okreslonej lokacji poprzez AI_Teleport(hero,"WP");
 



inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Po stracie życia
#2 2010-12-19, 18:01(Ostatnia zmiana: 2010-12-19, 18:07)
Co do ściemniania - jeśli się nie mylę, dobry efekt może dać to:
INSTANCE SCIEMNIANIE(CFx_Base_Proto)
{
visName_S = "screenblend.scx";
userString[0] = "100000000000";
userString[1] = "0 0 0 255";
userString[2] = "0";
visAlphaBlendFunc_S = "BLEND";
emFXLifeSpan = 2;
};
Może jeszcze wyjaśnię które parametry za co odpowiadają:
userString[0]: czas po jakim efekt zatacza "pętlę"
userString[1]: kolor [czerwony zielony niebieski przezroczystość]
userString[2]: czas przejścia (?)
emFXLifeSpan: czas trwania całego efektu w sekundach

Aha, co do tego jak wywołać te wszystkie funkcje - ofc najlepiej umieścić warunek w Gothic\_Work\Data\Scripts\Content\AI\ZS_Human\ZS_Dead.d :
func void ZS_Dead ()
{
if (self == hero) { bohater_mowi_papa(); };

...

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Po stracie życia
#3 2010-12-19, 22:20(Ostatnia zmiana: 2010-12-19, 22:32)
Był już podobny temat: http://themodders.org/index.php?/topic/10799-zaciemnienie/page__p__103617__hl__screenblend__fromsearch__1#entry103617

[mod=Aztek]Myślę, że można wybaczyć ze względu na nazwę tematu, w jakim to się znajduje ;)[/mod]

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Dzięks, działa.

Temat do zamknięcia.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry