1. Jeśli jeszcze tego nie robiłeś wchodzisz w zakładkę customize -> unit setups -> system unit setup -> i dajesz 1 unit = 1 centimeters.
2. Zaznaczasz przyciąganie - pierwsza z lewej u góry ikonka z namalowanym magnesem.
3. Wchodzisz w zakładkę create -> standart primitives -> box i tworzysz box zaznaczając jeden koniec siateczki w początku układu współrzędnych w widoku perspective i przeciągając myszką na przeciwległy koniec (140x140), a wysokość ustawiasz najlepiej 180cm. Wtedy masz wysokość standardowego człowieka.
4. Klikasz na to prawym przyciskiem myszy convert to -> editable mesz
5. Po prawej stronie kolejno zakładki: modify -> edit geometry -> attach i zaznaczasz po kolei wszystkie obiekty które chcesz aby się znalazły w modelu
6. Skalujesz (ikona u góry - select and uniform scale) je odpowiednio do boxa, a jego samego usuwasz (delate na klawiaturze). Swój obiekt ustawiacz na środku siateczki (ikona u góry - select and move) (punkt 0,0,0, czyli ta siateczka to ziemia)
Uwaga! Do wszelkich przesunięć czy zwiększenia skali, używaj zaznaczonych vertexów (prawa strona -> modify -> selection -> vertex), a nie całych obiektów. Dzięki temu, pivot nie zmieni położenia ani skali.