[Gothic 1] *EventTag 2934 2

O temacie

Autor Yubasek

Zaczęty 31.10.2010 roku

Wyświetleń 2934

Odpowiedzi 2

Yubasek

Yubasek

Użytkownicy
posty59
Propsy6
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Yubasek

[Gothic 1] *EventTag
2010-10-31, 08:56(Ostatnia zmiana: 2010-10-31, 08:56)
Witam. To znowu ja :D .
Chciałbym się zapytać o EventTagi... a dokładnie:

-Co to jest to 9
*eventTag (9 DEF_PLACE_MUNITION ZS_LEFTHAND)

-Jakie znacie lub skąd wziąć wszystkie dostępne event tagi(podajcie też jeśli możecie krótki opis i argumenty jakie przyjmuje) np:
//umieszcza amunicje broni w podanym zsie (o ile ta amunicja jest w inventory)
*eventTag (9 DEF_PLACE_MUNITION NazwaZS'a)
 
"... Bo wewnątrz mej głowy mam świat obiektowy ..."

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

[Gothic 1] *EventTag
#1 2010-10-31, 09:22(Ostatnia zmiana: 2010-10-31, 09:35)
Kiedyś zrobiłem sobie listę, chyba była też na jednym ruskim portalu. Zaraz ją znajdę (albo szybko zrobię nową), ale z góry ostrzegam że część może nie działać tak jak się by intuicyjnie wydawało (np ten z amunicją działa tylko w trybie broni dystansowej, choć na logikę nie ma przeszkód żeby można go używać w innych celach) bądź nie działać w ogóle.

Ta cyfra to o ile pamiętam numer klatki animacji w której ma nastąpić zdarzenie.

//edit: jedna z moich starych szybko kompletowanych list, może jeszcze znajdę lepsze:
*EventTag (1 "DEF_DESTROY_ITEM")
*EventTag (1 "DEF_INSERT_ITEM" "ZS_LEFTHAND")
*EventTag (1 "DEF_PLACE_ITEM")
*EventTag (1 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_LEFTARM" "av_shield_v1_01")
*EventTag (1 "DEF_SWAPMESH" "ZS_CROSSBOW" "ZS_SHIELD")
*EventSwapMesh (1 "ZS_CROSSBOW" "ZS_SHIELD") //chyba to samo co powyższe, któreś może nie działać albo mogą być dziwne różnice
*EventTag (1 "DEF_INV_TORCH")
*EventTag (1 "DEF_REMOVE_ITEM")
*EventTag (1 "DEF_EXCHANGE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "ItFoMutton")

//edit2:
*EventTag (1 "DEF_FIGHTMODE" "1H")
*EventTag (1 "DEF_DRAWSOUND")
*EventTag (5 "DEF_PLACE_MUNITION" "ZS_LEFTHAND")
*EventTag (1 "DEF_DRAWTORCH")
*EventTag (1 "DEF_UNDRAWSOUND")
*EventTag (1 "DEF_REMOVE_MUNITION")
*EventSFX (8 "Fallen")
*EventSFXGrnd (47 "Run")
*EventPFX (1 "ZMODELLANDDUST" "BIP01 L Foot")
*EventPFXStop (20 1) //pod g1 prawdziwe zbawienie, zgadnij dlaczego
*EventMMStartAni (1 "T_HURT")

//edit3: kilka specjalistycznych eventów z walki, najlepiej tego nie ruszać, jak musisz radzę najpierw przejrzeć odpowiedni tutek Orcwarriora:
*EventTag (0 "DEF_HIT_LIMB" "ZS_RIGHTHAND")
*EventTag (0 "DEF_OPT_FRAME" "4 36 73 107")
*EventTag (0 "DEF_HIT_END" "31 63 95 113")
*EventTag (0 "DEF_WINDOW" "10 33 42 65 78 97 110 113")
*EventTag (0 "DEF_DIR" "RLOL")

Yubasek

Yubasek

Użytkownicy
posty59
Propsy6
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Bardzo dziękuję, bardzo się przyda :D
Może ktoś jeszcze ma coś do pokazania :D
 
"... Bo wewnątrz mej głowy mam świat obiektowy ..."


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry