Broń jak w Mudball 2628 3

O temacie

Autor Yubasek

Zaczęty 24.10.2010 roku

Wyświetleń 2628

Odpowiedzi 3

Yubasek

Yubasek

Użytkownicy
posty59
Propsy6
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Yubasek

Broń jak w Mudball
2010-10-24, 19:32(Ostatnia zmiana: 2010-10-24, 19:36)
Jak zrobić taką broń, by odrzucało przeciwnika?
Moduje g2nk. Dowiedzialem się, że trzeba dać Damagetype= DAM_FLY, ale w grze efektu praktycznie nie widać. Nie wiem jak to zrobić, a więc pytam :D
 
"... Bo wewnątrz mej głowy mam świat obiektowy ..."

krupam

krupam

Użytkownicy
posty105
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Musi mieć dość duży damage, ale jeśli postać jest śmiertelna to po prostu zginie, a nie poleci. Innymi słowy, żeby postać poleciała musi przeżyć uderzenie.
 

Yubasek

Yubasek

Użytkownicy
posty59
Propsy6
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Ok działa. Zrobiłem coś takiego:    
damageTotal = 99999999;
damagetype = DAM_FLY;

i dziala!! Niestety wtedy trzeba dac wrogowi niesmiertelnosc. Nie mniej jednak dzięki. Poszukam może czy mozna dać komuś odporność na ten typ uderzen.
 
"... Bo wewnątrz mej głowy mam świat obiektowy ..."

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Można zrobić to znacznie prościej (przy mniejszej ilości obrażeń i bez zabijania). Wystarczy zedytować stałe
DAMAGE_FLY_CM_MAX, DAMAGE_FLY_CM_MIN i DAMAGE_FLY_CM_PER_POINT w content/_intern/constans.d.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry