Gothic 1 - Tworzenie nowej gildii. 20714 23

Ankieta

Tworzenie nowej gildii by jesterret

Głosów w sumie: 66

O temacie

Autor jesterret

Zaczęty 3.08.2010 roku

Wyświetleń 20714

Odpowiedzi 23

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Niekoniecznie, ja też pisałem taki tutorial i ponoć ma dokładnie te same efekty. Sam nie sprawdzałem tego w praktyce, ale zgaduję że rozmiar tablicy nastawień jest hardcodowany w silniku i to jest przyczyną błędu.

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Mi to dziala normalnie
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

SabeMiczu

SabeMiczu

Użytkownicy
posty52
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Emm...  Ja mam taki problem Expected '}' (Line 99)
Spoiler
// *****************************************************************************************
// Mobsi-Fokusnamen
// *****************************************************************************************

CONST STRING MOBNAME_BACKPACK_1      = "";
CONST STRING MOBNAME_CRATE         = "Skrzynia";
CONST STRING MOBNAME_CHEST         = "Skrzynia";
CONST STRING MOBNAME_BED         = "Łóżko";
CONST STRING MOBNAME_DOOR         = "Drzwi";
CONST STRING MOBNAME_CAMP         = "";
CONST STRING MOBNAME_TORCH         = "";
CONST STRING MOBNAME_TORCHHOLDER   = "";
CONST STRING MOBNAME_BARBQ_SCAV      = "";
CONST STRING MOBNAME_BARRELO_OC      = "";
CONST STRING MOBNAME_BENCH         = "";
CONST STRING MOBNAME_ANVIL         = "Kowadło";
CONST STRING MOBNAME_BUCKET         = "Wiadro wody";
CONST STRING MOBNAME_FORGE         = "Palenisko";
CONST STRING MOBNAME_GRINDSTONE      = "Kamień szlifierski";
CONST STRING MOBNAME_WHEEL         = "Kołowrót";
CONST STRING MOBNAME_LAB         = "";
CONST STRING MOBNAME_BOOK         = "";
CONST STRING MOBNAME_CHAIR         = "";
CONST STRING MOBNAME_CAULDRON      = "Kocioł";
CONST STRING MOBNAME_THRONE         = "";
CONST STRING MOBNAME_PAN         = "Patelnia";
CONST STRING MOBNAME_REPAIR         = "";
CONST STRING MOBNAME_WATERPIPE      = "Fajka wodna";
CONST STRING MOBNAME_LADDER         = "Drabina";
CONST STRING MOBNAME_SWITCH         = "Przełącznik";
CONST STRING MOBNAME_BARONSTHRONE   = "";
CONST STRING MOBNAME_ORE         = "Bryłka rudy";
CONST STRING MOBNAME_ROPEWAY      = "";
CONST STRING MOBNAME_STOMPER      = "";
CONST STRING MOBNAME_BELLOW         = "Miech";
CONST STRING MOBNAME_STONEMILL      = "";
CONST STRING MOBNAME_ORC_MUMMY      = "Mumia";
CONST STRING MOBNAME_PILLAR         = "Kolumna";
CONST STRING MOBNAME_BASKET_RICE   = "";
CONST STRING MOBNAME_DRUM         = "";
CONST STRING MOBNAME_GROUND_SLOT   = "n/a";
CONST STRING MOBNAME_HERB_PSI      = "Rozdrabniacz";
CONST STRING MOBNAME_IDOL         = "Figurka";
CONST STRING MOBNAME_LEAN_WALL      = "";
CONST STRING MOBNAME_ORCDRUM      = "";
CONST STRING MOBNAME_TARGETSTONE   = "Cel";
CONST STRING MOBNAME_SHRINE         = "Kaplica Serc";
CONST STRING MOBNAME_SWORDSTONE      = "Tajemnicza kapliczka";


// *****************************************************************************************
// Gildennamen
// *****************************************************************************************

CONST STRING TXT_GUILDS   [GIL_MAX] =   {
// - Charakterblatt (Text der Spielergilde)
// - Debuganzeige (Taste "G")
   "(brak)",
   "Magnat",
   "Strażnik",
   "Cień",
   "Mag Ognia",
   "Kopacz",
   "Mag Wody",
   "Najemnik",
   "Szkodnik",
   "Zbieracz",
   "Kret",         // 10
   "Guru",
   "Nowicjusz",
   "Strażnik Świątynny",
   "Nekromanta",
   "Babka",
              "Krąg Magiczny",
   "",
   "Jaszczur",         // 17
   "Śniący",
   "Goblin",
   "Troll",
   "Zębacz",
   "Pełzacz",
   "Chrząszcz",
   "Ścierwojad",
   "Demon",
   "Wilk",
   "Cieniostwór",
   "Krwiopijca",
   "Wąż błotny",         // 30
   "Zombi",
   "Ork-Zombi",
   "Szkielet",
   "Orkowy pies",
   "Kretoszczur",
   "Golem",
   "Topielec",
   "",            // 38
   "Ork-Szaman",
   "Ork-Wojownik",
   "Ork-Zwiadowca",                                                                  To Linijka 99 Nie rozumiem dlaczego się tak stało proszę pomoc.
   "Ork-Niewolnik"
};


// *****************************************************************************************
// Attribut-Beschreibungen
// *****************************************************************************************
/* SN: wird laut Bert nicht mehr benötigt. Ich kommentier es erst mal eine Version lang aus
const string TXT_ATTRIBUTE_DESC   [ATR_INDEX_MAX]   = {

   "HitpointDesc",
   "",
   "ManaDesc",
   "",
   "StrengthDesc",
   "DexterityDesc",
   "",
   ""
};

"TXT_ATTRIBUTE_DESC" - Beschreibung   der   Attribute für CharScreen.
"TXT_FIGHT_TALENTS"   - Namen   der   Kampftalente
"TXT_FIGHT_TALENTS_DESC" - Beschreibung   der   Kampftalente für CharScreen.
"TXT_TALENTS" -   Namen der sonstigen   Talente
"TXT_TALENTS_DESC" - Beschreibung der Talente für CharScreen
"TXT_SPELLS_DESC" -   Beschreibung der Spells   für   CharScreen

Die   Reihenfolge   der   jeweiligen Texte könnt ihr der Konstantenreihenfolge aus
der   "constants.d" entnehmen, die hier auch mit dranhaengt und fuer
fehlerfreies (Test-)parsen benötigt   wird.
*/

// *****************************************************************************************
// Zauberspruchnamen
// *****************************************************************************************

CONST STRING TXT_SPELLS   [MAX_SPELL]   = {
   "Światło",               // SPL_LIGHT      =   0;
   "Kula ognia",            // SPL_FIREBALL      =   1;
   "n/a",                  // SPL_TRANSFORM   =   2;
   "Strach",               // SPL_FEAR         =   3;
   "Uzdrowienie",            // SPL_HEAL         =   4;
   "n/a",                  // SPL_LIGHTNING   =   5;
   "Przyzwanie demona",      // SPL_SUMMONDEMON   =   6;
   "Przyzwanie szkieletów",   // SPL_SUMMONSKELETON=   7;
   "n/a",                  // SPL_FORGET      =   8;
   "Uderzenie wiatru",         // SPL_WINDFIST      =   9;
   "Telekineza",            // SPL_TELEKINESIS   =   10;
   "Urok",                  // SPL_CHARM      =   11;
   "Sen",                  // SPL_SLEEP      =   12;
   "Pirokineza",            // SPL_PYROKINESIS   =   13;
   "Pierścień śmierci",      // SPL_MASSDEATH   =   14;
   "Kontrola",               // SPL_CONTROL      =   15;
   "Śmierć ożywieńcom",      // SPL_DESTROYUNDEAD=   16;
   "Ognisty pocisk",         // SPL_FIREBOLT      =   17;
   "Ognista burza",         // SPL_FIRESTORM   =   18;
   "Deszcz ognia",            // SPL_FIRERAIN      =   19;
   "n/a",                  // SPL_SPEED      =   20;
   "Teleport, Magowie Ognia",   // SPL_TELEPORT1   =   21;
   "Teleport, Magowie Wody",   // SPL_TELEPORT2   =   22;
   "Teleport, Nekromanta",      // SPL_TELEPORT3   =   23;
   "Teleport, Orkowie",      // SPL_TELEPORT4   =   24;
   "Teleport, Bractwo",      // SPL_TELEPORT5   =   25;
   "Przemiana w krwiopijcę",   // SPL_TRF_BLOODFLY   =   26;
   "n/a",                  // SPL_TRF_BLOODHOUND=   27;
   "Przemiana w pełzacza",      // SPL_TRF_CRAWLER   =   28;
   "Przemiana w topielca",      // SPL_TRF_LURKER   =   29;
   "Przemiana w chrząszcza",   // SPL_TRF_MEATBUG   =   30;
   "Przemiana w kretoszczura",   // SPL_TRF_MOLERAT   =   31;
   "Przemiana w orkowego psa",   // SPL_TRF_ORCDOG   =   32;
   "n/a",                  // SPL_TRF_RAZOR   =   33;
   "Przemiana w ścierwojada",   // SPL_TRF_SCAVENGER=   34;
   "n/a",                  // SPL_TRF_SCAVENGER2=   35;
   "Przemiana w cieniostwora",   // SPL_TRF_SHADOWBEAST=   36;
   "Przemiana w zębacza",      // SPL_TRF_SNAPPER   =   37;
   "VPrzemiana w jaszczura",   // SPL_TRF_WARAN   =   38;
   "Przemiana w wilka",      // SPL_TRF_WOLF      =   39;
   "Grom",                  // SPL_CHAINLIGHTNING=   40;
   "Sopel lodu",            // SPL_THUNDERBOLT   =   41;
   "Piorun kulisty",         // SPL_THUNDERBALL   =   42;
   "Bryła lodu",            // SPL_ICECUBE      =   43;
   "Lodowa fala",            // SPL_ICEWAVE      =   44;
   "Przyzwanie golema",      // SPL_SUMMONGOLEM   =   45;
   "Armia Ciemności",         // SPL_ARMYOFDARKNESS=   46;
   "Uderzenie burzy",         // SPL_STORMFIST   =   47;
   "n/a",                  // SPL_TELEKINESIS2   =   48;
   "Tchnienie Śmierci",      // SPL_BREATHOFDEATH=   49;
   "Zmniejszenie potwora",      // SPL_SHRINK      =   50;
   "n/a",                  // SPL_UNDRESS      =   51;
   "n/a",                  // SPL_DANCE      =   52;
   "Szał",                  // SPL_BERZERK      =   53;
   "Gniew Uriziela",         // SPL_NEW1         =   17;
   "New2",                  // SPL_NEW2         =   18;
   "New3",                  // SPL_NEW3         =   19;
   "New4",                  // SPL_NEW4         =   20;
   "New5"                  // SPL_NEW5         =   21;
 };

/* SN: wird laut Bert nicht mehr benötigt. Ich kommentier es erst mal eine Version lang aus
CONST STRING TXT_SPELLS_DESC [MAX_SPELL] = {
// FIXME: wo werden die benutzt?
   "LichtDescr",                  // SPL_LIGHT      =   0;
   "FeuerballDescr",               // SPL_FIREBALL      =   1;
   "VerwandelnDescr",               // SPL_TRANSFORM   =   2;
   "FearDescr",                  // SPL_FEAR         =   3;
   "HeilenDescr",                  // SPL_HEAL         =   4;
   "BlitzDescr",                  // SPL_LIGHTNING   =   5;
   "Dämon beschw.Descr",            // SPL_SUMMONDEMON   =   6;
   "Skelette beschw.Descr",         // SPL_SUMMONSKELETON=   7;
   "VergessenDescr",               // SPL_FORGET      =   8;
   "WindfaustDescr",               // SPL_WINDFIST      =   9;
   "TelekineseDescr",               // SPL_TELEKINESIS   =   10;
   "CharmDescr",                  // SPL_CHARM      =   11;
   "SleepDescr",                  // SPL_SLEEP      =   12;
   "PyrokinesisDescr",               // SPL_PYROKINESIS   =   13;
   "MassdeathDescr",               // SPL_MASSDEATH   =   14;
   "KontrolleDescr",               // SPL_CONTROL      =   15;
   "Untote   bannenDescr",            // SPL_DESTROYUNDEAD=   16;
   "FireboltDescr",               // SPL_FIREBOLT      =   17;
   "FireStormDescr",            // SPL_FIRESTORM   =   18;
   "FireRainDescr",               // SPL_FIRERAIN      =   19;
   "SpeedDescr",               // SPL_SPEED      =   20;
   "Teleport1Descr",            // SPL_TELEPORT1   =   21;
   "Teleport2Descr",            // SPL_TELEPORT2   =   22;
   "Teleport3Descr",            // SPL_TELEPORT3   =   23;
   "Teleport4Descr",            // SPL_TELEPORT4   =   24;
   "Teleport5Descr",            // SPL_TELEPORT5   =   25;
   "Transform BloodflyDescr",      // SPL_TRF_BLOODFLY   =   26;
   "Transform BloodhoundDescr",      // SPL_TRF_BLOODHOUND=   27;
   "Transform CrawlerDescr",      // SPL_TRF_CRAWLER   =   28;
   "Transform LurkerDescr",         // SPL_TRF_LURKER   =   29;
   "Transform MeatbugDescr",      // SPL_TRF_MEATBUG   =   30;
   "Transform MoleratDescr",      // SPL_TRF_MOLERAT   =   31;
   "Transform OrcDogDescr",         // SPL_TRF_ORCDOG   =   32;
   "Transform RazorDescr",         // SPL_TRF_RAZOR   =   33;
   "Transform ScavengerDescr",      // SPL_TRF_SCAVENGER=   34;
   "Transform Scavenger2Descr",      // SPL_TRF_SCAVENGER2=   35;
   "Transform ShadowbeastDescr",      // SPL_TRF_SHADOWBEAST=   36;
   "Transform SnapperDescr",      // SPL_TRF_SNAPPER   =   37;
   "Transform WaranDescr",         // SPL_TRF_WARAN   =   38;
   "Transform WolfDescr",         // SPL_TRF_WOLF      =   39;
   "ChainlightningDescr",         // SPL_CHAINLIGHTNING=   40;
   "TunderboltDescr",            // SPL_THUNDERBOLT   =   41;
   "ThunderballDescr",            // SPL_THUNDERBALL   =   42;
   "Ice CubeDescr",               // SPL_ICECUBE      =   43;
   "Ice WaveDescr",               // SPL_ICEWAVE      =   44;
   "Summon   GolemDescr",            // SPL_SUMMONGOLEM   =   45;
   "Army of DarknessDescr",         // SPL_ARMYOFDARKNESS=   46;
   "StormFistDescr",               // SPL_STORMFIST   =   47;
   "n/a",                        // SPL_TELEKINESIS2   =   48;
   "Breath   of DeathDescr",            // SPL_BREATHOFDEATH=   49;
   "ShrinkDescr",                  // SPL_SHRINK      =   50;
   "n/a",                        // SPL_UNDRESS      =   51;
   "n/a",                        // SPL_DANCE      =   52;
   "BerzerkDescr",                  // SPL_BERZERK      =   53;
   "New1Descr",                  // SPL_NEW1         =   17;
   "New2Descr",                  // SPL_NEW2         =   18;
   "New3Descr",                  // SPL_NEW3         =   19;
   "New4Descr",                  // SPL_NEW4         =   20;
   "New5Descr"                     // SPL_NEW5         =   21;
};
*/

                        
// *****************************************************************************************
// Kampf-Talente
// *****************************************************************************************

CONST STRING TXT_TALENTS [NPC_TALENT_MAX] =   
{
   "",   
   "Broń jednoręczna",
   "Broń dwuręczna",
   "Łuk",
   "Kusza",
   "Otwieranie zamków",
   "Kradzież",
   "Magia",
   "Skradanie się",
   "Regeneracja",
   "Mistrz ognia",
   "Akrobatyka"
};

/* SN: wird laut Bert nicht mehr benötigt. Ich kommentier es erst mal eine Version lang aus
CONST STRING TXT_TALENTS_DESC [NPC_TALENT_MAX] =
// FIXME: wo werden die benutzt?
{
   "",   
   "NPC_TALENT_1H",
   "NPC_TALENT_2H",
   "NPC_TALENT_BOW",
   "NPC_TALENT_CROSSBOW",
   "NPC_TALENT_PICKLOCK",
   "NPC_TALENT_PICKPOCKET",
   "NPC_TALENT_MAGE",
   "NPC_TALENT_SNEAK",
   "NPC_TALENT_REGENERATE",
   "NPC_TALENT_FIREMASTER",
   "NPC_TALENT_ACROBAT"
};
*/

CONST STRING TXT_TALENTS_SKILLS [NPC_TALENT_MAX] =
{
   "",   
   "brak|adept|mistrz",                        //NPC_TALENT_1H         
   "brak|adept|mistrz",                        //NPC_TALENT_2H           
   "brak|adept|mistrz",                        //NPC_TALENT_BOW         
   "brak|adept|mistrz",                        //NPC_TALENT_CROSSBOW   
   "brak|adept|mistrz",                        //NPC_TALENT_PICKLOCK   
   "brak|adept|mistrz",                        //NPC_TALENT_PICKPOCKET
   "brak|Krąg 1|Krąg 2|Krąg 3|Krąg 4|Krąg 5|Krąg 6",   //NPC_TALENT_MAGE         
   "Nie|Tak",                                          //NPC_TALENT_SNEAK       
   "|",                                                //NPC_TALENT_REGENERATE
   "|",                                                //NPC_TALENT_FIREMASTER   
   "Nie|Tak"                                           //NPC_TALENT_ACROBAT     
};

// *****************************************************************************************
// Inventory-Kategorien
// *****************************************************************************************

CONST STRING TXT_INV_CAT [INV_CAT_MAX] = {
   "",
   "Broń",
   "Pancerz",
   "Magia",
   "Artefakty",
   "Żywność",
   "Napoje",
   "Pisma",
   "Pozostałe"
};


// ***************************************************************************************
// Fokusnamen der Ambient-NSCs
// ***************************************************************************************

CONST STRING NAME_Buddler      = "Kopacz";
CONST STRING NAME_Schatten      = "Cień";
CONST STRING NAME_ConvoiTraeger   = "Tragarz";
CONST STRING NAME_ConvoiWache   = "Strażnik";
CONST STRING NAME_Torwache      = "Strażnik bramy";
CONST STRING NAME_Brueckenwache   = "Strażnik mostu";
CONST STRING NAME_Gardist      = "Strażnik";
CONST STRING NAME_Bauer         = "Zbieracz";
CONST STRING NAME_Schlaeger      = "Bandzior";
CONST STRING NAME_Schuerfer      = "Kret";
CONST STRING NAME_Organisator   = "Szkodnik";
CONST STRING NAME_Soeldner      = "Najemnik";
CONST STRING NAME_Novize      = "Nowicjusz";
CONST STRING NAME_Templer      = "Strażnik Świątynny";
CONST STRING NAME_Raeuber      = "Bandzior";
CONST STRING NAME_Tuersteher   = "Wykidajło";

const string NAME_MadNovice      =   "Opętany Nowicjusz";
const string NAME_MadTemplar   =   "Fanatyczny Strażnik";
const string NAME_MadTemplar2   =   "Apokaliptyczny Strażnik";


// *************************************************************
// DIALOG OPTIONEN
// *************************************************************

CONST STRING DIALOG_ENDE      = "KONIEC.";
CONST STRING DIALOG_BACK      = "WSTECZ";
const string DIALOG_TRADE      = "HANDEL";

// *************************************************************
// FOKUSNAMEN DER ITEMS
// *************************************************************

const string NAME_Ring         = "Pierścień";
const string NAME_Amulett      = "Amulet";
const string NAME_Trank         = "Napój";
const string NAME_Rune         = "Runa";
const string NAME_Spruchrolle   = "Zwój";


// *************************************************************
// TEXTE FÜR ITEM-BESCHREIBUNGEN IM INV.
// *************************************************************

const string NAME_Value         = "Wartość:";

const string NAME_Mag_Circle   = "Krąg:";
const string NAME_Manakosten   = "Koszt mana:";
const string NAME_ManakostenMax   = "Koszt mana (maks.):";
const string NAME_ManaPerSec   = "Mana/sek.";
const string NAME_Duration      = "Czas trwania (min.):";

const string NAME_Mana_needed   = "Wymagana mana:";
const string NAME_Str_needed   = "Wymagana siła:";
const string NAME_Dex_needed   = "Wymagana zręczność:";

const string NAME_Spell_Load   = "Zaklęcie odnawialne";
const string NAME_Spell_Invest   = "Zaklęcie inwestycyjne";

const string NAME_Dam_Edge      = "Obr. Broń";
const string NAME_Dam_Point      = "Obr. Pociski";
const string NAME_Dam_Fire      = "Obr. Ogień";
const string NAME_Dam_Magic      = "Obr. Magia";
const string NAME_Dam_Fly      = "Obr. Burza";

const string NAME_Damage      = "Obrażenia:";
const string NAME_PerMana      = "/mana:";
const string NAME_DamagePerSec   = "Obrażenia/sek.:";

const string NAME_Prot_Edge      = "Ochrona przed bronią:";
const string NAME_Prot_Point   = "Ochrona przed pociskami:";
const string NAME_Prot_Fire      = "Ochrona przed ogniem:";
const string NAME_Prot_Magic   = "Ochrona przed magią:";

const string NAME_Bonus_HP      = "Bonus PŻ:";
const string NAME_Bonus_Mana   = "Bonus mana:";

const string NAME_Bonus_HpMax   = "Bonus do maks. PŻ:";
const string NAME_Bonus_ManaMax   = "Bonus do maks. mana:";

const string NAME_Bonus_Dex      = "Bonus do zręczności:";
const string NAME_Bonus_Str      = "Bonus do siły:";

const string NAME_OneHanded      = "Broń jednoręczna";
const string NAME_TwoHanded      = "Broń dwuręczna";

//----------------- MH: zusätzlich wegen FlexTranslate ---------------------

const string NAME_HealingPerMana = "Uzdrowienie/mana:";

const string NAME_BuyAttributeSTR = "Siła + ";
const string NAME_BuyAttributeDEX = "Zręczność + ";
const string NAME_BuyAttributeMAN = "Mana + ";

// ***************************************************************************************
// sonstige Bildschirmausgaben
// ***************************************************************************************
const string NAME_XPGained         = "Doświadczenie + ";         // bei jedem Erfahrungsgewinn
const string NAME_LevelUp         = "Kolejny poziom!";      // beim Stufenaufstieg

const string NAME_NewLogEntry      = "Nowy zapis w dzienniku";




//***************************************************************************************
// Stringkonstanten aus den G_FUNCTIONS
//***************************************************************************************
const string _STR_INVALID               = "(Nieznane)-"                           ;

const string _STR_ATTRIBUTE_HITPOINTS      = "PŻ"                                 ;
const string _STR_ATTRIBUTE_HITPOINTS_MAX   = "Maks. PŻ"                        ;
const string _STR_ATTRIBUTE_MANA         = "pkt. Many"                                 ;
const string _STR_ATTRIBUTE_MANA_MAX      = "pkt. Maks. Many"                           ;
const string _STR_ATTRIBUTE_STRENGTH      = "pkt. Siły"                                 ;
const string _STR_ATTRIBUTE_DEXTERITY      = "pkt. Zręczności"                        ;
const string _STR_ATTRIBUTE_MAGIC_CIRCLE   = "kręgu"                        ;

// Bildschirmausgabe, falls der Spieler eine Waffe anlegen will, für die ihm Attributspunkte fehlen
const string _STR_CANNOTUSE_PRE_PLAYER      = "Brakuje ci "                              ;
const string _STR_CANNOTUSE_POINTS         = "punktów"                                 ;
const string _STR_CANNOTUSE_LEVELS          = "poziom"                                 ;
const string _STR_CANNOTUSE_POST         = ", by użyć tego przedmiotu."            ;

// Bildschirmausgabe, falls ein NSC zu wenig Attributspunkte, für das Anlegen von Waffen hat (nur Debugzwecke!)
const string _STR_CANNOTUSE_PRE_NPC         = " ("                                    ;
const string _STR_CANNOTUSE_POST_NPC      = ") brakuje "                              ;

// Bidschrimausgabe zum Thema Schloß öffnen/knacken
const string _STR_MESSAGE_INTERACT_NO_KEY   = "Brak klucza lub wytrycha.";
const string _STR_MESSAGE_PICKLOCK_SUCCESS   = "Brzmi nieźle.";
const string _STR_MESSAGE_PICKLOCK_UNLOCK   = "Zamek został otwarty.";
const string _STR_MESSAGE_PICKLOCK_FAILURE   = "Cholera... Trzeba zacząć od początku.";
const string _STR_MESSAGE_PICKLOCK_BROKEN   = "Wytrych pękł.";

// Bidschrimausgabe zum Thema Hebel/Winden
const string _STR_MESSAGE_OCLEVER_STUCKS   = "Dźwignia ani drgnie!"         ;
const string _STR_MESSAGE_OCLEVER_MOVES      = "Statuetka przesuwa dźwignię."         ;
const string _STR_MESSAGE_WHEEL_STUCKS      = "Kołowrót się zaciął!"               ;

// Bidschrimausgabe beim storybedingten Transfer von Items
const string _STR_MESSAGE_ITEM_GIVEN      = " przedmiot oddany!"                        ;   //SPACE davor wichtig, weil Trennzeichen
const string _STR_MESSAGE_ITEMS_GIVEN      = " Przedmioty oddane: "                     ;
const string _STR_MESSAGE_ORE_GIVEN         = " Bryłki oddane: "                           ;
const string _STR_MESSAGE_ITEM_TAKEN      = " przedmiot otrzymany!"                     ;
const string _STR_MESSAGE_ITEMS_TAKEN      = " Przedmioty otrzymane: "                     ;
const string _STR_MESSAGE_ORE_TAKEN         = " Bryłki oddane: "                           ;

// Bidschrimausgabe fürs Tausch-Fenster
const string _STR_MESSAGE_TRADE_FAILURE      = "Twoje dobra nie są tyle warte."   ;

// GILDENAUFNAHMEBEDINGUNG (für die Funktion "B_PrintGuildCondition()" )
const string _STR_MESSAGE_Joincamp         =   "Warunek przyjęcia: Poziom ";

// nicht beklaubare NSCs
const string _STR_MESSAGE_CANNOTSTEAL      =   "nie może zostać okradziony.";

// ***************************************************************************************
// Relative Y-Koordinaten für die Bildschirmausgabe (in % der aktuellen Bildhöhe)
// ***************************************************************************************
const int   _YPOS_MESSAGE_GIVEN            =   37;
const int   _YPOS_MESSAGE_TAKEN            =   40;
const int   _YPOS_MESSAGE_LOGENTRY         =   45;
const int   _YPOS_MESSAGE_XPGAINED         =   50;
const int   _YPOS_MESSAGE_LEVELUP         =   55;
const int    _YPOS_MESSAGE_Joincamp         =   50;
const int   _YPOS_MESSAGE_PICKLOCK_SUCCESS   =   6;
const int   _YPOS_MESSAGE_PICKLOCK_UNLOCK   =   9;
const int   _YPOS_MESSAGE_PICKLOCK_FAILURE   =   12;
const int    _YPOS_MESSAGE_PICKLOCK_BROKEN   =   15;
const int   _YPOS_MESSAGE_CANNOTSTEAL      =   6;


// ***************************************************************************************
// Zeitdauer der Bildschirmausgabe (in Sekunden)
// ***************************************************************************************
const int   _TIME_MESSAGE_GIVEN            =   4;
const int   _TIME_MESSAGE_TAKEN            =   4;
const int   _TIME_MESSAGE_LOGENTRY         =   4;
const int   _TIME_MESSAGE_XPGAINED         =   3;
const int   _TIME_MESSAGE_LEVELUP         =   5;
const int   _TIME_MESSAGE_RAISEATTRIBUTE   =   4;
const int   _TIME_MESSAGE_Joincamp         =   5;
const int   _TIME_MESSAGE_PICKLOCK         =   3;
const int   _TIME_MESSAGE_CANNOTSTEAL      =   2;


// ***************************************************************************************
// Zusammenbauen von Info_AddChoice()-Strings beim Kaufen/Lernen
// ***************************************************************************************
const string NAME_BuyArmorPrefix   =   " (";   
const string NAME_BuyArmorPostfix   =   " bryłek rudy)";   
const string NAME_LearnPrefix      =   " (";   
const string NAME_LearnMidfix      =   " bryłek rudy, ";
const string NAME_LearnPostfixS      =   " pkt. umiejętności)";   
const string NAME_LearnPostfixP      =   " pkt. umiejętności)";   

const string NAME_LearnStrength_1   =   "Siła +1";
const string NAME_LearnStrength_5   =   "Siła +5";
const string NAME_LearnStrength_10   =   "Siła +10";
const string NAME_LearnStrength_20   =   "Siła +20";

const string NAME_LearnDexterity_1   =   "Zręczność +1";
const string NAME_LearnDexterity_5   =   "Zręczność +5";
const string NAME_LearnDexterity_10   =   "Zręczność +10";
const string NAME_LearnDexterity_20   =   "Zręczność +20";

const string NAME_LearnMana_1      =   "Mana +1";
const string NAME_LearnMana_5      =   "Mana +5";
const string NAME_LearnMana_10      =   "Mana +10";
const string NAME_LearnMana_20      =   "Mana +20";

const string NAME_Learn1h_1         =   "Broń jednoręczna, poziom 1";
const string NAME_Learn1h_2         =   "Broń jednoręczna, poziom 2";
const string NAME_Learn2h_1         =   "Broń dwuręczna, poziom 1";
const string NAME_Learn2h_2         =   "Broń dwuręczna, poziom 2";

const string NAME_LearnBow_1      =   "Łuk, poziom 1";
const string NAME_LearnBow_2      =   "Łuk, poziom 2";
const string NAME_LearnCrossbow_1   =   "Kusza, poziom 1";
const string NAME_LearnCrossbow_2   =   "Kusza, poziom 2";

const string NAME_LearnMage_1      =   "Pierwszy krąg magii";
const string NAME_LearnMage_2      =   "Drugi krąg magii";
const string NAME_LearnMage_3      =   "Trzeci krąg magii";
const string NAME_LearnMage_4      =   "Czwarty krąg magii";
const string NAME_LearnMage_5      =   "Piąty krąg magii";
const string NAME_LearnMage_6      =   "Szósty krąg magii";

const string NAME_LearnPickpocket_1   =   "Kradzież, poziom 1";
const string NAME_LearnPickpocket_2   =   "Kradzież, poziom 2";
const string NAME_LearnPicklock_1   =   "Otwieranie zamków, poziom 1";
const string NAME_LearnPicklock_2   =   "Otwieranie zamków, poziom 2";

const string NAME_LearnAcrobat      =   "Akrobatyka";
const string NAME_LearnSneak      =   "Skradanie się";

const string NAME_RaiseStrength      =   "Siła +";
const string NAME_RaiseDexterity   =   "Zręczność +";
const string NAME_RaiseStrDex      =   "Siła i Zręczność +";
const string NAME_RaiseManaMax      =   "Maksymalna mana +";
const string NAME_RaiseHealthMax   =   "Maksymalne PŻ +";

//---------------- MH: für B_BuildBuyArmorString ----------------------------

const string NAME_CorristoHighRobe   =    "Mistrzu, chciałbym nosić szatę Arcymaga Ognia.";
const string NAME_SaturasHighRobe   =    "Szata Arcymaga";
const string NAME_DiegoHeavyShadows   =   "Ciężka Zbroja Cienia. Broń 40, Pociski 5, Ogień 20";
const string NAME_StoneHeavyGuards   =    "Ciężka Zbroja Strażnika. Broń 70, Pociski 10, Ogień 35";
const string NAME_StoneGuards      =    "Zbroja Strażnika. Broń 55, Pociski 10, Ogień 25";
const string NAME_WolfBandits      =    "Pancerz Szkodnika. Broń 35, Pociski 5, Ogień 15";
const string NAME_WolfHeavyBandits   =    "Ciężki Pancerz Szkodnika. Broń 40, Pociski 5, Ogień 20";
const string NAME_LeeMercs         =    "Pancerz Najemnika. Broń 55, Pociski 10, Ogień 25";
const string NAME_LeeHeavyMercs      =    "Ciężki Pancerz Najemnika. Broń 70, Pociski 10, Ogień 35";
const string NAME_FiskLightDiggers   =    "Lekkie Spodnie Kopacza. Broń 10, Ogień 5";
const string NAME_FiskDiggers      =    "Spodnie Kopacza. Broń 15, Ogień 5";
const string NAME_GorNaTothHeavyTpl =    "Ciężka Zbroja Świątynna. Broń 70, Pociski 10, Ogień 35";
const string NAME_GorNaTothTpl       =   "Zbroja Świątynna. Broń 55, Pociski 10, Ogień 25";
const string NAME_TorwachenPsiRock   =   "Przepaska. Broń 15, Ogień 10";




// ***************************************************************************************
// Menuetext-Konstanten
// ***************************************************************************************
// Text, der erscheint, wenn eine Menueoption noch ein APPLY benoetigt (Aufloesung).
// Vermutlich kein Text notwendig, da durch Menuestruktur deutlich gemacht
const string MENU_TEXT_NEEDS_APPLY      = "";

// Text, der erscheint, wenn ein Restart des Spiels notwendig ist (Grafikkartebauswahl).
// Maximal ca. 60 Zeichen, da nur eine Zeile Platz!
const string MENU_TEXT_NEEDS_RESTART   = "Część zmian wejdzie w życie po zrestartowaniu komputera.";

//
//   TRADE MANAGER
//
const string STR_INFO_TRADE_ACCEPT                  = "Przyjmij"         ;
const string STR_INFO_TRADE_RESET                  = "Odrzuć"         ;
const string STR_INFO_TRADE_EXIT                  = "WSTECZ"            ;
 

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
Jeteś pewny, że to ten plik?
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry