heh xD chciałem wszystko przeczytać, żeby sie nie powtarzać, ale mi się nie chce

dużo tego

a więc:
- Uważam, że zapalanie i gaszenie pochodni przez NPC z odpowiednia rutyna to dobry pomysł, dodałoby to sporo klimatu, uwierzcie mi ;]
- Wolne dobijanie też mnie irytuje

mozna by to jakos usprawnić
- Ulepszanie broni poprzez jakieś klejnoty (nowy rodzaj itemów) które dodawałyby bonusy like diablo ;] nie zaszkodziloby

- Możliwośc tworzenia łuków, kusz, zbroi w warsztacie - jestem za ;] - oczywiście mając odpowiednie umiejetności
- Ograniczony ekwipunek, wlasna chata z kufrem, możliwoscia ulepszania zamków w chacie, w kufrach, możliwość dokupowania u jakiegoś stolarza dodatkowego kufra (by wiecej itemow pomiescic), waga przedmiotów, wielkosc przedmiotów i uzależnienie od tego ograniczenie ekwipunku, w miare zwiekszania sily wieksza pojemnosc 'plecaka', no to mi się bardzo podoba ;] wg mnie ograniczenie ekwipunku jest DOBRĄ RZECZĄ własnie przez ten mus myslenia

nie wiele osób się ze mna zgadza, ale dobra

Piranha Bytes was rozpieściła z tym nieograniczonym ekwipunkiem jak dzieci i teraz płaczecie jak chcą wam to zabrać

ale gra polega właśnie na OGRANICZENIACH i mozliwości ich zmniejszania... przemyślcie to sceptycy

- Z pomysłem na losowa alchemię także się zgadzam, fajnie jest prócz wykonywania z góry ustalonych zadań miec jakis element przypadkowości w grze. Zresztą byłaby to taka perełka w modzie, można by się tym chwalić
- W ogóle jest za urozmaiceniem rozgrywki, potrzeba głodu (no moze niekoniecznie) ale takie cos jak senność i osłabienie organizmu beziego w miare 'nie spania' jest dobrym pomysłem.
- Od siebie chciałbym zaproponować wprowadzenie do wszystkich broni właściwości WYTRZYMAŁOŚĆ, a do mieczy i toporów dodatkowo OSTROŚĆ/NAOSTRZENIE. Już tłumaczę. Wytrzymałość zmniejszałaby sie w miare WALKI daną bronią (łuk/kusza/miecz/topór), każda broń miałaby z góry ustalona wytrzymałość i gdy osiągnie poziom krytyczny (bo dąży do 0) będziemy ja musieli naprawić - albo sami (jesli mamy taką umiejetność) albo poprosic o to kowala (oczywiście nie za darmo - powiedzmy max_wytrzymałość / aktualna_wytrzymałość * cena itemu / (max_wytrzymalosc * 2). Co do ostrości to też w miare walki, lub wolniej bez walki bron by ja traciła i można by było broń naostrzyć albo samemu albo kowal

współczynnik ostrości zwiększałby odpowiednio obrażenia broni.
Rozpisałbym się bardziej, ale mam mało czasu

może cos jeszcze dopiszę
