Dodatkowy wymóg do zbroji 2224 2

O temacie

Autor Incantatoris

Zaczęty 4.06.2010 roku

Wyświetleń 2224

Odpowiedzi 2

Incantatoris

Incantatoris

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy

Incantatoris

Dodatkowy wymóg do zbroji
2010-06-04, 21:40(Ostatnia zmiana: 2010-06-04, 21:42)
Wracając do swojego dawnego "fachu" zacząłem pisać przeróżne skrypty. Ot tak dla przypomnienia. Niestety, natrafiłem na problem, którego nie mogę rozwiązać. A mianowicie: nie wiem jakiej funkcji użyć, ale zrobić wymóg w postaci rzeczy do założenia zbroi. Próbowałem użyć  VOID G_CanNotUse (), ale niestety - bezskutecznie. Nie wykluczam też, że coś źle w samej zbroi zrobiłem, więc wkleję tutaj zaraz skrypt.

NSTANCE ARMOR_MAIN_INO (C_Item)
{
name = "Innos Armor";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 175;
protection [PROT_BLUNT] = 175;
protection [PROT_POINT] = 175;
protection [PROT_FIRE] = 100;
protection [PROT_MAGIC] = 100;

value = VALUE_MAIN_INO;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "ItAr_Pal_H.3ds";
visual_change = "Armor_Pal_H.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;

description = name;

TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];

TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;

};

FUNC VOID G_CanNotUse ()
{
if (Npc_HasItems (Hero, ItAM_InnosEye) < 1)
}
PrintScreen ("You lack the power", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 )
};

Oprócz tego próbowałem innych, bardziej pozbawionych sensu sposobów (między innymi znalezionymi tutaj, na themodders), ale wszystko zawiodło. Zawsze jak czegoś nie wiedziałem, znajdowałem rozwiązanie w oryginale, tylko że.. teraz nie mogę. Prosiłbym o jak najszybszą, ale co ważniejsze - o jak najlepszą odpowiedź ;)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Dodatkowy wymóg do zbroji
#1 2010-06-04, 21:59(Ostatnia zmiana: 2010-06-04, 22:05)
W zbroi daj parametr
on_equip = ARMOR_MAIN_INO_EQUIP;Po skrypcie zbroi wstaw funkcję:
func void ARMOR_MAIN_INO_EQUIP ()
{
if (Npc_HasItems (self,ItAM_InnosEye) <1)
{ AI_UnequipArmor(self); };
};

Incantatoris

Incantatoris

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Dziwne.. robiłem tak wcześniej i nie działało, a teraz? Wszystko w porządku. Najwidoczniej wtedy popełniłem literówkę. No cóż.. dzięki za pomoc. To wszystko ode mnie w tym temacie. Można ten temat zamieścić w tutorials. Oczywiście, jeżeli administrator będzie chciał ; )
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry