Wracając do swojego dawnego "fachu" zacząłem pisać przeróżne skrypty. Ot tak dla przypomnienia. Niestety, natrafiłem na problem, którego nie mogę rozwiązać. A mianowicie: nie wiem jakiej funkcji użyć, ale zrobić wymóg w postaci rzeczy do założenia zbroi. Próbowałem użyć  VOID G_CanNotUse (), ale niestety - bezskutecznie. Nie wykluczam też, że coś źle w samej zbroi zrobiłem, więc wkleję tutaj zaraz skrypt. 
NSTANCE ARMOR_MAIN_INO (C_Item)
{
	name 					=	"Innos Armor";
	mainflag 				=	ITEM_KAT_ARMOR;
	flags 					=	0;
	protection [PROT_EDGE]	=	175;
	protection [PROT_BLUNT] = 	175;
	protection [PROT_POINT] = 	175;
	protection [PROT_FIRE] 	= 	100;
	protection [PROT_MAGIC] = 	100;
	value 				=	VALUE_MAIN_INO;
	wear 				=	WEAR_TORSO;
	visual 				=	"ItAr_Pal_H.3ds";
	visual_change 			=	"Armor_Pal_H.asc";
	visual_skin 			=	0;
	material 				=	MAT_METAL;
	description			=	name;
	TEXT[1]				=	NAME_Prot_Edge;			
	COUNT[1]			= 	protection	[PROT_EDGE];
	
	TEXT[2]				=	NAME_Prot_Point;		
	COUNT[2]			= 	protection	[PROT_POINT];
	
	TEXT[3] 				=	NAME_Prot_Fire;			
	COUNT[3]			= 	protection	[PROT_FIRE];
	
	TEXT[4]				=	NAME_Prot_Magic;		
	COUNT[4]			= 	protection	[PROT_MAGIC];
	
	TEXT[5]				=	NAME_Value;			
	COUNT[5]			= 	value;
	
};
FUNC VOID G_CanNotUse ()
	{
			if (Npc_HasItems (Hero, ItAM_InnosEye) < 1)
	}
			PrintScreen ("You lack the power", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 )
};
Oprócz tego próbowałem innych, bardziej pozbawionych sensu sposobów (między innymi znalezionymi tutaj, na themodders), ale wszystko zawiodło. Zawsze jak czegoś nie wiedziałem, znajdowałem rozwiązanie w oryginale, tylko że.. teraz nie mogę. Prosiłbym o jak najszybszą, ale co ważniejsze - o jak najlepszą odpowiedź ;)