Wracając do swojego dawnego "fachu" zacząłem pisać przeróżne skrypty. Ot tak dla przypomnienia. Niestety, natrafiłem na problem, którego nie mogę rozwiązać. A mianowicie: nie wiem jakiej funkcji użyć, ale zrobić wymóg w postaci rzeczy do założenia zbroi. Próbowałem użyć VOID G_CanNotUse (), ale niestety - bezskutecznie. Nie wykluczam też, że coś źle w samej zbroi zrobiłem, więc wkleję tutaj zaraz skrypt.
NSTANCE ARMOR_MAIN_INO (C_Item)
{
name = "Innos Armor";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 175;
protection [PROT_BLUNT] = 175;
protection [PROT_POINT] = 175;
protection [PROT_FIRE] = 100;
protection [PROT_MAGIC] = 100;
value = VALUE_MAIN_INO;
wear = WEAR_TORSO;
visual = "ItAr_Pal_H.3ds";
visual_change = "Armor_Pal_H.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
description = name;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
FUNC VOID G_CanNotUse ()
{
if (Npc_HasItems (Hero, ItAM_InnosEye) < 1)
}
PrintScreen ("You lack the power", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 )
};
Oprócz tego próbowałem innych, bardziej pozbawionych sensu sposobów (między innymi znalezionymi tutaj, na themodders), ale wszystko zawiodło. Zawsze jak czegoś nie wiedziałem, znajdowałem rozwiązanie w oryginale, tylko że.. teraz nie mogę. Prosiłbym o jak najszybszą, ale co ważniejsze - o jak najlepszą odpowiedź ;)