powinno Ci się udać gdyż:
instance PC_L10(Npc_Default)
{
name[0] = "Ja";
guild = GIL_MIL;
id = 0; //daj u siebie również id na 0-może to też jest ważne
voice = 15;
level = 10;
npcType = npctype_main;
bodyStateInterruptableOverride = TRUE; //tego nie masz w skrypcie Eowiny-może to jest ważny czynnik?
exp = 500 * ((level + 1) / 2) * (level + 1);
exp_next = 500 * ((level + 2) / 2) * (level + 1);
lp = 0;
attribute[ATR_STRENGTH] = 83;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 32;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 64;
attribute[ATR_MANA] = 64;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 148;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 148;
B_SetNpcVisual(self,MALE,"Hum_Head_Pony",Face_N_Player,BodyTex_N,ITAR_Mil_L);
B_AddFightSkill(self,NPC_TALENT_1H,30);
B_AddFightSkill(self,NPC_TALENT_2H,10);
B_AddFightSkill(self,NPC_TALENT_BOW,10);
B_AddFightSkill(self,NPC_TALENT_CROSSBOW,10);
CreateInvItems(self,ItMi_Gold,500);
CreateInvItems(self,ItRw_Arrow,100);
EquipItem(self,ItMw_Nagelkeule2);
EquipItem(self,ItRw_Bow_L_01);
};