EnquipItem PC_HERO 2761 10

O temacie

Autor Moszek

Zaczęty 13.02.2010 roku

Wyświetleń 2761

Odpowiedzi 10

Moszek

Moszek

Użytkownicy
posty21
Propsy12
  • Użytkownicy

Moszek

EnquipItem PC_HERO
2010-02-13, 20:37(Ostatnia zmiana: 2010-02-13, 20:50)
Witam. Otóż mam problem. W moim modzie od razu na początku biegnie na nas wróg. Chciałem by nasz Hero miał na początku założony miecz, więc dałem :
EquipItem (self, ItMw_Eowinasword);No i właśnie. Każdy NPC z tą funkcją ma zalożony miecz, oprócz Herosa! Nie wiem co można jeszcze zrobić. próbowałemAI_EquipBestMeleeWeapon (self); jednak to też nie pomogło. Macie jakiś pomysł?
EDIT : Prosze o przeniesienie do działu skrypty. Z pośpiechu stworzyłem temat tutaj.
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

EnquipItem PC_HERO
#1 2010-02-13, 21:04(Ostatnia zmiana: 2010-02-13, 21:07)
EquipItem (self, ItMw_Eowinasword);
To powinno przecież działać.Dodajesz to w skrypcie npc.Twój miecz ma takie instance Eowinasword ?
 

Moszek

Moszek

Użytkownicy
posty21
Propsy12
  • Użytkownicy

Moszek

EnquipItem PC_HERO
#2 2010-02-13, 21:30(Ostatnia zmiana: 2010-02-13, 21:41)
Tak. Istnieje taki miecz. Chodzi o to, że każdy NPC oprócz Herosa ma go założonego. U Herosa on TYLKO pojawia się w ekwipunku a nie zakłada. Spróbuje jako bohatera dać jakiegoś zwykłego NPC.
EDIT : Stworzyłem nowego NPC. Działał jak go wstawiałem ale kiedy ustawiłem go jako bohatera w pliku .ini znowu miecz się tylko pojawił. Nie wiem czemu tak się dzieje. To raczej nie błąd skryptu tylko .ini
a tu skrypt NPC :
Cytuj
instance Pal_Eowina (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Eowina";
   guild       = GIL_PAL;
   id          = 5005;
   voice       = 4;
   flags       = 0;                                                
   npctype      = NPCTYPE_AMBIENT;
   
   // ------ Attribute ------
   attribute[ATR_STRENGTH]       = 100;
   attribute[ATR_DEXTERITY]       = 100;
   attribute[ATR_MANA_MAX]       = 60;
   attribute[ATR_MANA]          = 60;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]      = 1500;
   attribute[ATR_HITPOINTS]       = 1500;                                                   
   
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_STRONG;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem         (self, ItMw_Eowinasword);
   EquipItem         (self, ITAR_GONDORHELM);

   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Bald", FaceBabe_N_Anne, BodyTex_N, ITAR_GON_L);   
   Mdl_SetModelFatness   (self, 1);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Militia.mds");

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                   
   B_SetFightSkills (self, 100);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_5005;
};
FUNC VOID Rtn_Start_5005 ()
{
   TA_Smalltalk   (08,00,8,00,"Startpoint");
};
Pancerz i miecz podany w skrypcie istnieje. Podczas kompilowania nie ma żadnych błędów. To musi być wina .ini.
 

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Spróbuj z klasą C_NPC:
http://themodders.org/index.php?showtopic=2764
Cytuj
var C_NPC Eowina;     Eowina = Hlp_GetNpc(Pal_Eowina );
To daj do pliku
Cytuj
NPC_Globals
Który znajduje się w:
Cytuj
_Work\data\Scripts\Content\Story\
Cytuj
AI_EquipItem (Eowina, ItMw_Eowinasword); lub  Npc_GetEquippedMeleeWeapon  (Eowina);  albo AI_EquipBestMeleeWeapon (Eowina)
Jedną z tych funkcji daj do skryptu postaci.
Ale najpierw musisz chyba dać jeszcze funkcje CreateInvItems (Eowina,ItMw_Eowinasword);
 

Moszek

Moszek

Użytkownicy
posty21
Propsy12
  • Użytkownicy

Moszek

EnquipItem PC_HERO
#4 2010-02-14, 09:13(Ostatnia zmiana: 2010-02-14, 09:16)
Klasa C_NPC działa ale tylko wtedy kiedy NPC nie jest Graczem. Jeśli w pliku .ini ustawię Eowinę na gracza to nawet funkcja CreateInvItems (Eowina, ItMw_Eowinasword, 1); nie działa. Czy może komuś też się to zdarzyło? Może po prostu tylko u mnie. Spróbujcie dać do PC_HERO np.
EquipItem (self, ItMw_1h_Vlk_Dagger); U mnie on się tylko pojawia w ekwipunku. Już nie wiem co można jeszcze zrobić. Zobaczcie u siebie, czy HERO będzie miał założony sztylet.
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
może zmień na npctype = NPCTYPE_MAIN ; w ogóle dlaczemu masz AMBIENT? ; Bezi w swoim skrypcie w grze jest NPCTYPE_MAIN i w instance PCL_10 jako guild = GIL_MIL ma EquipItem(self,ItMw_Nagelkeule2);
   EquipItem(self,ItRw_Bow_L_01); więc raczej działa

Moszek

Moszek

Użytkownicy
posty21
Propsy12
  • Użytkownicy
Zrobiłem npctype_Main i nie działa. Ale rzeczywiście PC_L10 lub PC_L20 mają założoną broń. Spróbuje przeedytować ich skrypty.
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
powinno Ci się udać gdyż:
instance PC_L10(Npc_Default)
{
name[0] = "Ja";
guild = GIL_MIL;
id = 0; //daj u siebie również id na 0-może to też jest ważne
voice = 15;
level = 10;
npcType = npctype_main;
bodyStateInterruptableOverride = TRUE; //tego nie masz w skrypcie Eowiny-może to jest ważny czynnik?
exp = 500 * ((level + 1) / 2) * (level + 1);
exp_next = 500 * ((level + 2) / 2) * (level + 1);
lp = 0;
attribute[ATR_STRENGTH] = 83;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 32;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 64;
attribute[ATR_MANA] = 64;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 148;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 148;
B_SetNpcVisual(self,MALE,"Hum_Head_Pony",Face_N_Player,BodyTex_N,ITAR_Mil_L);
B_AddFightSkill(self,NPC_TALENT_1H,30);
B_AddFightSkill(self,NPC_TALENT_2H,10);
B_AddFightSkill(self,NPC_TALENT_BOW,10);
B_AddFightSkill(self,NPC_TALENT_CROSSBOW,10);
CreateInvItems(self,ItMi_Gold,500);
CreateInvItems(self,ItRw_Arrow,100);
EquipItem(self,ItMw_Nagelkeule2);
EquipItem(self,ItRw_Bow_L_01);
};


Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
omg, ja się w skryptach nie wypowiadam już, doczytam se lepiej tutki woga:P self dla npc, hero dla hero przecież....

Moszek

Moszek

Użytkownicy
posty21
Propsy12
  • Użytkownicy
Dobrze. Dziękuję za pomoc i proszę o zamknięcie tematu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry