Zmienna opisująca trafienia krytyczne 5826 8

O temacie

Autor

Zaczęty 3.02.2014 roku

Wyświetleń 5826

Odpowiedzi 8

gothic1210
  • Gość
Hej. Da się jakoś modyfikować szansę na trafienie krytyczne? Procentowa szansa jest opisana przy pomocy jakiejś zmiennej czy jest to zrobione w inny sposób? Znalazłem taką zmienną ale jestem na bank pewien, że odpowiada ona za to, że obrażenia krytyczne są 2 razy większe (stąd wartość 2)
Cytuj
CONST INT DAM_CRITICAL_MULTIPLIER                  = 2                  ;
A ja szukam sposobu na zmianę % na trafienie krytyczne.
 


gothic1210
  • Gość
To znaczy w G2 tak było, ale w G1 były tylko 2 poziomy i każdy z nich charakteryzował się inną wartością tego wskaźnika. Np. poziom 1 - 5% a poziom drugi 15%. Poszukam jeszcze jakieś wskazówki w plikach związanych z walką. 
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
To jest zmienienia animacji machania mieczem:
(0 -brak, 1 - adept, 2- mistrz)
 Npc_SetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_1H, 1);
A to trafienia krytyczne, tutaj akurat +5
Npc_SetTalentValue(hero, NPC_TALENT_1H, Npc_GetTalentValue(hero, NPC_TALENT_1H)+5);
NPC_TALENT_1H - broń jednoręczna
NPC_TALENT_2H - broń dwuręczna
NPC_TALENT_BOW - łuk
NPC_TALENT_CROSSBOW - kusza
               
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie znajdziesz tego w skryptach. Jestem przekonany że szansa na trafienie krytyczne jest określana w silniku na podstawie procentowego stopnia umiejętności, w obu częściach gry. Po prostu w G1 nie było to pokazane w aż tak oczywisty sposób. Zwyczajnie zmieniaj ten stopień za pomocą Npc_SetTalentValue.

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Cytuj
 Jestem przekonany że szansa na trafienie krytyczne jest określana w silniku na podstawie stopnia umiejętności, w obu częściach gry
Nie, trafienie krytyczne i stopień umiejętności to są dwie różne rzeczy. W gothic 2 tylko wiązało się to tym, że od trafienia krytycznego >= 30 i 60 były inne animacje. To wszystko
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Przecież w oknie statystyk jest wprost napisane że szansa na trafienie krytyczne jest zależna od stopnia umiejętności walki. Sam równo ze mną napisałeś że może zmienić szansę na trafienie krytyczne zmieniając stopień umiejętności funkcją Npc_SetTalentValue,
Gdyby nauka wiązała się tylko ze zmianą animacji byłaby całkowicie pozbawiona sensu.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@Avallach Nauka w G1 wiązała się z zmianą procentów oraz zmianą stopnia na raz. Dlatego w MT było wow jak była nauka zrobiona procentowo :)

p.s.
skąd masz screen znalazłeś przez Gogola czy wygrzebałeś na mojej stronie ? :D


EDIT : okej jestem noobem :D



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry