Przygoda Kyle - Mod Gothic 2 NK 8974 14

O temacie

Autor Fabio

Zaczęty 6.09.2012 roku

Wyświetleń 8974

Odpowiedzi 14

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Przygoda Kyle - Mod Gothic 2 NK
2012-09-06, 21:21(Ostatnia zmiana: 2012-09-09, 19:47)
Przygoda Kyle
[/b][/size]

Chciałbym zapowiedzieć moją pierwszą modyfikacje do Gothica 2 Nocy kruka.


Autorzy: TheFabiosek1 & DarkMast3rs

Fabuła Moda:
Akcja moda  zaczyna się przed  wydarzeniami z Gothica I. Mod opowiada inną historie całkiem nowego bohatera jakim jest Kyle. Jest to rabuś , który za kradzieże zostaje skazany na więzienie. Początkowo znajduje się on na statku w celi więziennej a potem ma zostać przetransportowany do Khorinis. Kyle myśląc o kilkunasto-letnim siedzeniu w więzieniu nie mógł wytrzymać , gdy nagle statek został zaatakowany przez piratów. Bohaterowi udaje się uciec i nagle dostaje w łeb i budzi się na wyspie. Co się dzieje ? Czy uda mu się uciec z wyspy? To dowiecie się jeśli zagracie w tego moda :)

Modyfikacja ta zawiera min.
-Nowego Bohatera
-Całkiem nowa fabuła
-Nowy świat
-Ponad 21 postaci.
-Nowe zbroje
-Dubbing PL
-2 zakończenia fabuły

Tutaj załączę jak na razie kilka scrennów z moda na dowód , że coś robię resztę będe dodawał stopniowo.
Screnny z moda:
1.
2.
3.
4.

Jak mówiłem niedługo kolejna porcja scrennów :)

therooofisonfire

therooofisonfire

Użytkownicy
Lerła Merlę.
posty47
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lerła Merlę.
Skoro został skazany na wyrok śmierci, to dlaczego jest także transportowany do Khorinis, nie łatwiej byłoby go ubić na miejscu?
W G1 byli więźniowie zrzucani zza barierę więc mógłby być przetransportowywany na Khorinis w tym celu. W G2 przełęcz zajęli orkowie więc nie miałoby sensu brać go do Khorinis, bo do kopalń i tak by nie trafił.

Screeny są dość ubogie.


Hehe.. ale łap propsa za moje narzekanie  :lol2:
 
Pokaż mi bohatera, a napiszę Ci tragedię.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Przygoda Kyle - Mod Gothic 2 NK
#2 2012-09-06, 21:48(Ostatnia zmiana: 2012-09-06, 21:52)
w sumie to masz trochę racji , ale jakoś będzie :D  zrobiłem małego edita :)

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Przygoda Kyle - Mod Gothic 2 NK
#3 2012-09-06, 21:58(Ostatnia zmiana: 2012-09-06, 22:03)
Naciągana, pełna błędów, sztampowa fabuła, a screeny puste.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Przygoda Kyle - Mod Gothic 2 NK
#4 2012-09-06, 22:49(Ostatnia zmiana: 2012-09-06, 22:52)
Dożywocie za morderstwa, i to jeszcze w epoce pseudo-średniowiecznej? No sorry, ale zostałby powieszony na najbliższym drzewie albo, gdyby tłum zdążył przed przedstawicielami prawa, zlinczowany :D
Fabuła faktycznie do niczego się nie nadaje :D
Skoro jest mowa o Lordzie Hagenie, to akcja musi dziać się nie wcześniej niż w g2nk. Jeśli zakładasz że Hagen przeżył (co wydaje się nieprawdopodobne) to... zaraz, dlaczego to miałby być "jego" statek skoro on płynie NA Khorinis a nie Z? Taki okręt musiałby zostać wysłany przez kogoś z kontynentu i to niedługo za paladynami, kiedy jeszcze nie było wiadomo o tym że do Górniczej Doliny przybyły tak wielkie siły orków uniemożliwiające wydobycie i transport.
Ucieczka ze statku?
...
To byłoby raczej samobójstwo, chyba że brzeg byłby bardzo blisko, ale wtedy z kolei i tak zostałby zestrzelony w wodzie albo dogoniony przez straże na szalupach.


Screeny niezbyt atrakcyjne, ale cośtam jest.

Ogólnie faktycznie ta fabuła nie trzyma się kupy. Sugerowałbym zmienić statek więzienny na galerę wojenną (w g2nk jest wspomniane że dysponowali nimi zarówno orkowie jak i ludzie), być może jedną z ostatnich, która została zaatakowana przez orków lub rozbiła się w trakcie sztormu. Zaś bohater nie tyle uciekł, co po prostu cudem przeżył dzięki trzymaniu się beczki/belki.
Ewentualnie mógłby być bunt, ale nikt przy zdrowych zmysłach nie buntuje się na statku żeby tak po prostu z niego wyskoczyć. Więźniowie musieliby wymordować strażników i sterroryzować niezbędną załogę tak aby po prostu zmieniła ona kurs w miejsce gdzie mogliby uciec przed sprawiedliwością albo... zostać piratami (chociaż w czasach g2nk nie było kogo łupić).

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Przygoda Kyle - Mod Gothic 2 NK
#5 2012-09-06, 23:03(Ostatnia zmiana: 2012-09-06, 23:04)
"Akcja rozpoczyna się gdy na okręcie więziennym Lorda Hagena który transportuje więzniów do Khorinis występuje bunt. W grze wcielamy się w nowego bohatera Kyle. Jest on zwykłym bandytom i za kradzieże i morderstwa został skazany na dożywotnie więzienie.Na statku wybucha bunt i dzięki temu Kyleowi udaje się uciec. Budzi się na wyspie co dalej? To już dowiecie się gdy zagracie w tego moda."
Taka rada. Unikaj powtórzeń w pisaniu fabuły. "Na statku wubucha bunt"(pogrubione), można wywalić, bo z pierwszego zdania już wiemy, że wybuchł bunt. Możesz dać np. Dzięki buntowi Kyleowi udaje się uciec.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Kyle. tragedia. juz lepiej Marvin :lol2:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Kranek

Kranek

Użytkownicy
posty35
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nie specjalnie jest sens bym powtarzał to co już powiedział Avallach, więc jedyne co dodam to, że bieda w tych lokacjach niczym w G1 na "otwartej" przestrzeni, trochę więcej vobów chyba by nie zaszkodziło. Do tego te błędy w już i tak skromnym opisie moda. Szczerze powiedziawszy to jedyne czego mógłbym być ciekawy w tej produkcji, o ile faktycznie wyjdzie to tych dwóch zakończeń fabuły. Na koniec jeszcze mała, subiektywna rada ode mnie - zrezygnujcie z dubbingu, jeżeli macie zamiar go zrobić tylko we dwóch zakładając nawet, że macie porządne głosy i niezgorsze mikro, to nie wystarczy. A zapowiedź jest tak marna, że raczej nikt ze zdrowym rozsądkiem i głosem się do was nie zgłosi. Grałem swego czasu w ściągniętą kampanię do Warcrafta 3, która nawet nie była najgorsza w wykonaniu, to sam Dubb który był o kant dupy rozbić wszystko pochrzanił. Więc jeśli już poprawicie to co jeszcze potrzebuje zmiany, nie niszczcie modyfikacji beznadziejnym dubbingiem.
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Fabuła na tą chwilę do dupy, ale ma trochę potencjału. Mianowicie, bohater jest zdegenerowanym bandytą. Granie taką postacią powinno być dużo bardziej interesujące niż przygody kolejnego z rzędu wybrańca walczącego ze złem, oczywiście jeśli napiszecie dobrą fabułę.
 

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
Po co narzekać na scenery skoro nawet sam twórca pisał iż mod jest w produkcji tak więc miejsca na scenerach zostaną ożywione, z mojej strony leci props fabuła w sumie nie jest zła skoro ma być całkiem nową fabułom więc nie rozumiem po co te żale jeśli chodzi o fabułe , mnie się tam podoba obyś ukończył swą modyfikacje ;)
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Przygoda Kyle - Mod Gothic 2 NK
#10 2012-09-07, 21:09(Ostatnia zmiana: 2012-09-07, 21:17)
Dobrze , że poleciały uwagi na temat moda  :ok:  teraz wiem co muszę poprawić zmienić w fabule itd. Screnny są jako dowód , że robię świat więc nie ma co narzekać na nie. Z Panem Krakenem nie mogę się zgodzić w kwestii dubbingu. Dubbingowców mamy wszystkich już a dubbing będzie jak najbardziej się da profesjonalny nie jak ten beznadziejny dubbing w Pirackiej Historii. Niedlugo edytuje i pozmieniam fabule bez obaw :)  i dzięki wszystkim za uwagi co do moda.

Edit// Aha chciałem dodać , że jeśli byłby ten bunt na statku to strażnicy nie zauważyli by tego "Kyle" a nad tą ucieczką i skokiem do wody muszę pomyśleć i zmienić :)

Kranek

Kranek

Użytkownicy
posty35
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
"Pan Kraken" O.o

Cóż, jeżeli macie już tam cały zespół osób podkładających głos i ma być pełna profeska, to śmiało róbcie. Pisząc poprzedniego posta oceniłem po prostu realne szanse na znalezienie odpowiednich dubbingerów pod moda zaprezentowanego... w taki sposób.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Przygoda Kyle - Mod Gothic 2 NK
#12 2012-09-07, 21:51(Ostatnia zmiana: 2012-09-07, 21:52)
Tak. Mamy wiele osób tylko nie mamy wszystkich kwestii ale pełen skład dubbingowców mamy :)  Poza tym nikt chyba nie lubi grać w moda bez dubbingu bo co to za gra ? no pomijając takie coś jak w "Dragons tale" dubbing zrobiony ivoną to już taki można chyba sobie darować.

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
Ale lepsze ivon niż żadne, ale na dłuższą mete ivona jako dubing może doprowadzić do wymiotów xD
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Przygoda Kyle - Mod Gothic 2 NK
#14 2012-09-08, 16:38(Ostatnia zmiana: 2012-11-01, 14:00)
Powiem ci tak... ivona to shit wole grać bez dubbingu niż z lipnym dubbem a raczej (lektorem).

// Mod został wycofany z powodu niechęci do modowania.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry