dostęp do ekwipunku pokonanej postaci 3242 6

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 5.02.2011 roku

Wyświetleń 3242

Odpowiedzi 6

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
chcę zrobić coś takiego jak jest w g2nk, że kiedy pokonamy kupca to nie możemy zabrać towaru, którym handluje. zrobiłem skrypt co do rudy jednak nie działa:   else if   (C_NpcIsHuman (hero))      //addon pawbuj
   
   
   {   
      PrintDebugNpc   (PD_ZS_CHECK, "...kein purer Fernkämpfer und kein NSC-Freund!" );
      AI_TurnToNpc (self, other);   //add by pawbuj
      
      
      //AI_StartState      (self,   ZS_AssessBody_RecoverWeapon,   1,   "");
      if (Npc_HasItems (other, ItMiNugget) > 0)
      {      
      var int xy;
      xy = Npc_HasItems(other, ItMiNugget);
      
      Npc_RemoveInvItems   (other,ItMiNugget, xy);   
      PrintScreen (ConcatStrings ("Bryłki rudy odebrane: ", IntToString(xy)),-1,-1,"FONT_OLD_10_WHITE.TGA",2);
      }
      else
      {
         AI_PlayAni      (self, "T_WATCHFIGHT_OHNO");
         B_Say      (self,   other, "$ShitNoOre");
      };
      other.aivar[AIV_PLUNDERED] = TRUE;
   };

jest to fragment b_assessbody.
 


pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dlaczego w ogóle robisz coś z assessbody zamiast z zs_dead?
else if   (C_NpcIsHuman (hero)) <- WTF?
AI_TurnToNpc (self, other); <- WTF?
dlatego,że chodzi mi także o dostęp , gdzie nie dobijamy przeciwnika i możemy  nadal ograbić leżącego.
 


pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
WTF oznacza w wolnym tłumaczeniu "Co do cholery?".
Innymi słowy, wyjaśnij mi jak twoim zdaniem działają te funkcje. Bo chyba musiały ci się pokręcić z czymś zupełnie innym.
if (C_NpcIsHuman (hero)) <- WTF? oznacza to, jeżeli hero jest osobą plądrującą,
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
if (C_NpcIsHuman (hero)) <- WTF? oznacza to, jeżeli hero jest osobą plądrującą,
Uff...
Już myslałem że ta funkcja sprawdza czy bohater ma ludzką gildie
 



pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
else if   Npc_HasItems (other, ItMiNugget) > 0)&& (other.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE)      //addon pawbuj
   
   
   {   
      var int xy;
      xy = Npc_HasItems(other, ItMiNugget);
      
      Npc_RemoveInvItems   (other,ItMiNugget, xy);   
      }
      else
      {
         //AI_PlayAni      (self, "T_WATCHFIGHT_OHNO");
         B_Say      (self,   other, "$ShitNoOre");
      };
      other.aivar[AIV_PLUNDERED] = TRUE;
   };

powiedzcie jak to przerobić aby w przypadku, kiedy to hero pobije innego npca , ruda znika z ekwipunku pokonanego.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry