Filmik 10601 31

O temacie

Autor misiekgrabo

Zaczęty 21.12.2010 roku

Wyświetleń 10601

Odpowiedzi 31

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
To wygląda jakbyście zmieniali zupełnie inną funkcję zamiast tej, która jest wywoływana w grze. Może upewnij się, czy nie popełniacie właśnie takiego błędu ;)
 


damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt

damdan
Labirynt

Filmik
#22 2010-12-21, 20:35(Ostatnia zmiana: 2010-12-21, 20:37)
Użyłem tylko PlayVideo
W triggerze mamy odwołanie do skryptu który my stworzyliśmy. Nosi nazwę  EVT_KONIECGRY
 

damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt

damdan
Labirynt

Filmik
#23 2010-12-21, 22:00(Ostatnia zmiana: 2010-12-21, 22:03)
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
To nie jest dziwne...po prostu trigger jest źle ustawiony(tak mi się wydaje), dałem tak jak Avallach mówił, czyli:

Cytuj
Print("działa");

i włączyłem reparsowanie skryptów przy włączaniu gry, wszedłem w wybrane miejsce...i to wyłączyło grę, to może być problem z triggerem, pokażcie jakiś tutek jak zrobić porządnego triggera to znaczy jak się wejdzie w jakiejś miejsce to odtwarza jakiś tam skrypt...
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Damdan, ten log który pokazałeś - zSpy był włączony na maksymalną szczegółowość?

Niestety wygląda na to że skopiowałeś tylko fragment logu, i to raczej nie ten - przynajmniej nie ma w nim ani wyrazów "bik", "video", "exit", "trigger" czy czegokolwiek co mogłoby się wiązać z tą sytuacją. Najlepiej gdybyś skopiował mniej więcej od momentu kiedy postać wchodzi w trigger.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Możliwe, że wyzwalacz uruchamia się w nieskończoność. Musicie dać jakąś zmienną, która by wyłączyła ten wyzwalacz. Czyli w funkcji wyzwalacza evt_koniecgry dodajcie if zmienna==0
{
   zmienna = 1;
};

damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
To raczej jest wina triggera . Mógł by ktoś napisać jak wstawić takiego triggera że po wejście w dany punk wywoływał by się skrypt .
 

Thinker

Thinker

Użytkownicy
posty76
Propsy4
  • Użytkownicy
Ile waży plik filmowy?
 
http://gothicwarsteam.pl/ - Tutaj znajdziesz nasze modyfikacje. Nie jest ich wiele, ale pracujemy nad wieloma ^^

----

Było by dla ciebie lepiej, gdybyś tego nie zrobił!

----

To może tak - twój ojciec zabawiał się z Lordem Hagenem!

----

Patrz, chrząszcz!

----


damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
A więc jednak ...
Męczyliśmy się dziś cały dzień nad tym , ale wreszcie się udało .
Zły był trigger skrypt , robiliśmy to tamto , a wystarczyło dać jeden trigger skrypt i tyle , wszystko działa .
Dziękuję wszystkim za pomoc .
 

Thinker

Thinker

Użytkownicy
posty76
Propsy4
  • Użytkownicy
Ja mam podobne problemy :D

Zapomniałem do dosyć długiego skryptu odpicowanego amuletu dać jednego, małego średnika ]:-}--->
 
http://gothicwarsteam.pl/ - Tutaj znajdziesz nasze modyfikacje. Nie jest ich wiele, ale pracujemy nad wieloma ^^

----

Było by dla ciebie lepiej, gdybyś tego nie zrobił!

----

To może tak - twój ojciec zabawiał się z Lordem Hagenem!

----

Patrz, chrząszcz!

----


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry