Kiedyś zrobiłem sobie listę, chyba była też na jednym ruskim portalu. Zaraz ją znajdę (albo szybko zrobię nową), ale z góry ostrzegam że część może nie działać tak jak się by intuicyjnie wydawało (np ten z amunicją działa tylko w trybie broni dystansowej, choć na logikę nie ma przeszkód żeby można go używać w innych celach) bądź nie działać w ogóle.
Ta cyfra to o ile pamiętam numer klatki animacji w której ma nastąpić zdarzenie.
//edit: jedna z moich starych szybko kompletowanych list, może jeszcze znajdę lepsze:
*EventTag (1 "DEF_DESTROY_ITEM")
*EventTag (1 "DEF_INSERT_ITEM" "ZS_LEFTHAND")
*EventTag (1 "DEF_PLACE_ITEM")
*EventTag (1 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_LEFTARM" "av_shield_v1_01")
*EventTag (1 "DEF_SWAPMESH" "ZS_CROSSBOW" "ZS_SHIELD")
*EventSwapMesh (1 "ZS_CROSSBOW" "ZS_SHIELD") //chyba to samo co powyższe, któreś może nie działać albo mogą być dziwne różnice
*EventTag (1 "DEF_INV_TORCH")
*EventTag (1 "DEF_REMOVE_ITEM")
*EventTag (1 "DEF_EXCHANGE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "ItFoMutton")
//edit2:
*EventTag (1 "DEF_FIGHTMODE" "1H")
*EventTag (1 "DEF_DRAWSOUND")
*EventTag (5 "DEF_PLACE_MUNITION" "ZS_LEFTHAND")
*EventTag (1 "DEF_DRAWTORCH")
*EventTag (1 "DEF_UNDRAWSOUND")
*EventTag (1 "DEF_REMOVE_MUNITION")
*EventSFX (8 "Fallen")
*EventSFXGrnd (47 "Run")
*EventPFX (1 "ZMODELLANDDUST" "BIP01 L Foot")
*EventPFXStop (20 1) //pod g1 prawdziwe zbawienie, zgadnij dlaczego
*EventMMStartAni (1 "T_HURT")
//edit3: kilka specjalistycznych eventów z walki, najlepiej tego nie ruszać, jak musisz radzę najpierw przejrzeć odpowiedni tutek Orcwarriora:
*EventTag (0 "DEF_HIT_LIMB" "ZS_RIGHTHAND")
*EventTag (0 "DEF_OPT_FRAME" "4 36 73 107")
*EventTag (0 "DEF_HIT_END" "31 63 95 113")
*EventTag (0 "DEF_WINDOW" "10 33 42 65 78 97 110 113")
*EventTag (0 "DEF_DIR" "RLOL")