Witam,oto mój kolejny problem
Stworzyłem swojego NPC,później zrobiłem do tego NPC dialog,wywaliło się kilka błędów ale sobie z nimi poradziłem.Wchodzę do gry,komendą insert przywołuje swojego NPC,próbuje z nim gadać,a tu co?Prócz opcji "KONIEC" nie ma żadnej opcji dialogowej.
Skrypt mojego NPC:
INSTANCE BAU_28263_Paladyn(Npc_Default)
{
// ------ NPC ------
name = "Paladyn";
guild = GIL_BAU;
id = 28263;
voice = 10;
flags = 0;
npctype = NPCTYPE_AMBIENT;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 4);
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD;
// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_ShortSword5);
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_Normal14, BodyTex_N, ITAR_PAL_H);
Mdl_SetModelFatness (self, 2);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Tired.mds");
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_28263;
};
FUNC VOID Rtn_Start_28263 ()
{
TA_Smalltalk (08,05,22,05,"WAYPOINT");
TA_Smalltalk (22,05,08,05,"WAYPOINT");
};
Skrypt dialogu (od razu uprzedzam,że są tam przekleństwa) :
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Paladyn_EXIT(C_INFO)
{
npc = BAU_28263_Paladyn;
nr = 999;
condition = DIA_Paladyn_EXIT_Condition;
information = DIA_Paladyn_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Paladyn_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC INT DIA_Paladyn_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Paladyn_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = BAU_28263_Paladyn;
nr = 1;
condition = DIA_Paladyn_HELLO1_Condition;
information = DIA_Paladyn_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = "Kim jesteś ?";
};
FUNC INT DIA_Paladyn_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
func VOID DIA_Paladyn_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś ?
AI_Output (self, other ,"DIA_Paladyn_HELLO1_03_02"); //Chłopcem na posyłki.Kurwa,przecież widać,że jestem paladynem
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO1_15_03"); //Ale ja się pytam,jak masz na imię
AI_Output (self, other ,"DIA_Paladyn_HELLO1_03_04"); //To poufna informacja.
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO1_15_05"); //Rozumiem.
};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_Paladyn_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = BAU_28263_Paladyn;
nr = 2;
condition = DIA_Paladyn_HELLO2_Condition;
information = DIA_Paladyn_HELLO2_Info;
permanent = FALSE;
description = "Jak leci?";
};
FUNC INT DIA_Paladyn_HELLO2_Condition()
{
return TRUE;
};
func VOID DIA_Paladyn_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO2_15_01"); //Jak leci?
AI_Output (self, other ,"DIA_Paladyn_HELLO2_03_02"); //Normalnie.
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO2_15_03"); //Czyli...?
AI_Output (self, other ,"DIA_Paladyn_HELLO2_03_04"); //Czyli,że kurwa stoje tu od roku i nic się nie dzieje.
};
//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================
INSTANCE DIA_Paladyn_HELLO3 (C_INFO)
{
npc = BAU_28263_Paladyn;
nr = 3;
condition = DIA_Paladyn_HELLO3_Condition;
information = DIA_Paladyn_HELLO3_Info;
permanent = FALSE;
description = "Pohandlujemy?";
};
FUNC INT DIA_Paladyn_HELLO3_Condition()
{
return TRUE;
};
func VOID DIA_Paladyn_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO3_15_01"); //Pohandlujemy?
AI_Output (self, other ,"DIA_Paladyn_HELLO3_03_02"); //Idź do jakiegoś kupca i z nim pohandluj.
};
//========================================
//-----------------> HELLO4
//========================================
INSTANCE DIA_Paladyn_HELLO4 (C_INFO)
{
npc = BAU_28263_Paladyn;
nr = 4;
condition = DIA_Paladyn_HELLO4_Condition;
information = DIA_Paladyn_HELLO4_Info;
permanent = FALSE;
description = "Gdzie mogę znaleźć taką zbroję jak twoja?";
};
FUNC INT DIA_Paladyn_HELLO4_Condition()
{
return TRUE;
};
func VOID DIA_Paladyn_HELLO4_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO4_15_01"); //Gdzie mogę znaleźć taką zbroję jak twoja?
AI_Output (self, other ,"DIA_Paladyn_HELLO4_03_02"); //Zaczynasz mnie wkurzać
};
//========================================
//-----------------> HELLO5
//========================================
INSTANCE DIA_Paladyn_HELLO5 (C_INFO)
{
npc = BAU_28263_Paladyn;
nr = 5;
condition = DIA_Paladyn_HELLO5_Condition;
information = DIA_Paladyn_HELLO5_Info;
permanent = FALSE;
description = "Umiesz walczyć?";
};
FUNC INT DIA_Paladyn_HELLO5_Condition()
{
return TRUE;
};
func VOID DIA_Paladyn_HELLO5_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Paladyn_HELLO5_15_01"); //Umiesz walczyć?
AI_Output (self, other ,"DIA_Paladyn_HELLO5_03_02"); //Poczekaj no,zaraz ci pokażę,czy umiem walczyć.
AI_StopProcessInfos (self);
B_Attack (self, other, AR_NONE,1);
};
NPC wygenerował program NPC generator a dialog zrobiłem Easy Dialog Makerem,jak by co.
Każda pomoc mile widziana