Produkcja modów do Gothica 8564 22

O temacie

Autor siewka181

Zaczęty 30.05.2015 roku

Wyświetleń 8564

Odpowiedzi 22

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Sam sobie wybierz co chcesz robić. Nie musisz robić gier od A do Z. Możesz zająć się grafiką, programowaniem, level designem, możesz też wszystkim po trochu. W necie są kompleksowe tutoriale typu robienie gry RPG na Unity. Przede wszystkim proponuję zacząć od solidnej nauki angielskiego jeśli masz problemy z rozumieniem z tekstu lub słuchu, bo materiałów po polsku jest niewiele (i nie powinieneś na nie liczyć).

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
Sam sobie wybierz co chcesz robić. Nie musisz robić gier od A do Z. Możesz zająć się grafiką, programowaniem, level designem, możesz też wszystkim po trochu. W necie są kompleksowe tutoriale typu robienie gry RPG na Unity. Przede wszystkim proponuję zacząć od solidnej nauki angielskiego jeśli masz problemy z rozumieniem z tekstu lub słuchu, bo materiałów po polsku jest niewiele (i nie powinieneś na nie liczyć).
na początek chcę wszystkiego po trochu aby ostatecznie wybrać to co faktycznie idzie mi i pasuje lepiej jak inne dziedziny.
Z eng nie bedzie wiekszego problemu.
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tak jak mówiłem, przed Tobą pierwszy projekt, to pozwoli Ci zaznajomić się z każdą z dziedzin przynajmniej w stopniu podstawowym. Odradzam robienie czegoś zbyt skomplikowanego, wybierz coś prostego i to ukończ. Gdzie ukończ to słowo klucz i na to kładź największy nacisk. 
Ograniczanie się do starszych wersji Unity ma sens wyłącznie gdy mamy wykupioną licencję.
Myślę że to dobry moment żeby przenieść się do odpowiedniego działu. Załóż temat gdzie będziesz zadawał swoje pytania, jeżeli zdecydowałeś się na Unity nie ma co pisać w moddingu Gothica.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry