Dobrze wszystko jest, a jak usunąłem animacje t_rise
i dałem mds'a do gothic 1 to wszystko było ok i działało.
EDIT: Jest ok, ale tylko w gothic 1. Błąd był w tym, że animacja T_rise nie była zarejestrowana w HumanS.mds więc wyskakiwał błąd lecz nadal w gothic 2 nie chce działać, więc odświeżam temat i proszę o pomoc.
EDIT2: Zmieniłem trochę humans.mds i dopisałem kilka linijek do humans_hero.mds, a wygląda to tak:
// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// RISE
ani (t_Rise 1 0.3 0.3 M. HUM_DIE_M02.ASC R 65 65)
// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// RISE
ani (t_RiseB 1 0.3 0.3 M. HUM_FALLB_M01.ASC R 0 21)
// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To dopisałem na koniec HumanS.mds
// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// RISE
ani (t_Rise 1 0.3 0.3 M. HUM_HERO_A01.ASC R 1 109 FPS:15)
{
*eventPFX (1 1 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_BACK BIP01 SPINE2 ATTACH)
*eventPFX (10 2 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 L HAND ATTACH)
*eventPFX (15 3 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 R HAND ATTACH)
*eventPFX (20 4 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 L FOOT ATTACH)
*eventPFX (25 5 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 R FOOT ATTACH)
*eventPFX (30 6 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 HEAD ATTACH)
*eventPFX (35 7 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 L UPPERARM ATTACH)
*eventSFX (33 M_FALL_SMALL EMPTY_SLOT)
*eventPFX (40 8 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 R UPPERARM ATTACH)
*eventPFX (45 9 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 ATTACH)
}
// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// RISE
ani (t_RiseB 1 0.3 0.3 M. HUM_HEROB_M01.ASC R 1 159 FPS:15)
{
*eventPFX (1 1 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_BACK BIP01 SPINE2 ATTACH)
*eventPFX (10 2 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 L HAND ATTACH)
*eventPFX (20 3 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 R HAND ATTACH)
*eventPFX (30 4 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 L FOOT ATTACH)
*eventSFX (34 M_FALL_SMALL EMPTY_SLOT)
*eventPFX (40 5 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 R FOOT ATTACH)
*eventPFX (50 6 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 HEAD ATTACH)
*eventPFX (60 7 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 L UPPERARM ATTACH)
*eventPFX (70 8 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 R UPPERARM ATTACH)
*eventPFX (80 9 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_CLOUD BIP01 ATTACH)
*eventPFX (120 1 MFX_DESTROYUNDEAD_SOUL_BACK BIP01 SPINE2 ATTACH)
}
// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A to do Humans_hero.mds na koniec i teraz jest problem, bo dopisałem już do bohatera
Mdl_ApplyOverlayMds (self, Humans_Hero.mds);
i gdy włączam i nowa gra i wczytam jakąś wcześniejszą, to mam black screen'a i chciałbym wiedzieć co jest nie tak. I chciałbym wiedzieć także czy to jakaś róznica jest w tych FPS'ach i trgo wcześniejszego
ani (t_Rise 1 0.3 0.3 M. HUM_HERO_A01.ASC R 1 109 FPS:15)
EDIT3: I kolejne pytanie: Możliwe, że gothic jakoś sobie zaprogramował oryginalne mds'y i czyta ja na końcu nakładając na te nowe? I czy jakbym usunął a pliki humans.mdh i humans.msb to działało by?