Losowe animacje śmierci 1940 6

O temacie

Autor carelion

Zaczęty 10.03.2013 roku

Wyświetleń 1940

Odpowiedzi 6

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!

carelion
RaveN Studio

Losowe animacje śmierci
2013-03-10, 11:23(Ostatnia zmiana: 2013-03-10, 11:32)
Witam otóż mam pytanie czy da się w gothic'u zrobić losowe animacje śmierci?

Chodzi mi na razie tylko dla ludzi.
 

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
O ile się nie mylę to Mark56 coś takiego wymodził, tzn. gdzieś widziałem jego filmik ale teraz nie mogę znaleźć. Były tam jakieś losowe animacje dobijania, może lepiej będzie jak się z nim skontaktujesz.
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Losowe animacje śmierci
#2 2013-03-10, 12:03(Ostatnia zmiana: 2013-03-10, 12:04)
To ten filmik o którym wspomniał Ventrue :)
 [media]
https://www.youtube.com/watch?v=uNBVzJ5puN4
[/media]
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!

carelion
RaveN Studio

Losowe animacje śmierci
#3 2013-03-10, 12:11(Ostatnia zmiana: 2013-03-10, 12:12)
Napisałem do Mark56.
Javik dzięki że znalazłeś filmik :D
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Losowe animacje śmierci
#4 2013-03-10, 12:20(Ostatnia zmiana: 2013-03-10, 12:26)
Oczywiście że się da. Można np zrobić overlay mdsy z nadpisaną tą animacją których nazwa będzie kończyła się kolejnymi liczbami od 0 do n i w dowolnym momencie przed śmiercią (choćby na początku ZSa walki) wywołać funkcję w stylu (pseudokod, celowo nie podaję gotowca) :
NałóżOverlayMDS(PołączStringi("NAZWA_", LiczbaDoStringa(LosowaLiczba(n+1)));Przy okazji, w normalnym języku który ma operatory łączenia i domyślnej konwersji wyglądałoby to o wiele lepiej niż w Daedalusie:
NałóżOverlayMDS("NAZWA_"+LosowaLiczba(n+1));Oczywiście najpierw musisz zrobić te wszystkie animacje. Da się też zrobić w ten sam sposób finishery w stylu Dragon Age, gdzie specjalna animacja ofiary jest połączona z odpowiednią specjalną animacją atakującego, ale zgranie ich (czas, położenie, obrót) w grze byłoby niewyobrażalnie trudne.

Aha, uprzedzając twoje pytanie: http://www.bendlins.de/temp/externals.d
Jeśli masz zamiar pisać więcej skryptów zdecydowanie sugeruję to pobrać / dodać do zakładek.

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!

carelion
RaveN Studio

Losowe animacje śmierci
#5 2013-03-10, 12:44(Ostatnia zmiana: 2013-03-10, 12:48)
dzięki avallach! :D

Temat do Zamknięcia
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Łatwiejsze  jest zrobić to bo wystarczy, tak jak napisał av każdemu npc wylosować mds zamieniający animacje śmierci (np v prototype npc :)  ) [media]
https://www.youtube.com/watch?v=kfZgw03SZcc
[/media]
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry