Oczywiście że się da. Można np zrobić overlay mdsy z nadpisaną tą animacją których nazwa będzie kończyła się kolejnymi liczbami od 0 do n i w dowolnym momencie przed śmiercią (choćby na początku ZSa walki) wywołać funkcję w stylu (pseudokod, celowo nie podaję gotowca) :
NałóżOverlayMDS(PołączStringi("NAZWA_", LiczbaDoStringa(LosowaLiczba(n+1)));
Przy okazji, w normalnym języku który ma operatory łączenia i domyślnej konwersji wyglądałoby to o wiele lepiej niż w Daedalusie:
NałóżOverlayMDS("NAZWA_"+LosowaLiczba(n+1));
Oczywiście najpierw musisz zrobić te wszystkie animacje. Da się też zrobić w ten sam sposób finishery w stylu Dragon Age, gdzie specjalna animacja ofiary jest połączona z odpowiednią specjalną animacją atakującego, ale zgranie ich (czas, położenie, obrót) w grze byłoby niewyobrażalnie trudne.
Aha, uprzedzając twoje pytanie:
http://www.bendlins.de/temp/externals.dJeśli masz zamiar pisać więcej skryptów zdecydowanie sugeruję to pobrać / dodać do zakładek.