@Edeksumo
Mistrzuniu robiłem tak:) Ale efekt nie był zbytnio zachwycający(przenikanie pomiędzy, blokowanie się czasami między vobami - no lypa po prostu) :(
Jednak jedynym wyjściem będzie jednak wcielić te boczne szafy w World.zen... tylko, że u mnie nie jest możliwe takie działanie;/ Po prostu potrzebuje czyjejś pomocy, kogoś kto by zrobił to sprawnie i estetycznie:)
Ps. Wrzucam filmik, dokładniej zobaczysz Mistrzu jak to wygląda, by pomyśleć jakie możliwe będą działania, aby wszystko grało w 100%
Tylko proszę o wyrozumiałość, jeszcze nie skończyłem.
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=LGSgvBYG48o
[/media]
Tutaj pokazałem jeszcze działanie kamienia ogniskującego -RafalBudzis wie o co C'mon:) i dzięki za pomoc

@Sawik
Hmmm dość ciekawie to brzmi... Mistrzu mniej więcej o to chodzi?
You start the Spacer and load the needed Levelpart into it and you compile the World without the Editormode. Under the main categorie zCVob you find zCVobLevelCompo. Like other Vobs you click once on it and insert the Levelcompo Vob with a right klick in the main window of the spacer and another left klick on "Insert zCVobLevelCompo" in the menu. Then at the Line "Visual=" you must type the name of the *.3ds of the needed LevelcompoVob, which must be located in [gothic2]/work/data/meshes, and then you must klick on apply.