Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MrSzymon345

Strony: [1] 2 3 ... 7
1
Pytania i problemy / Pomocy! Problem z texturą.
« dnia: 2014-05-01, 11:19 »
Zmien nazwe pliku textures.vdf na textures.vdf.disabled.

2
Skrypty / Nowa umiejętność
« dnia: 2014-02-27, 07:37 »
Jesli sparsujesz te skrypty to znaczy, ze zrobiles dobrze.

3
Gry / Gothicmods.info - Kontakt
« dnia: 2014-02-18, 21:49 »
Cytuj
Ostatnio aktywny:  * 2012-05-15, 22:15


4
Spacer / Spis waypointów
« dnia: 2014-02-05, 18:28 »
Tak, jak sie zapisuje zen to sa typy pliku do wyboru a wsrod nich Compiled ZEN(ASCII) wiec nie powinno byc problemu z odczytaniem.

5
Spacer / Spis waypointów
« dnia: 2014-02-05, 16:00 »
Mozna tez zapisac liste vobow w spacerze do pliku

6
Filmy / Początki w machinimie gothic
« dnia: 2014-02-01, 18:36 »
Fajny tutek kaczka, masz propsa :D

7
Skrypty / Upadek po dialogu i zmiana czasu
« dnia: 2014-01-21, 15:59 »
Wystarczy wywołać animacje i zmienić czas odpowiednimi funkcjami.

externals.d

FUNC VOID AI_PlayAni (VAR C_NPC n0, VAR STRING s0 ) { };


8
Skrypty / [G1] Zbroja bandyty
« dnia: 2014-01-21, 13:57 »
Witam. Ostatnio napisałem skrypty dzięki któremu bandyci nas nie atakują gdy mamy ich zbroje. Oto skrypt:

plik C_Function.d
func int Hero_HasBanditArmor ()
{
var c_item armor;
var int armorInstance;

armor = Npc_GetEquippedArmor(hero);
armorInstance = Hlp_GetInstanceID(armor);

if ((armorInstance == BAN_ARMOR_L) ||(armorInstance == BAN_ARMOR_M) || (armorInstance == BAN_ARMOR_H))
{
return TRUE;
};
};


func int C_OtherIsToleratedEnemy(var C_NPC slf, var C_NPC oth)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "C_OtherIsToleratedEnemy");



if (C_NpcIsHuman(slf))
{
var c_item armor;
var int armorInstance;


armor = Npc_GetEquippedArmor(oth);

if (Hlp_IsValidItem(armor))
{
armorInstance = Hlp_GetInstanceID(armor);

if (slf.npctype == NPCTYPE_ROGUE)
{
if (Hero_HasBanditArmor())
{
return TRUE;
};
};
};
};


//-------- Orkverfolger --------
if (C_NpcIsOrc(slf))
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "...'self' ist Ork!");

//---- Ulu-Mulu in der Hand ? ----
var C_ITEM weapon;
var int weaponInstance;
weapon = Npc_GetReadiedWeapon(oth);
if (Hlp_IsValidItem(weapon))
{
weaponInstance =Hlp_GetInstanceID(weapon);
PrintDebugString(PD_ZS_DETAIL, "...gezogene Waffe von 'other': ", weapon.name);
if (weaponInstance == UluMulu)
{
PrintDebugNpc(PD_ZS_DETAIL, "...true!");
return TRUE;
};
};

//---- Ulu-Mulu equipped ? ----
weapon = Npc_GetEquippedMeleeWeapon (oth);
if (Hlp_IsValidItem(weapon))
{
weaponInstance =Hlp_GetInstanceID(weapon);
PrintDebugString(PD_ZS_DETAIL, "...equippte Waffe von 'other': ", weapon.name);
if (weaponInstance == UluMulu)
{
PrintDebugNpc(PD_ZS_DETAIL, "...true!");
return TRUE;
};
};
};

PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "...false!");
return FALSE;
};




I teraz mam pytanie, co można zrobić aby inni NPC atakowali nas gdy mamy zbroje bandyty. Myślałem żeby zrobić coś w tym pliku:

B_AssessEnemy.d
if (C_OtherIsToleratedEnemy(self, other))
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_CHECK, "...Feind wird toleriert!" );
B_TolerateEnemy (self, other);
return;
};

Możecie mi coś poradzić? :) Nie chodzi mi o jakieś gotowe skrypty ale o wskazówkę. Dzięki z góry.

9
Skrypty / Co ze skryptami ?
« dnia: 2014-01-06, 22:13 »
Jesli chcesz aby postacie pojawialy sie w swiecie bez wpisywania kodow musisz wpisac ich do pliku startup.d.

Zas jesli chcesz miec itemy w swiecie to po prostu wymysl sobie gdzie je dac, np. do npc czy postawic je gdzies w swiecie.

Ja pracuje w G1 ale tylko dlatego ze po prostu nie mam G2NK :)

PS. Sory za bledy ale pisze z telefonu :)

10
C, C++ / Gra tekstowa
« dnia: 2014-01-05, 18:40 »
Pamietam moje pierwsze kroki w programowaniu, pisalem wtedy skrypty w batchu i moim pierwszym wiekszym projektem byla gra tekstowa. Jesli chcesz pisac takie programy to radze ci sie nauczyc dowolnego jezyka programowania, oczywiscie polecam C++ w ktorym aktualnie pracuje :D

11
Skrypty / [gothic 1]śmierć postaci po walce i innne
« dnia: 2014-01-03, 20:41 »
Da sie. Trzeba w ZS_Uncosinius, czy jakos tak wpisac warunek ze npc to ta postac i w bloku tego if wpisac funkcje ktora zabija ta postac.

Jesli chodzi o drugie pytanie, to wystarczy popatrzec w pliki folderu CHAPTERS, tam od czwartego rozdzialu zmienia sie nastawienie gildi(tablica z guilds.d)

12
Pytania i problemy / losowa zawartość skrzynek
« dnia: 2014-01-03, 09:32 »
Z tego co wiem istnieje możliwość umieszczenia w skrzynce itemów poprzez skrypty: FUNC VOID     Mob_CreateItems                (VAR STRING mobName, VAR INT itemInstance, VAR INT amount)

13
Skrypty / [G1]Zmienne z menu
« dnia: 2013-12-29, 13:08 »
Chce zrobic poziomy trudnosci, zrobilem juz odpowiednie napisy w menu i teraz pozostaje ustawienie tych poziomow w grze.

Post połączony: 2013-12-29, 19:45
Dalby ktos wskazowki jak to zrobic?  W Ikarusie jestem zielony, mialem z nim tylko raz doczynienia(sprint).

14
Skrypty / [G1]Zmienne z menu
« dnia: 2013-12-29, 12:14 »
Witam, mam problem. Otoz, chcialbym uzyc zmiennych zdefiniowanych w plikach menu, w skryptach w katalogu Content. Jest na to jakis sposob?

15
Skrypty / Zablokowanie przegladania ekwipunku po smierci
« dnia: 2013-12-23, 23:26 »
Wielkie dzieki Splash, zajrze do nich jutro. Jak bede mial problemy to napisze :)

16
Skrypty / Zablokowanie przegladania ekwipunku po smierci
« dnia: 2013-12-23, 23:14 »
A gdzie moge pobrac skrypty MT? Dalby ktos linka?

17
Skrypty / Zablokowanie przegladania ekwipunku po smierci
« dnia: 2013-12-23, 22:43 »
Tak sadzilem, ze trzeba bedzie tego uzyc. Dzieki Avallach.

18
Skrypty / Zablokowanie przegladania ekwipunku po smierci
« dnia: 2013-12-23, 22:00 »
Wie ktos jak to zrobic?

19
Skrypty / Zablokowanie przegladania ekwipunku po smierci
« dnia: 2013-12-22, 21:12 »
Witam, mam pytanie. Czy istnieje mozliwosc zablokowania przegladania ekwipunku danego NPC po ogluszeniu i smierci?

20
Sprzęt, oprogramowanie / Android
« dnia: 2013-12-10, 17:51 »
Aby wybrać inny serwer po pojawieniu się już twojego miasta kliknij w ikonkę na dolnym pasku(tą ostatnią, obok czatu), dalej Konto i Zmień serwer. Wybierz z listy A113-Titus(V3).

Strony: [1] 2 3 ... 7
Do góry