[gothic 1]śmierć postaci po walce i innne 3693 9

O temacie

Autor nyron

Zaczęty 2.01.2014 roku

Wyświetleń 3693

Odpowiedzi 9

nyron

nyron

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
witam,
Ostatnio zrobiłem dialog po którym rozpoczyna się walka.Moje pytanie brzmi Co trzeba zrobić aby postać zginęła od razu po walce bez konieczności dobijania jej.
Moim drugim pytaniem jest jak zrobić żeby np. od 2 rozdziału rozgrywki (lub dialogu) nie lubiła nas jakaś gildia (powiedzmy kopacze) i od razu rzucała się na nas bez ostrzeżenia.
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Trzeba mu ustawić gildie bandyta.
 

nyron

nyron

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
:huh:w gothic'u 1 nie ma takiej gildii jak bandyta.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
 

MrSzymon345

MrSzymon345

Użytkownicy
posty127
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Da sie. Trzeba w ZS_Uncosinius, czy jakos tak wpisac warunek ze npc to ta postac i w bloku tego if wpisac funkcje ktora zabija ta postac.

Jesli chodzi o drugie pytanie, to wystarczy popatrzec w pliki folderu CHAPTERS, tam od czwartego rozdzialu zmienia sie nastawienie gildi(tablica z guilds.d)
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Z tego co mi wiadomo, to ATT_HOSTILE odpowiada za mordowanie przeciwnika (zmienia nastawienie na "Wściekły" czy coś takiego), aczkolwiek nie jestem pewien, bo nie moduję Gothic 1.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
bez konieczności dobijania jej.
Cytuj
Z tego co mi wiadomo, to ATT_HOSTILE odpowiada za mordowanie przeciwnika
To co piszesz spowoduje, że będzie dobijał przeciwnika. Najlepiej ustawić w triggerze lub ZS_Unconscious

Cytuj
var c_npc ofiara; ofiara = Hlp_GetNpc (kod ofiary);

if (ofiara.attribute[ATR_HITPOINTS] == 1)
{
ofiara.attribute[ATR_HITPOINTS] = 0;
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

nyron

nyron

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ok poszperałem trochę i znalazłem że aby kogoś zabić od razu po walce należy wkleić do ZS_Unconscious odpowiednie pliki (patrz post wyżej)natomiast aby jakaś gildia nie lubiła innej gildii to Wld_SetGuildAttitude(gildia 1, ATT_HOSTILE, gildia 2), więc problem raczej rozwiązany.
Pojawił się nowy problem a nie chce zakładać nowego tematu otóż zrobiłem nową umiejętność i nie wiem jak zrobić by po dialogu nauki tej umiejętności zabierało nam np. 5 punktów nauki. Wie ktoś jak to zrobić?
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
hero.lp = hero.lp  - 5;
 

nyron

nyron

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dzięki już działa ;D temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry