Nowa umiejętność 1625 2

O temacie

Autor nocnymocny

Zaczęty 27.02.2014 roku

Wyświetleń 1625

Odpowiedzi 2

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem nową umiejętność - jubilerstwo.
1. W: Dialog_Mobsis - Jubilerstwo.d (działa mi na 100%, teraz tylko dopiszę warunek, że NPC zna umiejętność).
2. W: AI_Constants.d - const int   MOBSI_Jubilerstwo                = 17;
3. W: B_GetLearnCostTalent.d -

if (talent == NPC_TALENT_JUBILERSTWO)
   {
      kosten = (20);
   };
4. W: Constants.d  - const int NPC_TALENT_JUBILERSTWO            = 19;
5. W: Text.d (rzecz jasna wszystko we właściwym miejscu)
"Jubilerstwo",                       //NPC_TALENT_C      = 19;
"-|Uczony",                  //NPC_TALENT_C      = 19;
const string PRINT_LearnJubilerstwo   = "Nauka wyrobu artykułów jubilerskich";

Nie ma będów.
Pytanie: Czy pominąłem jakiś pliki niezbędne do tego, aby umiejętność działała w grze? I które pliki muszę edytować, aby w oknie umiejętności w czasie gry pojawiła się nowa profesja? (wiem, że coś trzeba zmienić w pliku Menu_Status.d, i że kiedyś na forum było coś podobnego).

 
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg

MrSzymon345

MrSzymon345

Użytkownicy
posty127
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jesli sparsujesz te skrypty to znaczy, ze zrobiles dobrze.
 

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy

nocnymocny

Nowa umiejętność
#2 2014-02-27, 09:20(Ostatnia zmiana: 2014-02-27, 10:09)
Pisałem, że błędów nie było po sparsowaniu.  :D Zrobiłem według:
http://themodders.org/index.php?topic=9016.0
a szczególnie przydatny był dopisek Avallacha na samym dole samouczkka.  :D
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry