Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Button

Strony: [1] 2 3 4
1
Archiwum (Global Mod) / Rozwój postaci
« dnia: 2014-08-03, 14:11 »
Skoro Poszukiwacze są w dużym stopniu odporni na magię, to jaki jest sens grania czystym magiem. Możesz mieć 200 many mieć najlepsze czary, a i ta go nie pokonasz, chyba że atakujesz go z czarów, kryjesz się za drzewem, uzupełniasz manę i znowu,

Jednak to odbiera radość gry.

2
Archiwum (Global Mod) / Rozwój postaci
« dnia: 2014-08-02, 16:54 »
Nie są całkowicie odporni na ogień, ale mają wysoką redukcję obrażeń.
Z pioruna również próbowałem i takie same efekty.

Próbowałem nawet strzelić w nich z deszczu ognia, który zadaje 500 obr i zabiera im tylko niecałą połowę życia.

3
Archiwum (Global Mod) / Rozwój postaci
« dnia: 2014-08-02, 12:34 »
W jaki sposób pokonujecie Poszukiwaczy w III rozdziale grając magiem?

Gram magiem ognia, mam 172 many i wyuczony czar mała ognista burza i nie da rady zabić poszukiwacza tym czarem. Musiałbym władować w niego chyba ze 20 czarów.

4
Archiwum (Global Mod) / Myśliwi
« dnia: 2014-07-25, 21:52 »
Witam,

Nie mogę wykonać misji "Handel z miastem". Rozmawiam z Alhenem, potem idę do Lorda Andre i nie ma żadnej opcji dialogowej.

Czy to jakiś bug, czy czegoś nie zrobiłem?

EDIT: Już sobie poradziłem. Trzeba jeszcze porozmawiać z Midlasem.

5
Złote Wrota / Opinie, wrażenia po przejściu gry
« dnia: 2014-05-12, 13:16 »
Witam.

Bardzo dobrze się bawiłem podczas gry w Waszą modyfikację. Przejście modyfikacji zajęło mi ponad 14 godzin. Nastawiałem się na naprawdę mocny projekt i się nie zawiodłem.

To co naprawdę mi się spodobało:
+ Dubbing - doskonale grało się w Gothica z polskim dubbingiem. Grając w inne modyfikacje, jak Returning czy Global Mod grało się fajnie, ale nie było tego klimatu, ponieważ rosyjski dubbing to nie jest to samo co polski. Szczególnie dobre głosy podłożyli: Bezimienny i Brat Xardasa.
+ Fabuła jest interesująca i wielowątkowa. Podobała mi się historia przedstawiona przez twórców mimo kilku schematyczności.
+ Obozy, które stworzyliście miały swój klimat. Szczególnie przypadł mi do gustu obóz piratów.
+ Solidne wykonane nowe tekstury orków oraz modele zbroi.

Czego mi brakowało?
- Domyślam się, że twórcy skupili się na Jarkendarze, natomiast najbardziej brakowało mi wykorzystania potencjału Górniczej Doliny.
- Dubbing został stworzony bardzo dobrze, lecz słuchając niektórych głosów miało się wrażenie, że jest to na siłę czytane bez jakichkolwiek emocji.
- 14 godzin gry to dla mnie odpowiedni czas jak na przejście tego moda, lecz dla niektórych fanów może to być zdecydowanie za mało (szczególnie, że czekali przecież tyle lat).
- Nie spodobało mi się zakończenie. Mam nadzieje, że niebawem pojawi się druga część? (bo jeśli znowu będzie trzeba czekać kilka lat, to już raczej w to nie zagram).

Podsumowując: Według mojej opinii najlepszy polski mod o Gothicu jaki powstał. Największą zaletą jest polski dubbing.
Ocena: 8/10

6
Złote Wrota / Pomoc w przejściu Złotych Wrót
« dnia: 2014-05-12, 11:33 »
Wiem już jak zrobić zadanie pergamin mocy:
Spoiler
Trzeba zagadać do Bargosa (bandyty przed obozem)

1.Jak zrobić zadanie sen Apollosa?
2.Gdzie znaleźć rzemieślnika, który wybuduje kaplice Innosa?

7
Złote Wrota / Pomoc w przejściu Złotych Wrót
« dnia: 2014-05-12, 09:45 »
Jak zrobić zadanie z pergaminem mocy?
Bo nie mam żadnych opcji dialogowych

8
Złote Wrota / Pomoc w przejściu Złotych Wrót
« dnia: 2014-05-11, 22:45 »
Wezwałem paladynów za pomocą rogu. Za każdym razem gdy uderzam bronią w czarnego maga, zabiera mi energie i ginę. Ten sam efekt występuje z bronią dystansową.

9
Złote Wrota / Pomoc w przejściu Złotych Wrót
« dnia: 2014-05-11, 22:36 »
Jak przejść bitwę w kanionie z piratami?

Po uderzaniu w czarnego maga od razu ginę, a niektórzy piraci są nieśmiertelni.

10
Złote Wrota / Pomoc w przejściu Złotych Wrót
« dnia: 2014-05-10, 22:27 »
Witam.

Gdzie się znajduje paczka ziela Diega ukryta przez Hagena?


Jest już gotowy poradnik Złotych Wrót, który zawiera kompletny opis wszystkich zadań oraz przedstawia nagrody, ilość doświadczenia i reputacji za każdy wykonany quest.

Można go pobrać tutaj:
http://www.moddb.com/mods/the-golden-gate/downloads/poradnik-zote-wrota

Edit by Senatarion

11
Archiwum (Global Mod) / Magowie Wody
« dnia: 2014-04-21, 23:20 »
Tak już wszystkie zadanie zrobiłem i zostałem magiem wody. Dzięki za informację.

Jestem teraz na etapie skradziony klucz, lecz dowiedziałem się, że należy wykonać wcześniej misję "Zbrodnia i kara" - w którym miejscu bedzie lezala Lucy?

12
Archiwum (Global Mod) / Magowie Wody
« dnia: 2014-04-21, 21:39 »
Zostałem Nowicjuszem wody. Wykonałem 3 misje, które zlecili mi magowie. Saturas powiedział, że jestem gotów, żeby dołączyć do magów wody, a mimo tego nie otrzymałem szaty maga i jestem cały czas nowicjuszem.
 Dodatkowo nie wstąpiłem do Wodnego Kręgu, bo nie mogę dostać się do siedziby Lorda Hagena.

Jakieś pomysły?

13
Archiwum (Global Mod) / Problemy techniczne
« dnia: 2014-04-21, 15:46 »
Wszystko działa, oprócz tego, że czasami tekstury się zmieniają - ale wystarczy restart.
Dzięki Taliasan

14
Archiwum (Global Mod) / Problemy techniczne
« dnia: 2014-04-21, 14:26 »
Jak go dopisać w ini globala?

15
Archiwum (Global Mod) / Problemy techniczne
« dnia: 2014-04-21, 14:16 »
Potwierdzam.
Nie da się dołączyć do Magów Wody. Podczas linii dialogowej z Saturasem, kiedy wręcza nam szate nowicujsza gra wywala do pulpitu.

Jakieś pomysły, jak to obejść?

16
Czas Zapłaty / Pomoc w zadaniach i w rozgrywce
« dnia: 2013-11-15, 13:56 »
 Gdzie się znajdują wszystkie kawałki mapy dla maga wody w zadaniu "Skarb"?

17
Czas Zapłaty / Pomoc w zadaniach i w rozgrywce
« dnia: 2013-11-15, 11:38 »
Miejsce w którym można spotkać Carlosa:
Spoiler
Leży martwy pod wieżą przy moście prowadzącym do miasta orków

Ok porozmawiałem z Lerenem i faktycznie aktywowały się dwa zadania związane z Mieczem Runicznym i Nekromantom.

Tylko pytanie gdzie się znajduje ten Nekromanta?

18
Czas Zapłaty / Pomoc w zadaniach i w rozgrywce
« dnia: 2013-11-15, 11:30 »
Cytat: kaczka
Button, skoro jesteś w 4 rozdziale to powiedz mi, co ja mam zrobić, żeby otworzyć do kurwanckiego ptaka pierwszą bramę, jak z duszkiem Roderikiem idę gdzieś w teleport :X Wysyła mnie na wypizdowie, sam znika a ja jak ciągnę za 6 dźwigni to zamieniam się w ducha, który przyzywa chrząszcze :x
Trzeba nacisnąć dźwignie w odpowiedniej kolejności (natomiast później jak już tam będziesz to walczysz  z duchem i umarlakami)

Cytat: Kingston
p.s button moze masz save po tej kopalni?
Masz, plik save po wyjściu z kopalni: http://www.4shared.com/zip/VMPpjAlL/savegame1.html

Adanos czy mógłbyś napisać jak aktywować zadania "Nekromanta" i naładowanie miecza runicznego?

19
Czas Zapłaty / Pomoc w zadaniach i w rozgrywce
« dnia: 2013-11-15, 01:32 »
Dołączam się do pytania mrdragothic.

Jak popchnąć fabułę do przodu po wykonanych zadaniach Ornamenty i Najemnicy?

Po rytuale (Jarvis miał zginąć a stoi żywy) jest tylko dialog u Lee, że dług został spłacony, natomiast nie ma żadnej opcji dialogowej odnośnie wyzwolenia Nowego Obozu.

Dodatkowo zauważyłem, że nie zniknął z dziennika wpis "Poszukiwacze" pomimo tego, że już zdobyłem ornamenty z zatopionej wieży Xardasa i zwróciłem magom wody.

W grze jest tyle bugów, że zaczynam wątpić czy da się tego moda w całości przejść.

20
Czas Zapłaty / Pomoc w zadaniach i w rozgrywce
« dnia: 2013-11-14, 22:52 »
Cytat: Kingston
ucieklem z kopalni przekonalem wilka dalem płytki z pełzacza i co dalej mam robic?
poszedlem do lee ale jak mowie mu ze jest potrzebny w NO to mowie mu tylko o lesterze i wilku a torlofie nic nie wspomina i nie wiem co dalej czy ktos powinien mnie zagadac po wyjscu z kopalni bo dalej nie mam tego zadania zaliczonego ostatni wpis to ze sheer sie dla mnie poswiecil

Kingston, też miałem podobny problem, że nie mogłem ukończyć tego zadania. Jak Jurgen rzuci się na Sheera to zapisz grę i wczyytaj. Wtedy Thorlof powie Ci, żebyś uciekał z kopalni i quest zostanie ukończony.

Problem jest w Orlim Gnieździe, bo tego zadania nie da się ukończyć, poza tym jest tutaj jakiś bug ponieważ Mia nie ginie, a według dialogu powinna zginąć.

Dodatkowo nie wiadomo co robić dalej, ponieważ do Lee nie chcą mnie wpuścić - można się tam dostać na kodach ale zdajemy mu tylko raport, coś tam mówi o pomocy dla magów wody i dalej NIC - żadnych innych opcji dialogowych. Można powiedzieć, że utknęliśmy w martwym punkcie.

Proszę o info co dalej, ponieważ warto się dowiedzieć czy to jest BUG który uniemożliwia dalszą grę czy czegoś nie zrobiliśmy?

Strony: [1] 2 3 4
Do góry