Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Button

Strony: 1 2 [3] 4
41
Archiwum / Gothic: Czas Zapłaty [beta]
« dnia: 2012-05-19, 18:09 »
Podziwiam Wasze zaangażowanie w ten projekt. Mam nadzieję, że końcowy etap moda będzie czymś naprawdę niezwykłym.

Za Gomeza! I za Czas Zapłaty!

42
Archiwum / Gothic: Czas Zapłaty [beta]
« dnia: 2012-05-19, 14:29 »
Witam.

Czy przy aktualnej wersji Czasu Zaplaty jest możliwe przejście jej do końca?

43
Archiwum / Dyskusja i opinie o modzie
« dnia: 2010-11-04, 09:38 »
Generalnie ze zrobienia moda zawsze płyną jakieś korzyści. Kto wie ... może sama Piranha Bytes kiedyś zaproponuje Wam współprace :)

44
Archiwum / Świeże pomysły
« dnia: 2010-07-24, 13:11 »
Wiecej spacerujacych ludzi poza granicami Starego i nowego obozu np. myśliwi którzy idą na polowanie.

45
Archiwum / Świeże pomysły
« dnia: 2010-07-10, 11:21 »
Cytat: Pjontka link=topic=10568.msg103006#msg103006#msg103006#msg103006 date=1278752472
A co myślicie o nagraniu całkiem nowych rutynowych tekstów . Te z podstawki są drętwe i oklepane dla każdego kto chociaż raz w niego grał . A nagranie kilku czy kilkunastu nowych tekstów nie byłoby chyba problemem . Co więcej teksty mogłyby wprowadzać specyficzną atmosferę do CZ i napewno dodałyby oryginalności .

PS. Wy chyba tez macie dość tekstów typu : "Lepiej sie do tego nie mieszać" czy "Tak długo jak mnie to nie dotyczy". Dodanie kilku nowych odświeżałoby trochę oprawę dzwiękową .

Mi się ten pomysł osobiście podoba.
Teksty rutynowe dodałbym w zależności od tego jak nas postrzegają inni NPC. Np. gdybyśmy wstąpili do obozu X to grupa z obozu Y wypowiadałaby "O patrz ... to ten z obozu X ... słyszałem, że oni ..."

Teksty rutynowe byłby też zależne od naszej reputacji, zadań jakich się podjeliśmy, zbroi jaką nosimy.

Nie wiem czy jest to do zrealizowania ale wydaje się być świetnym pomysłem.

46
Archiwum / Dyskusja i opinie o modzie
« dnia: 2010-05-11, 12:49 »
Czy mod jest już skończony czy nadal trwają nad nim prace?

Proszę o informacje.

47
Ukończone modyfikacje / Podróżnik - Za Liniami Wroga
« dnia: 2010-05-04, 20:31 »
Wziąłem od Jagi napój.

Mam pytanie : W jaki sposób mogę go dać Forestowi???

Nie wyświetla się żadna opcja dialogowa.

48
Mroczne Tajemnice / Mroczne Tajemnice 2.0
« dnia: 2010-04-30, 18:08 »
Oczywiście, że trzeba grę zacząć od nowa, tak jest z każdym modem do Gothica.

Czy fabuła będzie znacząco się różniła od poprzedniej wersji gry?

49
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-04-28, 20:12 »
jakbyś nie zauważył pod koniec gadki startowej xardasa masz 4 opcje do wyboru. Są to poziomy trudności od najprostszego (u góry) do najtrudniejszego (na dole). Więc możesz sobie podkręcić poziom trudności do takiego jaki ci odpowiada. poziom "łatwy" (1) jest podobnie trudny jak noc kruka, poziom "niemożliwy" (4) jest trochę trudniejszy od Returning 1.1. Od poziomu trudności zależy mnóstwo rzeczy np. siła potworów (na łatwym ubiłem dorosłego wilka z lagi na 1 poziomie, na niemożliwym nie radziłem sobie z młodym póki nie zużyłem zwojów) lub premia początkowa (na łatwym 1k kasy+miksy na niemożliwym 5LP+troche expa). nie znam pełnego wpływu poziomu trudności na grę ale napewno jest znaczący

Wziąłem właśnie poziom najwyżej u góry czyli nałatwiejszy, ale i tak mam problemy jeśli chodzi o walke z wilkami czy nawet goblinami - nie mówiąc już o bandytach czy mocniejszych przeciwnikach.

50
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-04-26, 20:07 »
Spolszczenie jeszcze ujdzie, bo większość tekstu można jakoś zrozumieć.

Ale niedopracowanie tego moda jeśli chodzi o zbalansowanie rozgrywki pozostawia dużo do życzenia.

Ja nie polecam łamać sobie głowy tym modem póki nie wyjdzie jakiś normalny patch.

51
Mroczne Tajemnice / Mroczne Tajemnice 2.0
« dnia: 2010-04-23, 14:28 »
Witam.

Grałem w starszą wersję moda jeszcze bez dubbingu i mam pytanie/

Czy wersja 2.0 będzie posiadała nowe zadania/lokacje/ dalszy ciąg fabuły czy będzie się różniła od wersji poprzedniej tylko poprawkami i dubbingiem?

52
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-04-22, 12:58 »
Ja mam do Was pytanie.

Jestem w tym momencie adeptem wody. I tutaj mam 2 pytania :

1) Czy jest możliwość opracowywania run z czarami w tym momencie? (Bo w Jakhendarze jest naprawę ciężko i przydałyby się runy z czarami a nie zwoje).

2) W jaki sposób zwiększyć intelekt który umożliwia naukę czarów?

53
Filmy / Gothic:Bitwa pod Khorinis
« dnia: 2010-04-21, 22:28 »
Ja się mogę przyczepić do tego, że w filmikach występują błędy ortograficzne typu "zażądca", zamiast zarządca.

Popraw to, bo to naprawdę odstrasza.

54
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-04-18, 11:25 »
Kamiennego strażnika to ciężko naprawdę zabić na początku ... Nie mówiąc już o Laresie który pada po 1-2 uderzeniach kamiennego strażnika....

Ciężki trening się zapowiada.

Czy czary w późniejszym etapie gry są potężniejsze i są w stanie zabić mocniejsze potworki?

55
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-04-17, 21:43 »
Spróbuj pokonać wilka na 3 poziomie.

Przede wszystkim jeśli chodzi o ten mod to zamiast profesjonalnego spolszczenia powinni stworzyć patch który poprawia wszystkie błędy.

Potwory są za bardzo przypakowane w te grze, a postacie które Ci towarzyszą często padają gdy zaatakuje wataha wilków lub kościotrupów.

56
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2010-04-17, 20:58 »
Ja mam do Was pytanie ...

Jakim cudem w ogóle udaje Wam się przejść grę skoro w pierwszym rozdziale na początku nie możemy zabić nawet wilka.
Poszedłem właśnie z Laresem po ornament i wielka LIPA. Kościotrupy i strażnik ornamentu leją go bez problem ...

Natomiast ja muszę grać na kodach "kill" bo inaczej nie mam szans, żeby popchnąć fabułe do przodu.

Czy w następnych rozdziałach poziom rozgrywki jest już troche bardziej zbalansowany?

57
Ukończone modyfikacje / Velaya - historia wojowniczki
« dnia: 2009-11-03, 11:31 »
Ja zauważyłem taki błąd w 2 rozdziale przy zadaniu Hanny. Otóż idę do Gritty aby jej wujek mógł zagłosować na Hanne w radzie. Gritta oczekuje ode mnie 3 piór z harpii. Mam 3 pióra z harpii, lecz niestety nie ma żadnej opcji dialogowej.
Bug?

58
Archiwum / Gothic II NK: Returning (ANG)
« dnia: 2009-07-19, 16:45 »
No właściwie czemu nie, można by trochę wspomóc Snajpera w klepaniu prostych dialogów, może przyspieszylibyśmy trochę prace. Z tym, że ja chwilowo nie mogę się tym zająć, gdyż tłumaczę moda do Medieval II, ale to już chyba niedługo skończę.

Ale to wszystko trzeba by najpierw uzgodnić z naszym Głównym Tłumaczem, bo w sumie to byłoby nieco bez sensu, gdyby ktoś dziś zaczął tłumaczenie, a tu nagle za dwa dni już spolszczenie skończył Snajper. Także jak komuś by się chciało, to może rozpocząć negocjacje

A skąd Wy w ogóle wiecie, że ktoś tłumaczy tego moda skoro nie podaje żadnych konkretnych informacji dotyczących postępu pracy.

Tak samo robią ludzie od Czasu Zapłaty - nie informując ludzi nawet o przypuszczalnej dacie premiery (nie jestem nawet pewny czy kiedykolwiek ten mod ujrzy światło dzienne). Mimo tego mam takie ciche nadzieje, że nie będziemy musieli czekać jeszcze 2 lata, bo z pewnością większość graczy przerzuci się raczej na coś innego.

Pozdrawiam.

59
Archiwum / Gothic II NK: Returning (ANG)
« dnia: 2009-06-22, 18:29 »
Podacie linka bo nie moge znalezc?

60
Archiwum / Gothic II NK: Returning (ANG)
« dnia: 2009-06-22, 18:07 »
Najgorsze jest to, że nigdzie w internecie nie ma żadnych odpowiedzi, żadnych wątków na temat Gothic'a Returning ... tak więc naprawdę w pewnym momencie gry można się po prostu złapać za głowę i zniechęcić.

Strony: 1 2 [3] 4
Do góry