The Sect - zajęcie dla scenarzysty 21015 52

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 27.01.2010 roku

Wyświetleń 21015

Odpowiedzi 52

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Witam!Wyrażam chęć dołączenia do grupy The Sect jako scenarzysta.Posiadam duże doświadczenia,wielokrotnie wykorzystywane w filmach z gry Gothic.Napisałem scenariusz do między innymi Gothic:Cena Poświęcenia,oraz Brygada Berengara.Jeśli będzie to konieczne udostępnię swe dzieła by potwierdzić moje umiejętności pisania interesujących dialogów.

Jak napisał Caesum w tej chwili szukamy kogoś do wykonania pewnej drobnostki w meshu świata (portale).
Obecnie mamy dwie osoby piszące dialogi, jednego głównego scenarzystę i przynajmniej jedną osobę z teamu która angażuje się w sprawy fabuły. Jednak jeśli chcesz, możesz pokazać jakieś dialogi, jeśli okażą się naprawdę dobre, to może z twoją pomocą szybciej tego moda skończymy :/

WonderiuS
  • Gość
Ehh... to może i ja się zgłoszę. Chociaż znając The Sect to byle jakie dialogi im się nie podobają no ale. Mogę zająć się pisaniem tych dialogów czy czego tam chcecie. A ten dialog pisałem kilka dni, jest on próbny, więc wypowiedzi nie bierzcie pod uwagę. Mam jeszcze parę innych skryptów, np. skrypt mikstury, chodzi o item:

[codebox]// ************************************************************
//                                  EXIT
// ************************************************************

INSTANCE DIA_James_EXIT(C_INFO)
{
    npc            = Bdt_3000_James;
    nr            = 999;
    condition    = DIA_James_EXIT_Condition;
    information    = DIA_James_EXIT_Info;
    permanent    = 1;
    description = DIALOG_ENDE;
};                      

FUNC INT DIA_James_EXIT_Condition()
{
    return 1;
};

FUNC VOID DIA_James_EXIT_Info()
{    
    AI_StopProcessInfos    (self);
};

// ************************************************************
//                             Hallo
// ************************************************************

INSTANCE DIA_James_Hello (C_INFO)
{
    npc            = Bdt_3000_James;
    nr            = 1;
    condition    = DIA_James_Hello_Condition;
    information    = DIA_James_Hello_Info;
    permanent    = 0;
    important    = 0;
};                      

FUNC INT DIA_James_Hello_Condition()
{
    return 1;
};

FUNC VOID DIA_James_Hello_Info()
{    
    AI_Output (self,other,"DIA_James_Hello_15_00"); //Wstawaj gnojku i bierz się do roboty!
    AI_Output (other,self,"DIA_James_Hello_13_01"); //Już wstaję, spokojnie, nie trzeba mnie poganiać.
    AI_Output (self,other,"DIA_James_Hello_15_02"); //Jeżeli następnym razem nie wstaniesz na czas i będę musiał cię budzić dostaniesz solidną nauczkę!
    AI_Output (other,self,"DIA_James_Hello_13_03"); //Spokojnie, człowieku...
    AI_Output (self,other,"DIA_James_Hello_15_04"); //Coś mówiłeś?

Info_ClearChoices(DIA_James_Hello);
   Info_AddChoice    (DIA_James_Hello, "Nie, nic... no to dobra, co mam zrobić?"   ,DIA_James_Hello_Yes);
   Info_AddChoice    (DIA_James_Hello, "Tak, mam ci coś do powiedzenia!"         ,DIA_James_Hello_No);
};

func void DIA_James_Hello_Yes()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_James_Hello_Yes_15_00"); //Nie, nic... no to dobra, co mam zrobić?
   AI_Output (self, other,"DIA_James_Hello_Yes_01_01"); //Masz szczęście, już chciałem ci przywalić.
   AI_Output (self, other,"DIA_James_Hello_Yes_01_02"); //Weź ten kilof i marsz do kopalni, nie pokazuj mi się bez 20 samorodków!
   B_GiveInvItems (self, other, ItMw_2H_Axe_L_01 , 1);
        James_Hello = LOG_RUNNING;
   
   Log_CreateTopic(CH1_Samorodes, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus(CH1_Samorodes, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry( CH1_Samorodes, "Mam wydobyć 20 bryłek złota z kopalni i oddać je Jamesowi. Lepiej z nim nie zadzierać, może jak nie będę mu się przeciwstawiał, nie będzie taki brutalny.");
   
   Info_ClearChoices(DIA_James_Hello);
};

func void DIA_James_Hello_No()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_James_Hello_No_15_00"); //Tak, chciałem ci powiedzieć, że jak widzę twój ryj to zbiera mi się na wymioty...
   AI_Output (self, other,"DIA_James_Hello_No_01_01"); //Sam tego chciałeś!
   AI_StopProcessInfos(self);
        Npc_SetTarget(self, other);
        AI_StartState(self,ZS_Attack,1,"");      
   Info_ClearChoices(DIA_James_Hello);   

};

// ************************************************************
//                             What
// ************************************************************

INSTANCE DIA_James_What (C_INFO)
{
    npc            = Bdt_3000_James;
    nr            = 2;
    condition    = DIA_James_What_Condition;
    information    = DIA_James_What_Info;
    permanent    = 0;
    important    = 0;
};                      

FUNC INT DIA_James_What_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_James_Hello))
    {
        return 1;
    };
};

FUNC VOID DIA_James_What_Info()
{    
    AI_Output (self, other,"DIA_James_What_15_00"); //Następnym razem cię zabiję! Jesteś tylko gówno wartym niewolnikiem!
    AI_Output (self, other,"DIA_James_What_13_01"); //A teraz łap kilof i spieprzaj do kopalni! Masz wrócić z 30 samorodkami!
    B_GiveInvItems (self, other, ItMw_2H_Axe_L_01 , 1);
    AI_Output (self, other,"DIA_James_What_15_02"); //Jak cię zobaczę w obozie i nie będziesz miał odpowiedniej ilości złota, to zakończę ten twój gówniany żywot bez wachania! Idź już!
   James_What = LOG_RUNNING;
   
   Log_CreateTopic(CH1_Samorodes, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus(CH1_Samorodes, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry( CH1_Samorodes, "Mam wydobyć 30 bryłek złota i oddać je temu debilnemu Jamesowi. Lepiej jak nie będę się pokazywał mu na oczy bez odpowiedniej ilości samorodków, bo groził mi śmiercią.");
};

// ************************************************************
//                             PERM
// ************************************************************

INSTANCE DIA_James_PERM (C_INFO)
{
    npc            = Bdt_3000_James;
    nr            = 3;
    condition    = DIA_James_PERM_Condition;
    information    = DIA_James_PERM_Info;
    permanent    = 0;
    description = "Proszę, oto 20 bryłek złota";
};                      

FUNC INT DIA_James_PERM_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_James_What))
       && (Npc_HasItems(other,ItMi_GoldNugget_Addon) >= 20 )
    {
        return 1;
    };
};

FUNC VOID DIA_James_PERM_Info()
{    
    AI_Output (other, self,"DIA_James_PERM_15_00"); //Proszę, oto 20 bryłek złota.
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_GoldNugget_Addon , 20);
    James_What = LOG_SUCCESS;
   
   Log_CreateTopic(CH1_Samorodes, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus(CH1_Samorodes, LOG_SUCCESS);
   B_LogEntry( CH1_Samorodes, "Przyniosłem Jamesowi 20 samorodków złota, mam nadzieję że tym razem odpocznę sobie.");
        B_GivePlayerXP (XP_Samorodes);
    AI_Output (self, other,"DIA_James_PERM_13_01"); //Dobrze, widzę, że się spisałeś.
    AI_Output (self, other,"DIA_James_PERM_13_02"); //Jesteś jednym z lepszych niewolników.
    AI_Output (self, other,"DIA_James_PERM_13_03"); //Zasłużyłeś sobie, weź ten strój, to dalej dziurawa szmata, ale lepsza od tych łachmanów które masz na sobie.
    AI_Output (self, other,"DIA_James_PERM_13_04"); //To ma cię zmobilizować do pracy.
    B_GiveInvItems (self, other, ITAR_BAU_L , 1);
    AI_Output (other, self,"DIA_James_PERM_15_05"); //Dzięki, nie spodziewałem się tego.
    AI_Output (self, other,"DIA_James_PERM_13_06"); //Jeżeli nie będziesz sprawiał problemów, to czasem dostaniesz coś więcej niż tylko jedzenie.
    AI_Output (self, other,"DIA_James_PERM_13_07"); //Tylko nie licz że zawsze będziesz dostawał takie nagrody.
    AI_Output (self, other,"DIA_James_PERM_13_08"); //Wciąż jesteś tylko gównianym śmieciem, mogę cię zabić w każdej chwili.
    AI_Output (self, other,"DIA_James_PERM_13_09"); //Ale jak na razie, to na to się nie zanosi, jesteś wciąż przydatny.
    AI_Output (other, self,"DIA_James_PERM_15_10"); //Staram się.
    AI_Output (self, other,"DIA_James_PERM_13_11"); //Dlatego dostaniesz teraz lekką robotę. Idź do rybaka i przynieś mi 5 ryb.
    AI_Output (self, other,"DIA_James_PERM_13_12"); //Powiedz mu że przysyłają cię bandyci. Da ci je za darmo.
    AI_Output (self, other,"DIA_James_PERM_13_13"); //Chata rybaka znajduje się na plaży. Powinieneś tam trafić...
    James_PERM = LOG_RUNNING;
   
    Log_CreateTopic(CH1_FishBandits, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus(CH1_FishBandits, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry( CH1_FishBandits, "James kazał mi przynieść 5 ryb. Chatę rybaka znajdę na plaży. James nie jest tak brutalny, gdy nie robi się problemów.");
};

// ************************************************************
//                             Gold
// ************************************************************

INSTANCE DIA_James_Gold (C_INFO)
{
    npc            = Bdt_3000_James;
    nr            = 1;
    condition    = DIA_James_Gold_Condition;
    information    = DIA_James_Gold_Info;
    permanent    = 0;
    description = "Mam 30 bryłek złota!";
};                      

FUNC INT DIA_James_Gold_Condition()
{
   if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_James_PERM))
      && (Npc_HasItems(other,ItMi_GoldNugget_Addon) >= 30 )
   {
    return 1;
};

FUNC VOID DIA_James_Gold_Info()
{    
    AI_Output (other, self,"DIA_James_Gold_15_00"); //Mam 30 bryłek złota!
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_GoldNugget_Addon , 30);
        James_What = LOG_SUCCESS;
   
   Log_CreateTopic(CH1_Samorodes, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus(CH1_Samorodes, LOG_SUCCESS);
   B_LogEntry( CH1_Samorodes, "Przyniosłem Jamesowi 30 samorodków złota, mam nadzieję że tym razem odpocznę sobie.");
        B_GivePlayerXP (XP_Samorodes);
    AI_Output (self, other,"DIA_James_Gold_13_01"); //Prawdę mówiąc, nie potrzebujemy tyle, ale od przybytku głowa nie boli.
    AI_Output (self, other,"DIA_James_Gold_15_02"); //A ty dostałeś karę za swoje zachowanie.

Info_ClearChoices(DIA_James_Hello);
   Info_AddChoice    (DIA_James_Gold, "Traktujesz mnie jak gówno! Co ty sobie myślisz?"   ,DIA_James_Gold_OK);
   Info_AddChoice    (DIA_James_Gold, "Tak, dostałem karę, zrozumiałem, czy mogę już odpocząć?"         ,DIA_James_Gold_Non);
};

func void DIA_James_Gold_OK()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_James_Gold_OK_15_00"); //Traktujesz mnie jak gówno! Co ty sobie myślisz?
   AI_Output (self, other,"DIA_James_Gold_OK_01_01"); //To były twoje ostatnie słowa!
        AI_StopProcessInfos   (self);
   Npc_SetPermAttitude   (self, ATT_HOSTILE);
   Npc_SetTarget (self,other);
   AI_StartState (self,ZS_ATTACK,1,"");
       
   Info_ClearChoices(DIA_James_Gold);
};

func void DIA_James_Gold_Non()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_James_Hello_Gold_15_00"); //Tak, dostałem karę, zrozumiałem, czy mogę już odpocząć?
   AI_Output (self, other,"DIA_James_Hello_Gold_01_01"); //Hmm... nie!      
   
        Info_ClearChoices(DIA_James_Gold);   

};

// ************************************************************
//                             Ehh
// ************************************************************

INSTANCE DIA_James_Ehh (C_INFO)
{
    npc            = Bdt_3000_James;
    nr            = 1;
    condition    = DIA_James_Ehh_Condition;
    information    = DIA_James_Ehh_Info;
    permanent    = 0;
    description = "To co mam jeszcze zrobić?";
};                      

FUNC INT DIA_James_Ehh_Condition()
{
     if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_James_Gold))
  {
  return 1;
};

FUNC VOID DIA_James_Ehh_Info()
{    
    AI_Output (other, self,"DIA_James_Ehh_15_00"); //To co mam jeszcze zrobić?
    AI_Output (self, other,"DIA_James_Ehh_13_01"); //Przynieś od rybaka 10 ryb. Idź! I to migiem!

Info_ClearChoices(DIA_James_Ehh);
   Info_AddChoice    (DIA_James_Ehh, "A gdzie znajduje się chata rybaka?"   ,DIA_James_Ehh_He);
   Info_AddChoice    (DIA_James_Ehh, "Dobrze, pójdę już."         ,DIA_James_Ehh_Ye);
        Info_AddChoice    (DIA_James_Ehh, "Co?"         ,DIA_James_Ehh_Who);
};

func void DIA_James_Ehh_He()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_James_Ehh_He_15_00"); //A gdzie znajduje się chata rybaka?
   AI_Output (self, other,"DIA_James_Ehh_He_01_01"); //Chatę rybaka znajdziesz na plaży. Powinieneś ją znaleźć.
   AI_Output (self, other,"DIA_James_Ehh_He_01_02"); //A teraz idź już!
   James_Ehh = LOG_RUNNING;
   
   Log_CreateTopic(CH1_BanditsFish, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus(CH1_BanditsFish, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry( CH1_BanditsFish, "James kazał przynieść mi 10 ryb. Chatę rybaka znajdę na plaży.");
   
   Info_ClearChoices(DIA_James_Ehh);
};

func void DIA_James_Ehh_Ye()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_James_Ehh_Ye_15_00"); //Dobrze, pójdę już.
   AI_Output (self, other,"DIA_James_Ehh_Ye_01_01"); //To wynocha!
   James_Ehh = LOG_RUNNING;
      
    Log_CreateTopic(CH1_BanditsFish, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus(CH1_BanditsFish, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry( CH1_BanditsFish, "Bandycki James kazał przynieść mi 10 ryb. Chatę rybaka znajdę na plaży.");      
         
   Info_ClearChoices(DIA_James_Ehh);   
};

func void DIA_James_Ehh_Who()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_James_Ehh_Who_15_00"); //Co?
   AI_Output (self, other,"DIA_James_Ehh_Who_01_01"); //Gówno!      
   AI_StopProcessInfos   (self);
   Npc_SetPermAttitude   (self, ATT_HOSTILE);
   Npc_SetTarget (self,other);
   AI_StartState (self,ZS_ATTACK,1,"");      
   
        Info_ClearChoices(DIA_James_Ehh);   
};

// ************************************************************
//                             Fish
// ************************************************************

INSTANCE DIA_James_Fish (C_INFO)
{
    npc            = Bdt_3000_James;
    nr            = 1;
    condition    = DIA_James_Fish_Condition;
    information    = DIA_James_Fish_Info;
    permanent    = 0;
    description = "Mam ryby!";
};                      

FUNC INT DIA_James_Fish_Condition()
{
     if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_James_Ehh))
      &&  (Npc_HasItems(other,ItMi_GoldNugget_Addon) >= 15 )
         
   {
   return 1;
};

FUNC VOID DIA_James_Fish_Info()
{    
    AI_Output (other, self,"DIA_James_Fish_15_00"); //Mam ryby!
    AI_Output (self, other,"DIA_James_Fish_13_01"); //Dobrze. Zatem dawaj je szybko!
    B_GiveInvItems (other, self, ITFO_FISH, 15);
    AI_Output (other, self,"DIA_James_Fish_15_02"); //Proszę.
    AI_Output (self, other,"DIA_James_Fish_13_03"); //A nie widziałeś niczego podejrzanego po drodze?
    AI_Output (other, self,"DIA_James_Fish_15_04"); //Nie.
    AI_Output (self, other,"DIA_James_Fish_13_05"); //Na pewno?
    AI_Output (other, self,"DIA_James_Fish_15_06"); //No przecież mówię że nie!
    AI_Output (self, other,"DIA_James_Fish_13_07"); //No dobrze. W takim razie wracaj do pracy! I nie pokazuj się bez 20 samorodków złota!
    AI_Output (other, self,"DIA_James_Fish_15_08"); //CO?! Ty się ze mnie nabijasz?
    AI_Output (self, other,"DIA_James_Fish_13_09"); //A co?! Nie wolno? Marsz do kopalni!
    AI_Output (other, self,"DIA_James_Fish_15_10"); //Co takiego?
    AI_Output (self, other,"DIA_James_Fish_13_11"); //Jajco! Ty głuchy jesteś?!
    AI_StopProcessInfos(self);
    Npc_SetTarget(self, other);
    AI_StartState(self,ZS_Attack,1,"");

};

// ************************************************************
//                             Go
// ************************************************************

INSTANCE DIA_James_Go (C_INFO)
{
    npc            = Bdt_3000_James;
    nr            = 1;
    condition    = DIA_James_Go_Condition;
    information    = DIA_James_Go_Info;
    permanent    = 0;
    important    = 0;
};                      

FUNC INT DIA_James_Fish_Condition()
{
     if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_James_Fish))
         
   {
   return 1;
};

FUNC VOID DIA_James_Go_Info()
{    
    AI_Output (other, self,"DIA_James_Go_15_00"); //Następnym razem przerobię cię na kotlety! Szczurze.

};


[/codebox]
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szukamy kogoś od 3D...Skrypterem to jestem ja.

@WonderiuS.Nie ten klimat.
@@Scenarzystów starczy chyba.

Bumpuję temat. Potrzebny jest ktoś o jako-takiej znajomości byle jakiego programu do 3D by móc zrobić jedną małą, aczkolwiek ważną, pierdółkę w meshu surface.zen.
 

WonderiuS
  • Gość
jendrzejs. JA WIEM że to nie ten klimat! To był próbny dialog który pisałem bo mi się nudziło. O.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mogłeś przynajmniej przez chwilę posiedzieć nad swoimi tekstami i, poza napawaniem się dumą, przejrzeć, czy aby choć trochę pasują do fabuły. Z dupy wyjętych tekstów nam nie potrzeba, naprawdę.
 

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?
Z dupy wyjętych tekstów nam nie potrzeba, naprawdę.
Nie? Cholera... ;<
 

biszkoptex

biszkoptex

Użytkownicy
posty81
Propsy4
  • Użytkownicy
To może ja się zgłoszę. Mam napisać do tego co było powiedziane na początku, czy wymyślić coś sam. Oczywiście chodzi mi o same teksty.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Obecnie mamy dwie osoby piszące dialogi, jednego głównego scenarzystę i przynajmniej jedną osobę z teamu która angażuje się w sprawy fabuły. Jednak jeśli chcesz, możesz pokazać jakieś dialogi, jeśli okażą się naprawdę dobre, to może z twoją pomocą szybciej tego moda skończymy :)
Cóż...
Zobaczymy czy wymodzisz jakieś dobre gówno :D
Pisz do tego samego co wszyscy [czyt. do tego co zostało podane]
Jak nam się spodoba to napiszemy.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
A tego 3d grafika w końcu już macie? Bo jeśli nie, to w sumie chętnie wam pomogę z tą drobnostką.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
A tego 3d grafika w końcu już macie? Bo jeśli nie, to w sumie chętnie wam pomogę z tą drobnostką.

Super :lol2:
Napisz do avallacha jak bedzie ok?
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

biszkoptex

biszkoptex

Użytkownicy
posty81
Propsy4
  • Użytkownicy
Dialog skończony. Do kogo go wysłać?
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Do Avallacha.Albo do mnie  :lol2:
 

biszkoptex

biszkoptex

Użytkownicy
posty81
Propsy4
  • Użytkownicy
Ok dialogi wysłane. Mam nadzieje, że się podobają. oczywiście zrobił bym więcej ale nie chciałem mieszać w fabule.

edit: Zauważyłem mały błąd. Zamiast para sekciarzy powinna być grupa
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Dialog skończony. Do kogo go wysłać?
Możesz do mnie, z tym że jak widać w poprzednich postach znaleźliśmy już dwóch scenarzystów, a obecnie potrzebowaliśmy grafika 3D i level designera i jeszcze dziś ich znaleźliśmy :lol2:
Na razie prawdopodobnie werbunek zatrzymujemy.

biszkoptex

biszkoptex

Użytkownicy
posty81
Propsy4
  • Użytkownicy
Możesz do mnie, z tym że jak widać w poprzednich postach znaleźliśmy już dwóch scenarzystów, a obecnie potrzebowaliśmy grafika 3D i level designera i jeszcze dziś ich znaleźliśmy :lol2:
Na razie prawdopodobnie werbunek zatrzymujemy.

Acha. Szkoda bo jestem słaby w skryptach i nie umiem za dobrze "Spacerować" ale trochę znam się na tworzeniu klimatu i to mógłby być mój debiut.

p.s czekam na odpowiedź

p.p.s: I czy mam w ogóle jakieś szanse na tą posadę?
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

The Sect - zajęcie dla scenarzysty
#37 2010-03-18, 22:06(Ostatnia zmiana: 2010-03-18, 22:46)
Rzucajmy propozycjami, potem się coś wybierze ;)
Glebogryzarka
Pan Józek
Ej_ty
(...)
Cytat: nouwak link=topic=8721.msg87457#msg87450 date=Mar 18 2010, 09:29 PM\'
Twój Stary
Chwila!
(...)
Abu Lim ibn Omahr Kharid bel Kali im Shari
Cytat: Rysa link=topic=8721.msg87464#msg87450 date=Mar 18 2010, 09:53 PM\'
Dobra poddaje się, nazwijmy go... Rysa! :D
Cytat: Wowoz link=topic=8721.msg87456#msg87450 date=Mar 18 2010, 09:27 PM\'
Adam Ostrowski proponuje ;)
albo EŁDEZET ;]
Jak widzicie, nie mamy pomysłu na imię głównego bohatera - a właściwie to mamy aż za dużo ale nie możemy dojść do porozumienia ;)  Dlatego ogłaszamy oficjalny KONKURS

Nagrodą jest AŻ satysfakcja, z czystej - nici, ale przecież nie to jest w życiu najważniejsze ;]  
Żeby nie było spamu propozycje można zgłaszać tylko w JEDNYM poście - ewentualnie potem edytować go.

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry