[Otwarty Projekt] Zbroje złożone z elementów. 39229 86

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 28.12.2009 roku

Wyświetleń 39229

Odpowiedzi 86

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Planujemy z orcem podzielic wszystkie zbroje w Gothic na takie kawałki.Będzie można sobie robic niezłe kompleciki zbroji heh  :P  A i jeszcze szukamy ludzi do pomocy pisac na PW do mnie.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Już kilka razy pisałem że mogę dzielić modele, niech tylko orc da dla każdej jakiś schemacik z painta jakie części mają być osobno, nie chodzi mi tu o podział widoczny dla użytkownika, ale ten rzeczywisty związany z przypisaniem do bipedów.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
no to zaczyna przypominac gothicowe fable xd jeszcze małżeństwa i hoho
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: gothicman link=topic=8205.msg75868#msg75868 date=Dec 29 2009, 11:48 AM\'
no to zaczyna przypominac gothicowe fable xd jeszcze małżeństwa i hoho

Jeszcze o potomstwie zapomniałeś ....
 

LordSmarkula

LordSmarkula

Użytkownicy
posty141
Propsy1
  • Użytkownicy
Jakby co to na razie staram się podzielić ciężką zbroję najemnika.
 
Ludzie zamienili religię na telewizję. Teraz telewizja daje lepsze efekty w manipulowaniu ludźmi.



Znakiem bogatej młodzieży nie wiedzącej co zrobić z pieniędzmi nie powinien być banan, a nadgryzione jabłuszko.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Tak się składa że przy pomocy dokumentacji z WoG pokombinowałem z ustawieniami pfx i okazało się że jeśli odpowiednio zmieni się je zmodyfikuje, to w ogóle nie znikają tylko są zawsze widoczne. Czy w takim razie można by było obejść się bez triggerów? Chyba były potrzebne tylko do odświeżania, resztę można robić w funkcjach zakładania/ściągania i initach. Co wy na to?

dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy131
  • The Modders
  • Dekadent
avallach jak sam powiedziałeś zawsze są widoczne. Jednak nie ma sposobu by potem by zmusić tego pfxa by zniknął gdy zechcemy zdjąć konkretny element zbroi.
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Właśnie zdałem sobie sprawę z tego że chyba nie ma funkcji Wld_StopEffect.
jednak w sumie trudno powiedzieć czy na pewno nie ma.
Kiedy się sprawdzi, okazuje się że funkcja WLD_PlayEffect nie jest nigdzie w skryptach zdefiniowana, nawet w externals.d, a przecież wydawało by się że to niezbędny warunek dla każdej funkcji zewnętrznej.
Jest ona w ogóle dość dziwna, nie ma jej w żadnych spisach ani dokumentacji, nawet na WoG.
W oryginalnym Gothicu została użyta tak w ogóle tylko jeden raz do plucia Śniącego kulami ognia.
Może jakaś funkcja zatrzymująca też istnieje, tylko ponieważ nie została w skryptach zdefiniowana ani użyta (u Śniącego  nie było po prostu takiej potrzeby, bo tamten pfx nie był akurat trwały) nie wiemy o niej.

Sama nazwa i sposób użycia sugeruje że powinno być coś co może przerwać jej działanie.

dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy131
  • The Modders
  • Dekadent
teoretycznie  g2 nk jest funkcja przerywająca efekt- jest ona wykorzystywana do czerwonej poświaty w czasie rozmów z poszukiwaczami i przy kapliczkach beliara:
Wld_StopEffect("DEMENTOR_FX");

tylko nie wiem czy coś takiego jest również w G1

ale znając nasze szczęście, pewnie nie :P
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Musi być :P !!
Przy okazji, ma to tylko jeden argument, tak jak podałeś? Czy tylko skróciłeś?
Nie mam zainstalowanego g2nk, więc nie mogę sprawdzić w externals (nawet gdyby było, a przecież chyba nie ma).

Chociaż po głębszym zastanowieniu, więcej argumentów nie było by potrzebne, i tak nie ma sposobu na zidentyfikowanie konkretnego wystąpienia efektu. Dzięki!

Przy okazji, chciałbym nawiązać do Twojej sygnatury, która od dawna zwraca moją uwagę, a niestety nie ma tematu w którym można by to poruszyć - mój światopogląd długo opierał się na tym, że obecny stan wszechświata zawsze wywodzi się z praprzyczyny i jest ściśle zdeterminowany, nawet jeśli mamy zbyt mało informacji żeby to stwierdzić. Jednak niestety mechanika kwantowa dopuszcza możliwość naruszenia związku przyczynowo-sutkowego, wszechświat jest wypełniony niewyobrażalnymi ilościami "cząsteczek wirtualnych" których powstawanie ani znikanie nie podlega prawom fizyki, nawet zachowywaniu masy czy energii, a mają jak najbardziej realny wpływ na zjawiska takie jak parowanie czarnych dziur (są za nie bezpośrednio odpowiedzialne).

@down
:P
Te niedorobione g1...

dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy131
  • The Modders
  • Dekadent
tak tylko jeden.

po za tym sprawdziłem już ją. I zSpy pokazał mi kochany Unknown Identifier :P
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Jeszcze Wld_StopEffect() w GIINK występuje w czarnej rudzie jako SLOWMOTION.
 
Spoiler

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie wiecie jak to jest z Wld_PLAYeffect że mimo że nie jest NIGDZIE zdefiniowane to nie wywala błędu z nieznanym identifierem?

Przecież wszystkie funkcje wykonywane przez silnik są zdefiniowane przynajmniej jako puste, tylko z określonymi argumentami, działa to chyba na tej samej zasadzie jak skrypty efektów części czarów (na poznaniu których zresztą bardzo mi zależy, ale to chyba niemożliwe). A tej funkcji nie ma nawet w takiej formie, nic.

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Jak zdekompilowałem gothic.src to znalazłem w sekcji Internal functions
func void Wld_PlayEffect(var string nameVfx, var C_NPC instOrigin, var C_NPC instTarget, var int EffectLevel, var int Damage, var int DamageType, var int IsProjectile);
(IntFuncGothic_en.d)
EDIT:
To chyba nic ciekawego.
 
Spoiler

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Gdzie ten plik jest? G1 czy g2nk?

On tłumaczyłby to że ta funkcja w ogóle działa, jednak w g1 nic podobnego nie znalazłem.

//EDIT: Samodzielnie zdefiniuję ją w pliku który dam na samym początku gothic.src. Ciekawe gdzie wyrzuci redefinied identifier.
//EDIT2: W nim samym. Czyli funkcja ta musi być zdefiniowana gdzieś poza skryptami.

dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy131
  • The Modders
  • Dekadent
A macieju zechciałbyś podrzucić plik który zawierał tamtą linijkę? Może znajdziemy coś ciekawego?
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ciekawa sprawa: kiedy samodzielnie zdefiniowałem ją jeszcze w katalogu system i dałem na samym początku music.src (musiałem usunąć/zmienić argumenty bo na tym etapie nie ma jeszcze klasy C_NPC) nie znalazło żadnych błędów. Czyli gdziekolwiek to jest zdefiniowane, gra czyta później niż skrypty z system a w tą stronę konfliktów wykryć nie może.
Niestety, nie można tego do niczego wykorzystać, bo tamte skrypty z silnika po prostu nadpisują to co doda się samemu, bez pokazania nawet jakiegokolwiek komunikatu.


dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy131
  • The Modders
  • Dekadent
to ma ktoś pomysł czemu zSpy wywala mi błąd?
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Mi też wywalił. Ta lista jest z wersji 2.6d, ja chyba niestety mam 1.04k :(

Niemniej lista może się przydać skoro ta w externals.d jest niekompletna.

Znasz może więcej takich plików? Do katalogu temp nie ma dostępu, a u nico też nic się ciekawego nie znajdzie. Mogę wiedzieć skąd masz link?

BTW, przeglądając klasę menu znalazłem coś o wsparciu dla chroma keyingu, czyli bluescreen/bluebox. Wie ktoś jak to może działać? Wystarczy zostawić na tle menu idealnie czarne pola?
alpha  = 254;   // NOTE: Must be under 255 to support chroma keying, chroma color is black


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry