Unknown identifier B_useItem 3219 9

O temacie

Autor SkorpionX

Zaczęty 26.11.2009 roku

Wyświetleń 3219

Odpowiedzi 9

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Unknown identifier B_useItem
2009-11-26, 20:47(Ostatnia zmiana: 2009-11-26, 21:12)
No więc błąd w spacerze...



A tu skrypt:
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info EXIT
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_KEWIN_EXIT   (C_INFO)
{
npc = NON_2005_KEWIN;
nr  = 999;
condition   = DIA_KEWIN_EXIT_Condition;
information = DIA_KEWIN_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_KEWIN_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KEWIN_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

// *********************************************************
// KEWIN1
// *********************************************************
instance DIA_KEWIN_KEWIN2 (C_INFO)

{
npc = NON_2005_KEWIN;
nr  =  1;
condition = DIA_KEWIN_KEWIN1_Condition;
information = DIA_KEWIN_KEWIN1_Info;
permanent =  FALSE;
description = "Mogę coś dla ciebie zrobić?";
};

FUNC INT DIA_KEWIN_KEWIN1_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_SYRIAN_SYRIAN2))
{
return TRUE;
};
};

func void DIA_KEWIN_KEWIN1_Info ()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_15_01"); //Masz dla mnie jakąś robotę?
AI_PlayAni (self, "T_SEARCH");
AI_Output (self, other ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_03_02"); //Mam...
AI_Output (self, other ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_03_03"); //Ale nikomu ani słowa!
AI_Output (other, self ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_15_04"); //Jasne...
AI_Output (self, other ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_03_05"); //No więc słuchaj!
CreateInvItems (self, ItFoBeer, 10);
B_UseItem (self, ItFoBeer);
AI_Output (other, self ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_15_06"); //Co?
AI_Output (self, other ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_03_07"); //Przynieś mi pierścień mordraga...
AI_Output (other, self ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_15_08"); //Co?
AI_Output (self, other ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_03_09"); //Spróbój dołączyć do Starego Obozu...
AI_Output (self, other ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_03_10"); //...Naciskaj na Thorusa żeby to on poddał cię próbie...
AI_Output (self, other ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_03_11"); //...udasz że przyjąłeś jego propozycję,ale Mordraga nie zabijesz...
AI_Output (self, other ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_03_12"); //...udasz żę chcesz dołączyć do Nowego Obozu...
AI_Output (self, other ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_03_13"); //...a on po wycieczce da ci pierścień, który przyniesiesz mi !!!
AI_Output (self, other ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_03_14"); // Kumasz czacze?
AI_Output (other, self ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_15_15"); //Czaczy się nie kuma, tylko tańczy...
AI_Output (self, other ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_03_16"); //Co powiedziałeś?!
AI_Output (other, self ,"DIA_KEWIN_KEWIN1_15_17"); //Zgadzam się...


Log_CreateTopic (TOPIC_3GWARDIA,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_3GWARDIA,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_3GWARDIA,"Kewin chce zdobyć PIERŚCIEŃ MORDRAGA...");

};


// *********************************************************
// KEWIN2
// *********************************************************
instance DIA_KEWIN_KEWIN2  (C_INFO)
{
npc = NON_2005_KEWIN;
nr  =  2;
condition = DIA_KEWIN_KEWIN2_Condition;
information = DIA_KEWIN_KEWIN2_Info;
permanent =  FALSE;
description = "Mam pierścień!";
};

func int DIA_KEWIN_KEWIN2_Condition ()
{
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_KEWIN_KEWIN1)
&& (Npc_HasItems(other, MordragsRing) > 0)
{
return TRUE;
};
};

func void DIA_KEWIN_KEWIN2_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_KEWIN_KEWIN2_15_00"); //Mam pierścień.
B_GiveInvItems (other, self, MordragsRing, 1);
AI_Output (self, other, "DIA_KEWIN_KEWIN2_15_01"); //Świetnie! Dzięki!
AI_Output (self, other, "DIA_KEWIN_KEWIN2_15_02"); //A tu mały prezent...
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 50);
B_GiveInvItems (self, other, ItMiNugget, 50);

Log_SetTopicStatus(TOPIC_3GWARDIA, LOG_SUCCESS);
B_GiveXP (300);
};
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....


SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
Eeee....Dialog robiłem w EASY DIALOG MAKER...
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
To jest źle:
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_SYRIAN_SYRIAN2))
Powinno byc

    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_SYRIAN_SYRIAN2)
 
Spoiler

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
Niestety, jak widać na załączonym obrazku błąd jest w linijce 55...
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Unknown identifier B_useItem
#5 2009-11-26, 21:04(Ostatnia zmiana: 2009-11-26, 21:05)
Eeee....Dialog robiłem w EASY DIALOG MAKER...
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie, więc je ponowię. Czy funkcja B_UseItem na pewno pochodzi ona z tej wersji gry? Albo skoro to program umieścił tę funkcję, czy jest on całkowicie kompatybilny z G1?

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Unknown identifier B_useItem
#6 2009-11-26, 21:06(Ostatnia zmiana: 2009-11-26, 21:10)
Z tego co wiem jest kompatybilny do obu wersji...Ale tżeba dodawać małe poprawki, typu kradziesz kieszonkowa w dialogu nie działa w g1..

Jest trochę więcej tych błędów...
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie ma B_Useitem w G1. Jest za to AI_useitem.

Poza tym zmieniam nazwę tematu.

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Unknown identifier B_useItem
#8 2009-11-26, 21:13(Ostatnia zmiana: 2009-11-26, 21:19)
Mam coraz więcej błędów...


wszystkie linijki 54-88 (włącznie) są złe...
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
@Adanos
Ja też już ją raz zmieniałem, początkowo była "reparse scriptfiles" :lol2:

Po prostu tak jak powiedzieliśmy, użyłeś tu funkcji która występuje tylko w g2, zamień ją na AI_useitem, nawet nie trzeba modyfikować parametrów bo są takie same. Reszta błędów powstała najprawdopodobniej lawinowo, kiedy interpreter napotka błąd w składni, resztę skryptu z reguły rozumie inaczej niż powinien mimo że jest poprawna.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry