Kilka pytań! 3132 11

O temacie

Autor kjubol

Zaczęty 25.11.2009 roku

Wyświetleń 3132

Odpowiedzi 11

kjubol

kjubol

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy

kjubol

Kilka pytań!
2009-11-25, 19:42(Ostatnia zmiana: 2009-11-25, 19:43)
Siemka

Mam kilka pytań, dopiero zaczynam z edycją gothic i mam kilka pytań, pewnie mnie wyśmiejecie i nie odpowiecie na pytania ale spróbuję. O to te pytania:


- Co muszę zrobić żeby jak grę włączę to zaczynam w starym obozie obok zamku.
- Chcę usunąć wszystkich NPC'tów oprucz tych z zamku czyli Kruk,Gomez i ci co tam są
- NPC które zostaną jak zmienić im imiona i zmienić dialogi itp


Jak byście mogli mi odpowiedzieć na te pytania. Bardzo bym był wdzięczny.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Kilka pytań!
#1 2009-11-25, 20:00(Ostatnia zmiana: 2009-11-25, 20:01)
1. Możesz zrobić to metodą standardową, Przesuwając w Spacerze startpoint. Możesz też prościej, dodając w startup.d polecenie przeniesienia twojej postaci do jakiegoś waypointu natychmiast po wczytaniu gry: AI_Teleport(self, "NAZWA_WAYPOINTA");

2. usuń ich wpisy w tym pliku o którym poprzednio pisałem.

3. Postaci edytuj zmieniając ich pliki w content/story

kjubol

kjubol

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
co do 2.

czyli jeśli chcę usunąć powiedzmy Thorusa to wchodzę w story/NPC/ i kasuje npc jego wpis? i koniec nie ma go?
 

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade
Tak , ale wywali masę błędów - jak usuniesz npc to w dialogu będzie błąd bo nie znajdzie takiego npca , jak usuniesz dialog to w innym dialogu wywali błąd itp itd . najlepiej wejść w plik startup i dopisać przez linjiką spawnującą npca "//" dzięki czemu gothic nie będzie tego skryptu czytał. Npca nie będzie w grze :D
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Kilka pytań!
#4 2009-11-25, 20:11(Ostatnia zmiana: 2009-11-25, 20:14)
Czytaj co piszę:
Cytuj
2. usuń ich wpisy w tym pliku o którym poprzednio pisałem.
Czyli nie "skasuj plik", tylko skasuj polecenie umieszczenia thorusa na mapie, które znajduje się w startup.d

Konkretnie jest to wpis:
Wld_InsertNpc (Grd_200_Thorus,"OC1");i jak już kilka razy pisałem, masz go wykasować z _Work\Data\Scripts\Content\Story\Startup.d

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
jeśli chodzi o zmiane imion to nie ma wielkiej trudności otwierasz skrypt i zmieniasz w linijce Face_B_Thorus na np.Face_B_Lee czy jakoś tak
jeśli chodzi o dialogi to musisz pisac skrypt od nowa bo raczej nie znajdziesz takiego dialoga z takimi warunkami jaki ci odpowiada więc napisz od nowa program który ci w tym pomoze to gothic dialog menager
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
jeśli chodzi o zmiane imion to nie ma wielkiej trudności otwierasz skrypt i zmieniasz w linijce Face_B_Thorus na np.Face_B_Lee czy jakoś tak
:D  
Ty sobie z niego jaja robisz, jakoś dziwnie się pomyliłeś czy to może było na serio?

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Kilka pytań!
#7 2009-11-25, 20:35(Ostatnia zmiana: 2009-11-25, 20:45)
Cytuj
eśli chodzi o zmiane imion to nie ma wielkiej trudności otwierasz skrypt i zmieniasz w linijce Face_B_Thorus na np.Face_B_Lee czy jakoś tak
  :D  

Cytuj
gothic dialog menager
On nazywa się Gothic Easy Dialog Maker


Cytuj
- NPC które zostaną jak zmienić im imiona i zmienić dialogi itp

Wystarczy zmienić "name=" np. w przypadku thorusa to będzie w pliku  
E:\GOTHIC\_Work\Data\Scripts\Content\Story\NPC\Grd_200_Thorus
i tam

instance Grd_200_Thorus (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------

name = "Imię twojego NPC";  
npctype = NPCTYPE_FRIEND;
guild = GIL_GRD;
level =  50;
voice =  9;
id =   200;
flags   =   NPC_FLAG_IMMORTAL;

A jeżeli chcesz nie zmieniać dialogów tylko żeby w dialogach zamiast "THORUS" mówili "Imię twojego NPC" to w folderze STORY\MISSION masz dialogi i tam w każdym zmień "THORUS" na "Imię twojego NPC" pużniej zrób respase script.
Niestety to zmieni tylko wyświetlane wyrazy, żeby mówili( tz. w głośnikach) to musisz zmienić dubbing na swój.
Pamiętaj bez RESPASE SCRIPT  nic się nie zmieni!!!
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
instance BAU_900_Onar (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Onar";
   guild       = GIL_BAU;
   id          = 900;
   voice       = 14;
   flags       = NPC_FLAG_IMMORTAL;      //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 4);                                                   //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
   
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_STRONG;   // MASTER / STRONG / COWARD
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
   EquipItem         (self, ItMw_1h_Bau_Mace);
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);
      
   // ------ visuals ------                                                         //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_OldBald_Jeremiah, BodyTex_N, ITAR_Vlk_H);   
   Mdl_SetModelFatness   (self, 2);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Arrogance.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
   B_SetFightSkills (self, 70); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60i

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_900;
};

FUNC VOID Rtn_Start_900 ()
{
   TA_Sit_Throne         (09,00,21,00,"NW_BIGFARM_HOUSE_ONAR_SIT");
    TA_Sleep            (21,00,09,00,"NW_BIGFARM_HOUSE_UP1_04");      
};

ekhem Face_N pomyłka xd
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
ekhem Face_N pomyłka xd
ROTFL, ty piszesz serio. Nie będę cię dłużej trzymał w niepewności, to o czym ty piszesz to model i tekstura twarzy i nie musi mieć żadnego związku z imieniem (i najczęściej, jak w tym przypadku, nie ma).

Imię zmienia się banalnie łatwo, przez parametr "name". W skrypcie który podałeś wygląda on tak:
name = "Onar";

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
eh fakt pomyliłem się sadziłem że chodzi mu o zmiane twarzy xd
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu





0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry