Tekst nie pojawia się w dialogu 3902 9

O temacie

Autor Eltar

Zaczęty 23.11.2009 roku

Wyświetleń 3902

Odpowiedzi 9

Eltar

Eltar

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy

Eltar

Tekst nie pojawia się w dialogu
2009-11-23, 16:28(Ostatnia zmiana: 2009-11-23, 19:32)
Witam!
Mam problem na który były już zakładane tematy, jednak żaden z podanych tam rozwiązań mi nie pomogły.

Otóż napisałem skrypt dialogu, zreparsowałem (żadnych błędów) stworzyłem nowy plik OU.BIN i zrobiłem paczkę, lecz jak wchodzę do gry i zagaduje do kolesia to nie pojawia mi się tekst tylko od razu po kliknięciu opcji tekstowej włącza się okno z wyborem następnej opcji. Skrypt wygląda następująco:

// ************************************************************
// EXIT
// ************************************************************

INSTANCE DIA_Koles_EXIT (C_INFO)
{
npc = JAS_2000003_Koles;
nr = 999;
condition = DIA_Koles_EXIT_Condition;
information = DIA_Koles_EXIT_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};  

FUNC INT DIA_Koles_EXIT_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID DIA_Koles_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};


// ************************************************************
//  Ostrzerzenie
// ************************************************************

INSTANCE DIA_Koles_Ostrzerzenie (C_INFO)
{
npc = JAS_2000003_Koles;
nr = 1;
condition = DIA_Koles_Ostrzerzenie_Condition;
information = DIA_Koles_Ostrzerzenie_Info;
important = 1;
permanent = 0;
};  

FUNC INT DIA_Koles_Ostrzerzenie_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID DIA_Koles_Ostrzerzenie_Info()
{
AI_OutPut (self, other, "DIA_Koles_Ostrzerzenie_13_00"); //Stać!
AI_OutPut (self, other, "DIA_Koles_Ostrzerzenie_13_01"); //Jeszcze krok, a utopisz się we własnej krwi!
};

// ************************************************************
//  2Ostrzerzenie
// ************************************************************

INSTANCE DIA_Koles_2Ostrzerzenie (C_INFO)
{
npc = JAS_2000003_Koles;
nr = 1;
condition = DIA_Koles_2Ostrzerzenie_Condition;
information = DIA_Koles_2Ostrzerzenie_Info;
important = 1;
permanent = 1;
};  

FUNC INT DIA_Koles_2Ostrzerzenie_Condition()

{
if (Npc_KnowsInfo(other,DIA_Koles_Luz) == FALSE)
&& (Npc_KnowsInfo(other,DIA_Koles_Ostrzerzenie))
{
return 1;
};
};

FUNC VOID DIA_Koles_2Ostrzerzenie_Info()
{
AI_OutPut (self, other, "DIA_Koles_2Ostrzerzenie_13_00"); //Otrzegałem...

AI_StopProcessInfos (self);
Npc_SetAttitude ( self, ATT_HOSTILE );
Npc_SetTempAttitude ( self, ATT_HOSTILE );

Npc_SetTarget ( self, other );
AI_StartState ( self, ZS_Attack, 0, "");
};



//**********************************************************
// Luz
//**********************************************************

INSTANCE DIA_Koles_Luz (C_INFO)

{
npc = JAS_2000003_Koles;
nr = 1;
condition = DIA_Koles_Luz_Condition;
information = DIA_Koles_Luz_Info;
permanent = 0;
description = "Uspokój się, nie szukam kłopotów.";
};  


FUNC INT DIA_Koles_Luz_Condition()



{
return 1;
};


FUNC VOID DIA_Koles_Luz_Info()

{
AI_OutPut (other, self, "DIA_Koles_Luz_15_00"); //Uspokój się, nie szukam kłopotów.
AI_OutPut (self, other, "DIA_Koles_Luz_13_01"); //Hmmm...
AI_OutPut (self, other, "DIA_Koles_Luz_13_02"); //W sumie to nie wyglądasz na jakiegoś potężnego wojownika...
AI_OutPut (self, other, "DIA_Koles_Luz_13_04"); //Czego więc tutaj szukasz?!

};

//**********************************************************
// Cel
//**********************************************************

INSTANCE DIA_Koles_Cel (C_INFO)

{
npc = JAS_2000003_Koles;
nr = 1;
condition = DIA_Koles_Cel_Condition;
information = DIA_Koles_Cel_Info;
permanent = 0;
description = "Co to za obóz?";
};  

FUNC INT DIA_Koles_Cel_Condition()

{
if (Npc_KnowsInfo(other,DIA_Koles_Luz))
{
return 1;
};
};

FUNC VOID DIA_Koles_Cel_Info()

{
AI_OutPut (other, self, "DIA_Koles_Luz_15_00"); //Co to za obóz?
AI_OutPut (self, other, "DIA_Koles_Luz_13_01"); //Obóz kozaków

};
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Te tematy były i tak przerabiane milion razy.Musisz zreprasowac skrypty spacerem.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
zSpy nie służy do kompilowania skryptów, jest tylko debuggerem. Ale rzeczywiście, do poprawnego funkcjonowania rozmów należy reparsować Spacerem, są wtedy dodatkowo tworzone bliki ou.bin i ou.dat odpowiedzialne za dialogi.

Eltar

Eltar

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy
no tak mogłem tego uniknąć takich odpowiedzi... poprawiam się: zreparsowałem SPACEREM
 

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade
Usunąłeś pliki Ou.bin zanim utworzyłeś nowe ?
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

Eltar

Eltar

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dołączyłeś do paczki gothic.dat?

Eltar

Eltar

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy

Eltar

Tekst nie pojawia się w dialogu
#7 2009-11-23, 19:45(Ostatnia zmiana: 2009-11-23, 19:50)
tak, gothic.dat i ou.bin

widziałem, że w jednym temacie ktoś radził przy reparsowaniu użyć innego pliku niż gothic.src, bo ja zawsze reparsowałem za pomocą gothic.src

Na pewno nie ma błędu w skrypcie?
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Wszystkie mają nr = 1, ale to chyba nie jest bezpośrednio związane z problemem.
 
Spoiler

Eltar

Eltar

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy

Eltar

Tekst nie pojawia się w dialogu
#9 2009-11-24, 21:18(Ostatnia zmiana: 2009-11-24, 21:38)
wygląda na to, że o to właśnie chodziło   :P   Dzięki za pomoc, prosiłbym o zamknięcie tematu

OK :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry