Dlaczego nie? Przy zakładaniu aktywowałbyś funkcję która sprawdzałaby za pomocą zmiennych co jest już założone i aktywowała odpowiedni asc, jedynym problemem jest zrobienie tych wszystkich kombinacji. Nawet jeśli założyć że można łączyć ze sobą tylko części z jednego zestawu, powiedzmy 3 częściowego (góra, dół, rękawice) to i tak każdy taki zestaw musiałby korzystać z 9 różnych plików asc (np na wypadek gdyby ktoś założył spodnie i napierśnik, ale nie rękawice, albo sam napierśnik, ale nie resztę itd).
EDIT: Chyba jednak 8, nie 9 plików na każdy 3-częściowy zestaw, bo przecież nie trzeba robić asc bez założonej żadnej części.
@down: Dokładnie. Ta metoda była by w miarę użyteczna co najwyżej dla jakiegoś unikatowego zestawu, którego części trzeba by stopniowo zbierać. Hełm i tarczę można by dać do niego dodatkowo, nie potrzebują osobnych asc. Albo można by robić zestawy dwuczęściowe, budowane tak jak ciała postaci w serii The Sims: jeden model na dół postaci, drugi na górę. Wtedy do każdego zestawu wystarczyłyby 3 pliki asc, a to już stosunkowo niedużo (sama góra, sam dół, komplet). Jednak całe takie łączenie traci trochę sens skoro nie można by było krzyżować różnych zestawów.