Problem z małą edycją gothic 5728 13

O temacie

Autor kaiba

Zaczęty 4.10.2009 roku

Wyświetleń 5728

Odpowiedzi 13

kaiba

kaiba

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Witam. Dodałem dwie rzeczy do gothica, mianowice:
postać Geralt, oto kod:

instance SLD_7366_Geralt (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------

name = "Geralt";
Npctype = NPCTYPE_MAIN;
guild = GIL_SLD;  
level = 26;

voice = 4;
id = 7366;


//-------- abilities --------

attribute[ATR_STRENGTH] = 50;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 30;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 200;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 200;

//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
// body mesh, head mesh, hairmesh, face-tex, hair-tex, skin
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",0, 4,"Hum_Head_Pony", 23,  1,SLD_ARMOR_H);

B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);


fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;

//-------- Talente --------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,2);

//-------- inventory --------

EquipItem (self, miecz_wyznawcy);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Long_01);
CreateInvItems(self, ItFoApple, 20);
CreateInvItems (self, ItFoRice,8);
CreateInvItems (self, ItFoLoaf,5);
CreateInvItems (self, ItFoMutton,4);
CreateInvItems(self, ItMiNugget, 15);
CreateInvItems (self, ItFoBooze,5);
CreateInvItems (self, ItLsTorch,5);
CreateInvItems (self, ItFo_Potion_Health_02,7);
CreateInvItem (self, ItMi_Stuff_Barbknife_01);
CreateInvItem (self, ItMi_Stuff_Mug_01);



//-------------Daily Routine-------------

daily_routine = Rtn_start_737;

//-------------Misions-------------------

};

FUNC VOID Rtn_start_737 ()
{
TA_Smalltalk (08,00,23,00,"NC_HUT04_OUT");
TA_Boss (23,00,01,15,"NC_HUT04_OUT");
TA_Sleep (01,15,08,00,"NC_HUT04_IN");
};

Plik ten nazwałem SLD_737_Geralt.d

Zrobiłem także broń:
INSTANCE miecz_wyznawcy (C_Item)
{
   name =   "Miecz wyznawcy";

   mainflag  =   ITEM_KAT_NF;
   flags =   ITEM_SWD;
   material  =   MAT_METAL;

   value =   2500;

   damageTotal = 35;
   damagetype =   DAM_EDGE;
   range = 250;

   cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
   cond_value[2] = 20;

   owner = Non_2001_Artex;
   visual =   "ItMw_1H_Sword_Bastard_04.3DS";

   description = name;
   TEXT[2] = NAME_Damage;   COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]  = NAME_Str_needed; COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]  = NAME_OneHanded;
   TEXT[5] = NAME_Value;   COUNT[5]   = value;
};

Oraz nowy plik ini:
[INFO]
title=Honor wojownika
description=
authors=Wojciech Książek
version=Alpha
webpage=www.master-pc.eu

[FILES]

game=content\gothic
fightai=content\fight
menu=system\menu
camera=system\camera
music=system\music
soundeffects=system\sfx
particleseffects=system\particlefx
visualeffects=system\visualfx
outputunits=content\cutscene\ou

vdf=MyMod.mod

[SETTINGS]
world=WORLD.ZEN
player=PC_HERO

[OPTIONS]
force_parameters=1
force_subtitles=1
show_info=1

I po włączenie w player kicie (tak przy okazji jakie rzeczy mam zaznaczyć przy uruchomieniu moda?) Wyskakuje błąd:


Co jest nie tak? W Spacerze nic nie robiłem, tylko edytowałem plik weapons oraz stworzyłem nową postać (nazwe pliku podałem wcześniej)
Co jest nie tak?
Pozdro.
 

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
id = 7366;
Rtn_start_737
Musisz to w Rtn_start zamianić na 7366 skoro takie dałeś id
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To oznacza że użyta przez ciebie rutyna Rtn_start_737 byłą już wcześniej zdefiniowana przy skrypcie innego NPC. Albo zrób nową, inną, albo zwyczajnie wykasuj
FUNC VOID Rtn_start_737 ()
{
TA_Smalltalk (08,00,23,00,"NC_HUT04_OUT");
TA_Boss (23,00,01,15,"NC_HUT04_OUT");
TA_Sleep (01,15,08,00,"NC_HUT04_IN");

kaiba

kaiba

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy

kaiba

Problem z małą edycją gothic
#3 2009-10-04, 18:34(Ostatnia zmiana: 2009-10-04, 18:40)
id = 7366;
Rtn_start_737
Musisz to w Rtn_start zamianić na 7366 skoro takie dałeś id

to już zmieniłem, co do drugiego postu zaraz spróbuję to zrobić

Edit:

Oto mój obecny kod postaci:
instance SLD_7366_Geralt (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------

name = "Geralt";
Npctype = NPCTYPE_MAIN;
guild = GIL_SLD;  
level = 26;

voice = 4;
id = 7366;


//-------- abilities --------

attribute[ATR_STRENGTH] = 50;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 30;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 200;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 200;

//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
// body mesh, head mesh, hairmesh, face-tex, hair-tex, skin
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",0, 4,"Hum_Head_Pony", 23,  1,SLD_ARMOR_H);

B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);


fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;

//-------- Talente --------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,2);

//-------- inventory --------

EquipItem (self, miecz_wyznawcy);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Long_01);
CreateInvItems(self, ItFoApple, 20);
CreateInvItems (self, ItFoRice,8);
CreateInvItems (self, ItFoLoaf,5);
CreateInvItems (self, ItFoMutton,4);
CreateInvItems(self, ItMiNugget, 15);
CreateInvItems (self, ItFoBooze,5);
CreateInvItems (self, ItLsTorch,5);
CreateInvItems (self, ItFo_Potion_Health_02,7);
CreateInvItem (self, ItMi_Stuff_Barbknife_01);
CreateInvItem (self, ItMi_Stuff_Mug_01);



//-------------Daily Routine-------------

daily_routine = Rtn_start_7366;

//-------------Misions-------------------

};

FUNC VOID Rtn_start_7366 ()
{
TA_Smalltalk (08,00,23,00,"NC_HUT04_OUT");
TA_Boss (23,00,01,15,"NC_HUT04_OUT");
TA_Sleep (01,15,08,00,"NC_HUT04_IN");
};

Teraz mam taki błąd:


Czekam na pomoc. Pozdro.
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy

gothI

Problem z małą edycją gothic
#4 2009-10-04, 18:43(Ostatnia zmiana: 2009-10-04, 18:46)
Twoja rutyna to RTN_START_727 a Id twojego NPC to 7366 zmień nazwę rutyny na RTN_START_7366



Edit: Sory mój net wysłał tego posta dopiero po 5 min;D
 
GG:10938162

kaiba

kaiba

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy

kaiba

Problem z małą edycją gothic
#5 2009-10-04, 18:47(Ostatnia zmiana: 2009-10-04, 18:54)
ale w której to linii??

Podasz mi dokładny kod jak powinno to wyglądać (kod całego pliku :D  )

Pozdro i czekam na pomoc

Co jest teraz nie tak??
 

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
A jak zapisałeś ten plik?.
 

kaiba

kaiba

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
SLD_7366_Geralt.d
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
a czy czasem jak zapisałeś ten plik SLD_7366_Geralt.d nie pozostał ci ten stary ( SLD_737_Geralt.d)
 
GG:10938162

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
Właśnie o to mi chodzi :D .
 

kaiba

kaiba

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
teraz jest kolejny błąd:
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
nie masz tego NPC, w skrypcie Itemu wykasuj ta linijkę albo daj tam własnego NPC
 
GG:10938162

kaiba

kaiba

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy

kaiba

Problem z małą edycją gothic
#12 2009-10-04, 19:09(Ostatnia zmiana: 2009-10-04, 19:23)
teraz w miejscu kiedy powinien być film, podczas jak da sie nowa gra, wyłącza się gra i wyskakuje


Zaraz sie normalnie poddam xD

Czy ktoś jest wstanie mi pomóc? Może to dlatego że mam zainstalowane mroczne tajemnice?
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odinstaluj Mt zrób reinstal Gothica i rób npc za pomocą Gothic NPC Maker
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry