Witam mam pytanie, jak i czy można zrobić nową fabułę w gothic 2 nk.
Może jeszcze spytaj się jak od razu zrobić całego moda i to takiego żeby od razu przerósł wszystkie istniejące?
Można zrobić, wystarczy odpowiednio napisać tysiące linii kodu w folderze _Work\Data\Scripts\Content\Story. Musisz mieć zainstalowany GMDK i Gothic Mod Starter, bardzo dobrze orientować się w składni i ogólnej strukturze skryptów Gothica oraz mieć masę cierpliwości. Jednak na twoim miejscu bardzo poważnie bym się nad tym zastanowił, pomyśl, aby umieścić chociaż linijkę dialogu w grze trzeba napisać kilkanaście linijek skryptów, nie wspominam tu o nowych NPC, modyfikacjach świata, nowych misjach, itemach itd.
Dla przykładu prosta wymiana zdań:
-A masz dla mnie jakieś zajęcie?
-Porozmawiaj z Lewusem. Kręci się zwykle na prawo od szopy.
W skryptach zajęła 25 linijek, a nie wliczyłem tu całej reszty tego dialogu ani związanej z nim misji.
Jeśli naprawdę sam chcesz dorobić kilka rozdziałów zawierających jakąś konkretną, spójną fabułę oraz wątki poboczne, zajmie ci to nawet lata.
Poza tym z twoich wypowiedzi orientuję się że w ogóle nie spełniasz niezbędnych wymagań, przynajmniej tych dotyczących wiedzy o skryptach. Otóż nie ma znaczenia gdzie je wstawisz, ważne tylko aby były poprawne i zarejestrowane w pliku gothic.src. Twórcy gry dla większego porządku porozmieszczali je po folderach, możesz do nich wejść i próbować się wzorować na ich budowie, ale najlepiej zacznij od nauki skryptów przy pomocy tutoriali z forum.
Misje są zawarte w _Work\Data\Scripts\Content\Story\MISSIONS