Całkowicie nowa fabuła 2181 6

O temacie

Autor Kito

Zaczęty 23.08.2009 roku

Wyświetleń 2181

Odpowiedzi 6

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy

Kito

Całkowicie nowa fabuła
2009-08-23, 12:47(Ostatnia zmiana: 2009-08-23, 12:48)
Witam mam pytanie, jak i czy można zrobić nową fabułę w gothic 2 nk. chodzi mi oto że na przykład gra nie kończy się na 6 a np na 10 rozdziale, i jak np. przerabiać poszczególne rozdziały np. że w 6 nie płyniesz na dwór "irdorath" (czy jakoś tak) ale np. musisz zabić beliara albo innego boga w zależności od którego weźmiesz misie? THX i pozdro all
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
http://themodders.org/index.php?showforum=36 raczej sporo ci się przyda.
to chyba jedno z najmniej konkretnych pytań, jakie na temat moddingu można zadać.
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy

muttley

Całkowicie nowa fabuła
#2 2009-08-23, 12:57(Ostatnia zmiana: 2009-08-23, 12:59)
http://themodders.org/index.php?showtopic=346 - polskie, czyste skrypty.
Musisz poprawić kilka angielskich tekstów, bo z tego co pamiętam to były takie.
Dzięki temu nie będziesz musiał się walić ze starymi skryptami.

@Diegomir
Ale spam ...
 

Diegomir

Diegomir

Użytkownicy
Gnój
posty196
Propsy255
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Gnój
Cytat: Kito link=topic=6966.msg62334#msg62334 date=Aug 23 2009, 11:47 AM\'
musisz zabić beliara albo innego boga w zależności od którego weźmiesz misie?
Ale shit

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
mniej więcej rozumiem ale jak mogę to w skryptach pozmieniać (misie główne) znaczy gdzie dokładniej w Dialoge????
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Całkowicie nowa fabuła
#5 2009-08-23, 13:04(Ostatnia zmiana: 2009-08-23, 13:16)
Witam mam pytanie, jak i czy można zrobić nową fabułę w gothic 2 nk.
:|  
Może jeszcze spytaj się jak od razu zrobić całego moda i to takiego żeby od razu przerósł wszystkie istniejące?
Można zrobić, wystarczy odpowiednio napisać tysiące linii kodu w folderze _Work\Data\Scripts\Content\Story. Musisz mieć zainstalowany GMDK i Gothic Mod Starter, bardzo dobrze orientować się w składni i ogólnej strukturze skryptów Gothica oraz mieć masę cierpliwości. Jednak na twoim miejscu bardzo poważnie bym się nad tym zastanowił, pomyśl, aby umieścić chociaż linijkę dialogu w grze trzeba napisać kilkanaście linijek skryptów, nie wspominam tu o nowych NPC, modyfikacjach świata, nowych misjach, itemach itd.
Dla przykładu prosta wymiana zdań:  
Cytuj
-A masz dla mnie jakieś zajęcie?
-Porozmawiaj z Lewusem. Kręci się zwykle na prawo od szopy.
W skryptach zajęła 25 linijek, a nie wliczyłem tu całej reszty tego dialogu ani związanej z nim misji.
Jeśli naprawdę sam chcesz dorobić kilka rozdziałów zawierających jakąś konkretną, spójną fabułę oraz wątki poboczne, zajmie ci to nawet lata.
Poza tym z twoich wypowiedzi orientuję się że w ogóle nie spełniasz niezbędnych wymagań, przynajmniej tych dotyczących wiedzy o skryptach. Otóż nie ma znaczenia gdzie je wstawisz, ważne tylko aby były poprawne i zarejestrowane w pliku gothic.src. Twórcy gry dla większego porządku porozmieszczali je po folderach, możesz do nich wejść i próbować się wzorować na ich budowie, ale najlepiej zacznij od nauki skryptów przy pomocy tutoriali z forum.

Misje są zawarte w _Work\Data\Scripts\Content\Story\MISSIONS

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
powiedzmy że zrozumiałem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry