Postulaty 1780534 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1780534

Odpowiedzi 5186

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Postulaty
#3320 2015-04-08, 19:04(Ostatnia zmiana: 2015-04-08, 20:56)
Cytuj
@Avallach postuluję o skasowanie (nie przeniesienie - skasowanie) tego działu, twórcy wielokrotnie odmawiali upublicznienia tutaj materiałów z postępów nad pracami, a jak już udostępnili to w złej formie (czytaj - poza silnikiem gry), jednocześnie zapraszając na swoje forum gdzie wymagają rejestracji żeby takie materiały zobaczyć. W poprzednich takich wypadkach tematy były bardzo szybko kasowane, jeżeli mój postulat spotka się z odmową postuluję o jasne wyjaśnienie czemu Dzieje Khorinis są faworyzowane.

Dołączam sie do postulatu.

Można fajnie przytoczyć ostatni przypadek jakiegos nowego gracza, ktory chcial stworzyć modyfikacje i podał jakieś swoje forum - de fakto zostalo to tak szybko skasowane, ze nie zdazylem na nie wejsc i oblukać :lol2:

@Sawik zrobilem to, bo zasadą znajomości zaraz by Gother skasowal Twojego posta i powiedzieliby, że zadnego postulatu nie bylo, a jak był to w złym miejscu.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie przesadzaj z tymi skrajnościami. Ty nie masz ani bana ani miliarda propsów (ani ja). Nie wydaje mi się żeby ktokolwiek był tu jednogłośnie kochany. O jednogłośne znienawidzenie też ciężko, już łatwiej o pogardę (ale zwykle zasłużoną) :lol2:
Naprawdę wziąłeś ten post tak dosłownie? Co prawda prawie w ogóle się z nim nie zgadzam, ale przecież widać o co chodzi, miłości na forum naprawdę było niewiele (pozdro Tosya i Malutka), ale sporo userów zawarło bliższe znajomości, ot pierwsi z brzegu Meat i Aztek którzy z tego co pamiętam nawet razem mieszkali.

@Werewolf Avallach i tak dostał powiadomienie, nie widzę sensu crosspostowania tego tutaj.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
ot pierwsi z brzegu Meat i Aztek którzy z tego co pamiętam nawet razem mieszkali. 
Dodam, że w stanęliśmy ramię w ramie w walce na noże :lol2: mamy nawet blizny w tych samych miejscach - friends forever :lol2:  
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
ot pierwsi z brzegu Meat i Aztek którzy z tego co pamiętam nawet razem mieszkali.
Dodam, że w stanęliśmy ramię w ramie w walce na noże :lol2: mamy nawet blizny w tych samych miejscach - friends forever :lol2: 
Podziel się tą historią :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Cytuj
@Avallach postuluję o skasowanie (nie przeniesienie - skasowanie) tego działu, twórcy wielokrotnie odmawiali upublicznienia tutaj materiałów z postępów nad pracami, a jak już udostępnili to w złej formie (czytaj - poza silnikiem gry), jednocześnie zapraszając na swoje forum gdzie wymagają rejestracji żeby takie materiały zobaczyć. W poprzednich takich wypadkach tematy były bardzo szybko kasowane, jeżeli mój postulat spotka się z odmową postuluję o jasne wyjaśnienie czemu Dzieje Khorinis są faworyzowane.

Dołączam sie do postulatu.

Można fajnie przytoczyć ostatni przypadek jakiegos nowego gracza, ktory chcial stworzyć modyfikacje i podał jakieś swoje forum - de fakto zostalo to tak szybko skasowane, ze nie zdazylem na nie wejsc i oblukać :lol2:


Sprzeciw wysoka adminstraturo
 
Cytuj
twórcy wielokrotnie odmawiali upublicznienia tutaj materiałów z postępów nad pracami
Wielokrotnie oświadczałem, że jeśli ktoś z naszego teamu wrzuci screeny na oficjalną stronę grupy SoulFire to ja w miarę możności załączę je tutaj.
Próbowałem tłumaczyć temu osobnikowi, że wstawianie zdjęć z niektórych specjalnych działów jest problematyczne (w tym wypadku chodzi o uhonorowanie wąskiej grupy fanów moda), ale on trwał w postawie, że w każdy materiał powinien być publiczny bez ograniczeń, ewentualnie dalej zarzucał nam złą wolę tj. że nic nie chcemy pokazać.
 

DonLoren

DonLoren

Użytkownicy
posty23
Propsy16
ProfesjaKompozytor
  • Użytkownicy
(w tym wypadku chodzi o uhonorowanie wąskiej grupy fanów moda)
Może źle zrozumiałem, ale czy każdy kto założy konto na waszym forum zalicza się do "wąskiej grupy fanów moda"?  :lol2:
 
"Nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili pokaż, że się mylili."

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Werewolf w Dzisiaj o 19:04Cytuj@Avallach postuluję o skasowanie (nie przeniesienie - skasowanie) tego działu, twórcy wielokrotnie odmawiali upublicznienia tutaj materiałów z postępów nad pracami, a jak już udostępnili to w złej formie (czytaj - poza silnikiem gry), jednocześnie zapraszając na swoje forum gdzie wymagają rejestracji żeby takie materiały zobaczyć. W poprzednich takich wypadkach tematy były bardzo szybko kasowane, jeżeli mój postulat spotka się z odmową postuluję o jasne wyjaśnienie czemu Dzieje Khorinis są faworyzowane.
Dołączam sie do postulatu.

Można fajnie przytoczyć ostatni przypadek jakiegos nowego gracza, ktory chcial stworzyć modyfikacje i podał jakieś swoje forum - de fakto zostalo to tak szybko skasowane, ze nie zdazylem na nie wejsc i oblukać

Sprzeciw wysoka adminstraturo
 Cytujtwórcy wielokrotnie odmawiali upublicznienia tutaj materiałów z postępów nad pracamiWielokrotnie oświadczałem, że jeśli ktoś z naszego teamu wrzuci screeny na oficjalną stronę grupy SoulFire to ja w miarę możności załączę je tutaj.
Próbowałem tłumaczyć temu osobnikowi, że wstawianie zdjęć z niektórych specjalnych działów jest problematyczne (w tym wypadku chodzi o uhonorowanie wąskiej grupy fanów moda), ale on trwał w postawie, że w każdy materiał powinien być publiczny bez ograniczeń, ewentualnie dalej zarzucał nam złą wolę tj. że nic nie chcemy pokazać.

Czyli dalej potwierdzasz to co mowie - dział na tM nie jest Wam potrzebny, zrezygnujcie z niego dobrowolnie zatem.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
(w tym wypadku chodzi o uhonorowanie wąskiej grupy fanów moda)
I honorujecie ich w ten sposób, że nie udostępniacie skrinów na TM? :lol2: Ciekawe.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nie przesadzaj z tymi skrajnościami. Ty nie masz ani bana ani miliarda propsów (ani ja). Nie wydaje mi się żeby ktokolwiek był tu jednogłośnie kochany. O jednogłośne znienawidzenie też ciężko, już łatwiej o pogardę (ale zwykle zasłużoną) :lol2:
Przez te ostatnie bezsensowne warny niedługo może się okazać, że wyłapie coś. Dostać warn za Wstawienie samego obrazka w temacie ciekawe to lekka przesada  :pokerface:

Post połączony: 2015-04-08, 21:52
Naprawdę wziąłeś ten post tak dosłownie? Co prawda prawie w ogóle się z nim nie zgadzam, ale przecież widać o co chodzi, miłości na forum naprawdę było niewiele (pozdro Tosya i Malutka), ale sporo userów zawarło bliższe znajomości, ot pierwsi z brzegu Meat i Aztek którzy z tego co pamiętam nawet razem mieszkali.
W sumie nawet my dwaj.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Dostrzegam, że już od dawna jest jakiś żal o to, że wszystkie materiały udostępniane przez SoulFire nie lądują na theModders i go w ogóle nie ogarniam. Przecież te materiały które są dostępne dla wszystkich są umieszczane na tM, a te które są umieszczane w dziale dla zalogowanych mają stanowić pewną formę osłodzenia oczekiwania dla fanów którzy ze swojej strony poświęcili czas na zarejstestrowanie się na forum i zaglądanie na nie.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Postulaty
#3330 2015-04-08, 22:01(Ostatnia zmiana: 2015-04-08, 22:07)
Cytuj
Dostrzegam, że już od dawna jest jakiś żal o to, że wszystkie materiały udostępniane przez SoulFire nie lądują na theModders i go w ogóle nie ogarniam. Przecież te materiały które są dostępne dla wszystkich są umieszczane na tM, a te które są umieszczane w dziale dla zalogowanych mają stanowić pewną formę osłodzenia oczekiwania dla fanów którzy ze swojej strony poświęcili czas na zarejstestrowanie się na forum i zaglądanie na nie.
Cytuj
Przecież te materiały które są dostępne dla wszystkich są umieszczane na tM

Hahahahahahah

Spoiler
Hahahahahahahahahaah
Spoiler
hahahaahahahahahahahahahahhaha :lol2:
hahahahahah

NIE MA żadnych materiałów :lol2:

Edit @Aztek to nie powinno byc tez dzialu :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A może tak naprawdę nie ma żadnych materiałów!? :ohmy:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A może tak naprawdę nie ma żadnych materiałów!? :ohmy:
Właśnie o to chodzi że wszystko na to wskazuje, gdyby SoulFire napisało że prace zostały zawieszone z powodu XYZ nie byłoby problemu. Jedyny problem jaki mam to ten że próbują robić idiotów z ludzi oczekujących na modyfikację - w dodatku bardzo nieudolnie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Mi udostępnianie ich na SF nie przeszkadza. Ale kiedy zapytałem się tam czy mod na prawde był tworzony dostałem bana za pesymizm więc....

Post połączony: 2015-04-08, 22:15
A i tak tam nic konkretnego nie ma. A gdzie Dark?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Mi udostępnianie ich na SF nie przeszkadza. Ale kiedy zapytałem się tam czy mod na prawde był tworzony dostałem bana za pesymizm więc....
To ty byłeś Karcio22? Jak tak, to czego ty oczekiwałeś po takich tekstach?  :lol:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
@Werewolf Avallach i tak dostał powiadomienie, nie widzę sensu crosspostowania tego tutaj.
Sens był bo o powiadomienie nie dałem jebania (czytaj: nie miałem czasu), a tu zajrzałem. A Gother faktycznie mógł skasować posta.
Cytuj
postuluję o jasne wyjaśnienie czemu Dzieje Khorinis są faworyzowane.
To dość oczywiste biorąc pod uwagę że połowa aktywnej administracji (czytaj: ja) formalnie należy do tego teamu: po znajomości ^^
Cytuj
@Avallach postuluję o skasowanie (nie przeniesienie - skasowanie) tego działu
Nie ma szans - kasujemy tylko absolutny spam. To spam na pewno nie jest. Za przeniesieniem jestem, nawet sam go przeniosłem. Ale Gother napisał że prace trwają i będą nowe materiały, a że mu ufam to jest to wystarczający powód żeby dział był gdzie jest.
Cytuj
Próbowałem tłumaczyć temu osobnikowi, że wstawianie zdjęć z niektórych specjalnych działów jest problematyczne (w tym wypadku chodzi o uhonorowanie wąskiej grupy fanów moda), ale on trwał w postawie, że w każdy materiał powinien być publiczny bez ograniczeń, ewentualnie dalej zarzucał nam złą wolę tj. że nic nie chcemy pokazać.
Gother, no bądź poważny i wrzuć z przyzwoitości cokolwiek. Bo na theModders, które ma znacznie więcej odwiedzin niż nasze forum teamowe, nawet jeśli dział nie jest w projektach zawieszonych to wystarczy do niego zajrzeć żeby uznać że porzucono prace. A to dlatego, że od dawna nie pojawia się tam nic rozsądnie nowego :|
Osobiście uważam że ograniczanie materiałów do wąskiej grupy fanów jest w tej sytuacji zwyczajnie nierozsądne. Bo pozostali fani, którzy są zainteresowani modem, ale nie czują potrzeby rejestrować się na jakimś niszowym forum, nie dostają w tej sytuacji nic albo prawie nic. Ale to już twoja i Darka decyzja.
Swoją drogą, wydaje mi się że byłoby całkowicie legalne gdyby ktoś kopiował screeny z forum SoulFire i bez waszej zgody wrzucał je na theModders - przynajmniej dopóki dotyczyły by one modyfikacji do Gothica (licencja GMDK).

Ogólnie ludzie mają rację pod tym względem, że jeśli nie chcesz tutaj wrzucać NIC, to dział jest zwyczajnie niepotrzebny i nie powinno go być.

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
@Mac Dun nie obrażaj mnie.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To dość oczywiste biorąc pod uwagę że połowa aktywnej administracji (czytaj: ja) formalnie należy do tego teamu: po znajomości
Skoro jesteś w teamie, może ty naświetlisz sprawę, jak to w rzeczywistości wygląda?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Po co? Przecież wszyscy wiem że RBT rządzi.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To dość oczywiste biorąc pod uwagę że połowa aktywnej administracji (czytaj: ja) formalnie należy do tego teamu: po znajomości
Skoro jesteś w teamie, może ty naświetlisz sprawę, jak to w rzeczywistości wygląda?
Przecież nie mogę napisać że za miesiąc jest planowana premiera-niespodzianka i dlatego jestem za utrzymaniem działu tam gdzie jest pomimo że od tak dawna nic nie pokazywano w przygotowaniach na ten moment.


0 użytkowników i 16 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry