Postulaty 1783857 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1783857

Odpowiedzi 5186

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Zresztą jak ciągle powtarzam banów za procent warna u nas w praktyce prawie nigdy nie było.
Odnośnie tej wypowiedzi, to kiedyś chyba pisałeś Avallach, że jeśli ktoś nabije % aby zatwierdzać post, to banujecie osobę, bo wam się nie chcę akceptować postów :D
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To był raczej żart, najprawdopodobniej po prostu o niej zapominamy - nie dostajemy żadnej informacji o tym że jest czyjś post do zatwierdzenia, więc po prostu nie są zatwierdzane xD

Ale nawet takie sytuacje chyba się nie zdarzają. Tm miało i nadal ma raczej luźno prowadzoną moderację. 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Postuluję o zabranie mi możliwości wglądu w tajne darkmodders i zapomniane miasto. I tak chuj się tam dzieje. Chłopaki chyba o tym zapomnieli.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
No to w swoim profilu (ustawienia konta) usuń się z tych grup.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nie mogłem znaleźć. Dzięki.
EDIT:
@Adanos mogę tylko zmienić wyświetlaną. Nie mogę opuszczać.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
To cię wywaliłem z tych grup. Ciesz się wolnością.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Bozia ci w dziatkach wynagrodzi :ok:
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

Postulaty
#3289 2015-03-02, 14:32(Ostatnia zmiana: 2015-03-02, 14:46)
No dzięki! :D

Post połączony: 2015-03-02, 14:46
Aha, mam pomysł: Czy moderatorom tajnych nie można nadać funkcji tworzenia poddziałów?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Postuluję o zrobienie mnie moderatorem działu Dzieje Khorinis. Myślę, że administracja przychyli się do mojej prośby, gdyż Dark jest ostatnio nieobecny, a ja jestem drugą osobą w teamie pod względem aktywności w dziale.

Aha, i jeszcze postuluję o zmianę umiejscowienia działu o cztery pozycje wyżej.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie chodzi nawet o przychylność - każdy team ma 100% władzę w swoim subforum, gdyby była taka techniczna możliwość dostalibyście nawet panel administracyjny do niego. My je tylko hostujemy. Zrobione.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Po co piszesz i w postulatach i na pw? Mam już dość osób które piszą tylko na pw. I tych którzy piszą tylko w postulatach. W ogóle to jest dość pojebany system. Ale już pisanie w oba miejsca na raz to całkowita przesada - z twojej strony.
WAT?
  • piszę tylko w Postulatach- chujowo
  • piszę tylko na pw- chujowo
  • piszę tu i tu- jeszcze gorzej
To gdzie mamy pisać?
Nigdzie, wydaje mi się to całkiem oczywiste :D
Dopóki nie banujemy nie macie o co się martwić. A jakbyśmy mieli banować, to możemy WTEDY sprawdzić czy nie mieliście jakiś ponad miesięcznych okresów przerwy między warnami i wtedy odpowiednio odjąć za nie.
Z drugiej strony, jak już wkurwicie społeczność (nie nas, my jesteśmy głównie "władzą wykonawczą") na tyle żeby być w kolejce do bana, to jakieś odejmowanie procentów dużo wam nie pomoże. Zresztą jak ciągle powtarzam banów za procent warna u nas w praktyce prawie nigdy nie było.
Skoro i tak nie są one wyznacznikiem do bana, to nie dawajcie ich.
Wasza logika:
1. Warny i tak wam huja zrobią. Nie ma praktycznie banów za 100% warna. #Dragomir
2. Nie lubimy ściągać warnów... #All
3. Ale bardzo lubimy je dawać. #Aztek
4. A jakby ktoś został zbanowany przez 100%, to i tak odbanujemy #Avallach
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie są bezpośrednim wyznacznikiem tego czy banować. Ale ogólnie SĄ używane w decydowaniu o tym czy nałożyć bana / jakie wybrać konsekwencje. Po prostu nie jest to relacja 100% warna -> ban, 0-99% warna -> nie ban.

Chyba mam bardzo prosty sposób żeby przekonać ciebie (was?) że lepiej żeby ten system warnów był taki jaki jest.
Załóżmy że przestaliśmy dawać warny. Zamiast tego być może powstał drugi, analogiczny system - który jednak jest widoczny tylko dla moderacji. W każdym razie z punktu widzenia użytkowników nie ma żadnych widocznych wyznaczników tego kto jak bardzo podpadł. Bany lecą po staremu.

Czy sytuacja użytkowników jest lepsza? Chyba tylko o tyle że nie widzą przykrych "20%" w swoim profilu.
Czy sytuacja użytkowników jest gorsza? Uważam że tak, bo nie wiedzą jak blisko są potencjalnego bana (nawet jeśli ta bliskość nie jest wynikiem zwykłego odejmowania 100%-poziom warna).

Jeśli większość społeczności uważa że tak byłoby lepiej, to jest na to bardzo prosty sposób - ukryć warn system przed zwykłymi użytkownikami.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tak w sumie to mnie przekonałeś, dopóki sobie nie przypomniałem o pewnym temacie z miejsca które nie istnieje :lol2: 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tak samo jak sama Kantyna :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Czarna lista istnieje, ale dawno nie była aktualizowana. Pora ją zaaktualizować. :D

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Psujesz całą magię sytuacji Adanos.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dodam jeszcze, że znajdujesz się na tej liście.


0 użytkowników i 12 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry