Postulaty 1786200 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1786200

Odpowiedzi 5186

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader

Baggio
DreamVader

Postulaty
#1640 2012-04-17, 22:15(Ostatnia zmiana: 2012-04-17, 22:23)
Ja w tej samej sprawie co kaczka. Pasek trochę irytuje, a ja jestem bardzo grzeczny : D Tak więc proszę o zdjęcie mi tych 10%

Edycja. Dzięki. Kurde, myślałem, że pasek zniknie gdy będę miał 0%, dziwna sprawa, może tak błędnie mi się utrwaliło w bani..
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
1000 propsów - ZDOBYTO
10000 wyswietlen profilu - ZDOBYTO

tym samym ma misja na themodders dobiega konca. glosilem antygotikowe hasla, ale przede wszystkim staralem sie zachecic do czegos innego niz modding 15 letniej gry. jednak beton na tym forum nie zrozumial mych intencji. pozwolcie ze wroce teraz na swoja planete, gdzies gdzie gotikowe noobki nie beda zawracac gitary. niestety misja zakonczyla sie niepowodzeniem. gnicjcie dalej w 300 trisowych modelach i level designie na poziomie dosowych gier, szmatki

WASZA NAGRODA

prosze o zbanowanie
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
spoko, zrobione : |
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Postulaty
#1643 2012-04-19, 21:10(Ostatnia zmiana: 2012-04-19, 21:11)
Wkońcu poszedł! :D  Niech nie wraca. Amen.


R.I.P



A ja postuluje o wyzerowanie mi licznika. Byłem od tamtego czasu grzeczny, za grzechy żałuje, a Ciebie ojcze proszę o rozgrzeszenie. Nie będę więcej grzeszył.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
prosze o zbanowanie
Chyba cie pojebało :lol2:
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wkońcu poszedł! :D  Niech nie wraca. Amen.


R.I.P



A ja postuluje o wyzerowanie mi licznika. Byłem od tamtego czasu grzeczny, za grzechy żałuje, a Ciebie ojcze proszę o rozgrzeszenie. Nie będę więcej grzeszył.


Dzieki :ok:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Chcę poinformować o błędzie na końcie który prosł mnie o zgłoszenietego. Mianowicie kiedy zaloguje sięwyskakujemu brak uprawnień, zewszystkim jesttak samo, nawet przy próbie wylogowania. Próbował na wielu komputerach.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Też miałem o to postulować, jest to błąd w banowaniu, wylogowanie się jest również zablokowane.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Chcę poinformować o błędzie na końcie który prosł mnie o zgłoszenietego. Mianowicie kiedy zaloguje sięwyskakujemu brak uprawnień, zewszystkim jesttak samo, nawet przy próbie wylogowania. Próbował na wielu komputerach.
Napisz to jeszcze raz, ale normalnie. O kogo chodzi? Jak ktoś ma bana, to dobrze że forum mu nie działa, taka osoba nie ma prawa się skarżyć.

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Postulaty
#1649 2012-04-21, 09:04(Ostatnia zmiana: 2012-04-21, 10:56)
Chcę poinformować o błędzie na końcie Kazimierza Kazika (ale nick  :facepalm:  ) który prosł mnie o zgłoszenietego. Mianowicie kiedy zaloguje się wyskakuje mu brak uprawnień, zewszystkim jest tak samo, nawet przy próbie wylogowania. Próbował na wielu komputerach.

Napisałem nowy post ponieważ nie mogłem zedytować (chodziło o Kazimierza Kazika).
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Postuluję o dodanie użytkownika RoMek do grupy Aurora
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Reverse, mój post + szybkie zerknięcie na profil tego całego Kazika powinno Ci powiedzieć ze gość jest zbanowany.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Yyy... Ale za co :blink:  ? Nawet jednego postu nie napisał.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Korzystacie z jednego kompa, a tego dopuszczać normalnie nie możemy. Odblokuję go, ale na przyszłość radzę tego unikać - zwłaszcza w przypadku głosowania w ankietach, bo łatwo się o tym dowiemy.

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Żelazko

Postulaty
#1655 2012-04-22, 18:11(Ostatnia zmiana: 2012-04-22, 18:12)
Korzystacie z jednego kompa, a tego dopuszczać normalnie nie możemy. Odblokuję go, ale na przyszłość radzę tego unikać - zwłaszcza w przypadku głosowania w ankietach, bo łatwo się o tym dowiemy.

Avallach cię całkiem ***** z tym wykrywaniem multikont.

Daj se spokój, bo niedługo zbanujesz nie tą osobę co trzeba i skończy ci się admiństwo tak jak ostatnio spierdoliłeś forum przez bazę danych.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Żelazko, akurat wygląda na to że niewiele wiesz o tym co się wtedy działo.
Wykrywanie multikont to nie żadna obsesja, wystarczy co jakiś czas oglądać listę nowych użytkowników. Pomyłki są rzadkie, tutaj też Reverse przyznał że konto założono z jego kompa. A to że multikonta są na ogół szkodliwe i powinny być tępione zostało uzgodnione już dawno.

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Postuluję o przyznanie Aurory Rybopiotrowi, ma  dobrze pracować :)
 


Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Postulaty
#1659 2012-04-23, 10:21(Ostatnia zmiana: 2012-04-23, 10:38)
Korzystacie z jednego kompa, a tego dopuszczać normalnie nie możemy.

Nie korzystamy z jednego kompa, tylko w szkole zarejestrował się z mojego, ponieważ miał problemy ze swoim.
Maksymalnie 2 nasze IP mogą mieć ten sam kod (tak sądzę).
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry