Prace Game-Artowe 561164 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 561164

Odpowiedzi 1152

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Masz zamiar to mapować i teksturować? :D

Spoiler

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Wiesz co to jest AO? :)
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
zawsze zapominam  :D

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Ostatnio bawiłem się budynkami modułowymi. Muszę to jeszcze trochę dopracować. Render w UDK


PS: Zna ktoś dobry tutorial do bluszczu i roślinności ?
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
do UDK możesz się pobawić SpeedTree. Bluszcz jakoś też da się tam zrobić.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#425 2013-02-06, 22:58(Ostatnia zmiana: 2013-02-09, 18:02)
Wzorowane na Dragon Age  :lol:  

Dużo screenów, sorki ale ja lubię dokumentować to co robię  :lol:  

Triscount: 20 743
Silnik: narazie Mental Ray - 3D Max

Spoiler











refka:



Jak macie jakieś uwagi, co można poprawić czy coś takiego, to chętnie posłucham  :wink:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fragmenty dachu są identyczne, popraw to.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#427 2013-02-07, 22:32(Ostatnia zmiana: 2013-02-09, 18:03)
Mały UP. Dracon myślę, że teraz się udało. Cały przód budynku skończony. Jutro biorę się za tył.

Oprócz screenów mam do Was pytanie: czy opłaca się to wszystko eksportować do ZBrush'a, i tam lekko posculptować, czy lepiej wypalić normalkę z height mapy, tak jak to wspominał Wowoz w moim temacie z xN? (dzięki, że ktoś zmienił tytuł, pewnie Avallach   :ok:  )

Spoiler




Triscount się dużo zmniejszył. Może trochę za ciemne te rendery, podbije oświetlenie następnym razem.

Panowie radźcie.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
to ma byc low poly, do gry? co to jest? okresl. Skoro podajes tri to pewnie do gry - nie nadaje sie.
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Czemu miałoby się nie nadawać? Byle domek z nowszej gry może mieć więcej tri jeśli o to chodzi.

Ps. nazwa tematu mówi chyba sama za siebie, że tutaj są zamieszczane modele wyłącznie do gier, chyba, że się myle?
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Ok, panowie, wowoz czemu nie? Myślę, że 30.000 tris spokojnie się nadaje na budynek do gry. I tak, to jest LP.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Prace Game-Artowe
#431 2013-02-08, 00:26(Ostatnia zmiana: 2013-02-08, 00:33)
Wowoz, nadaje się, nadaje. Statyczne modele takich dużych obiektów nie są problemami dla współczesnych silników. Ba, 30k tris to nawet Goticzek by uciągnął na jednej scenie o ile pamiętam (inna sprawa że nie można by prawie nic dać dookoła).

Przypomnijmy że low-poly nie oznacza konkretnego limitu, ale ogólnie oszczędzanie tris, czyli nie wydawanie ich tam gdzie nie wpływa to na wygląd, oraz trzymanie pewnego balansu między tym wyglądem a wydajnością w danym silniku graficznym.

Nie można powiedzieć żeby GrafikPL marnował tris, chociaż akurat deski ścian na piętrze zrobiłbym w normalce, bo gracz nie będzie miał możliwości przyjrzeć się ich strukturze. Co innego na parterze (do którego będzie blisko) i na dachu (gdzie pod odpowiednim kątem dodatkowe tris będą zdecydowanie widoczne i nie mogą być zastąpione teksturą).

Stylem bardzo przypomina mi Dragon Age I, konkretnie Denerim.

@down: tamtego posta nie czytałem, tylko ostatniego ;p

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Prace Game-Artowe
#432 2013-02-08, 00:32(Ostatnia zmiana: 2013-02-08, 00:34)
Cytuj
Wzorowane na Dragon Age
Spoiler
Cytuj
Stylem bardzo przypomina mi Dragon Age I, konkretnie Denerim.
 

Pan Borubar

Pan Borubar

Użytkownicy
posty3
Propsy9
  • Użytkownicy

Pan Borubar

Prace Game-Artowe
#433 2013-02-08, 01:18(Ostatnia zmiana: 2013-02-08, 01:35)
Witam Państwa, jestem początkującym grafikiem i trafiłem na to forum przez przypadek. Ale jako ze już jestem chciałem zaprezentować jedną z moich prac nie jest najlepsza, ale co tam.



 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Nie znam się, ale na laickie oko wygląda bardzo ładnie, a w tym świetle Twój post wychodzi na zwykłą kokieterię ;)
 


Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Siatka kokieteria dawaj siatke
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Pan Borubar

Pan Borubar

Użytkownicy
posty3
Propsy9
  • Użytkownicy

model to tak 14k tri ale dużo zjadają koła (12 sztuk)
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace Game-Artowe
#438 2013-02-08, 11:17(Ostatnia zmiana: 2013-02-08, 11:27)
Skoro podajes tri to pewnie do gry - nie nadaje sie.
Bo? Że niby 20k na duży budynek to jakoś mega dużo? Twój kosz miał 1,5k, a stałby sobie gdzieś w kącie ciemnej dupy.

Model ok, ale póki tego nie zmapujesz i nie oteksturujesz to nie ma się czym szczególnie jarać :D
Ale props za moduły :ok:

Co do sculpta to jak ma wyjść tak jak ta jedna deska którą pokazywałeś, to lepiej przepal ze zdjęcia w nDo2.

Nie można powiedzieć żeby GrafikPL marnował tris, chociaż akurat deski ścian na piętrze zrobiłbym w normalce, bo gracz nie będzie miał możliwości przyjrzeć się ich strukturze.
Nie ma sensu, skoro robi modularnie. To o czym mówisz można załatwić LODami, ale to w przypadku jakby to faktycznie miało iść do gry, jak to tylko taka pracka do portfolio to nie ma sensu sie w to pchać.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Prace Game-Artowe
#439 2013-02-08, 13:45(Ostatnia zmiana: 2013-02-08, 13:55)
Samochodzik bardzo ładny! Myślę, że można by poprawić prezentacje, jakoś ciekawiej (i nieco intensywniej) go oświetlić.
http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=82713&page=8 tutaj znalazłem to samo, mam nadzieję że jesteś StK Uriziel, a nie kimś kto się pod niego podszywa  :wink:


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry