Wowoz, nadaje się, nadaje. Statyczne modele takich dużych obiektów nie są problemami dla współczesnych silników. Ba, 30k tris to nawet Goticzek by uciągnął na jednej scenie o ile pamiętam (inna sprawa że nie można by prawie nic dać dookoła).
Przypomnijmy że low-poly nie oznacza konkretnego limitu, ale ogólnie oszczędzanie tris, czyli nie wydawanie ich tam gdzie nie wpływa to na wygląd, oraz trzymanie pewnego balansu między tym wyglądem a wydajnością w danym silniku graficznym.
Nie można powiedzieć żeby GrafikPL marnował tris, chociaż akurat deski ścian na piętrze zrobiłbym w normalce, bo gracz nie będzie miał możliwości przyjrzeć się ich strukturze. Co innego na parterze (do którego będzie blisko) i na dachu (gdzie pod odpowiednim kątem dodatkowe tris będą zdecydowanie widoczne i nie mogą być zastąpione teksturą).
Stylem bardzo przypomina mi Dragon Age I, konkretnie Denerim.
@down: tamtego posta nie czytałem, tylko ostatniego ;p