Prace Game-Artowe 565517 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 565517

Odpowiedzi 1152

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
bo farba wyglada teraz chujowo, a zacieki nadal ssą  :lol:
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Nie zmieniałem farby a zacieki gorsze raczej nie są. Wowoz nie mądruj się bo przy następnej próbie zbanowania ciebie nie będę już ciebie bronił ;)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
:lol2:  ale tu mi chodzi o shadery kuzwa
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ja wiem. Chodzi o to, że coś jest gorsze pomimo, że tego nie zmieniałem. Seems legit
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Cały Wowoz XD

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Ja bym pobawił się krzywymi, bo jakieś takie bez wyrazu jeszcze. Ogólnie dobrze jest.
PAINTOVER:

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Wg mnie już tamte kolory lepsze :D
Skoro ma być stare i zniszczone, to kolory tez blakną z czasem przecież.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
tamte zdecydowanie lepsze
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Kolory są bledsze, bo przy "kuchence" wowoz tak chciał (Ogólnie śmieszne jest posługiwanie się feedbackiem wowoza. Najpierw daje kilka uwag w miarę sensownych a gdy do wszystkich się zastosujesz to powie, że zlamiłeś i że chujowe :D ).

Mogę się nieco pobawić z kolorystyką. Zciemnić farbę na środku i dać jej jaśniejszy specular, żeby faktycznie wyglądała jak farba. Dodać trochę kontrastu... Inne pytanie to co jest warto zmieniać na teksturze a co warto na PP.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Jak paczalem na video
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=x7v897C-uus
[/media]
i przypomnialem sobie swoj mjetsz na orki
Spoiler

 


Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Ogólnie śmieszne jest posługiwanie się feedbackiem wowoza
A to czemu?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ogólnie śmieszne jest posługiwanie się feedbackiem wowoza
A to czemu?

Najpierw daje kilka uwag w miarę sensownych a gdy do wszystkich się zastosujesz to powie, że zlamiłeś i że chujowe :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
no jak sie zle zrobi to jak mam inczaej poweidziec?
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
źle radzisz to źle robię. A tak poza tym to postuluję o to by wowoz dostawał zawsze bana tymczasowego na wakacje, bo ma za dużo czasu na wymyślanie co głupiego może napisać. Rok temu jak był zbanowany to można było z nim normalnie na gadu pogadać, a teraz pyskuje :D . Powie, że zjebałem, bo zjebałem bo farba do dupy i nie powie dlaczego, co mam z tym zmienić, tylko będzie kozakował, że może powiedzieć, że ktoś zjebał. Sam wiem, że nie urywa to dupy, ale wowozowa krytyka w zasadzie nic mi nie pomaga.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#294 2012-07-10, 15:39(Ostatnia zmiana: 2012-07-10, 15:41)
:lol:  z zaciekami dobrze radzilem, a ich nie zmieniles
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Cytuj
2012-06-26 19:59:49 :: Wowoz
taki typ rdzy

2012-06-26 19:59:52 :: Wowoz
wystepuje punktowo

2012-06-26 19:59:56 :: Wowoz
a ty zrobiles ja jako zacieki

Czyli w zasadzie twoja rada była najwyżej w stylu żeby je wywalić.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Wowoz więcej byś robił niż pisał.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Przecież cały dzień przy paletach siedzi :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
robie, ale nie pokazuje :D
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Zostawcie mojego robola w spokoju :lol2:
Do roboty czarnuchu.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry