Prace 3D 1139372 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1139372

Odpowiedzi 3194

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
W sumei to nigdy nie byłem jakis suyper aktywny. Na forum nie było mnei przez prawie 2 lata ;p
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Tom, ja tu jestem dopiero kilka miesięcy a gdzieś tak miesiąc w miare aktywnie.
Tom jest tu od lat :ok:
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
hah Wykopalem pierwsza prace z przed paru lat jaka oteksturowałem ;p  

 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
W sumei to nigdy nie byłem jakis suyper aktywny. Na forum nie było mnei przez prawie 2 lata ;p
A ja byłem na początku bardzo mało aktywny, potem trochę bardziej, potem dostałem kantynę, zacząłem nolifić, następnie odbiłem się od dna i teraz znów jestem coraz "mniej aktywny".

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace 3D
#1404 2011-01-20, 19:00(Ostatnia zmiana: 2011-01-20, 19:03)
Niewiele tutaj widać, ale tekstury wyglądają trochę jak kopiuj z CGTextures, zmapuj, wklej.
Liczyłem na jakąś konkretną pracę, oteksturowany model, jeden. O ile wszystko w kupie prezentuje się jakoś, tak poszczególne elementy nie są rewelacyjne, dajmy na to beczki czy tekstura podłoża (ta jest chyba najgorsza xD)

Co do drugiej pracki, to już słabo, poza tym nie renderuje się game artu w taki sposób.


Ale co ja się tam znam, przecież trzeba studiować grafikę 5 lat żeby cokolwiek o niej wiedzieć :lol2:
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
no baaa tylko ja nie napisałęm ze studiuje 5 lat. czytaj ze zrozumieniem. Mam wiecej prac tylko po co mam komus cos udowadniac? ta ostatnia praca to był pierwszy model jaki oteksturowałem w zyciu. Po raz kolejny czytaj ze zrozumieniem a potem komentuj
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
no baaa tylko ja nie napisałęm ze studiuje 5 lat. czytaj ze zrozumieniem. Mam wiecej prac tylko po co mam komus cos udowadniac? ta ostatnia praca to był pierwszy model jaki oteksturowałem w zyciu. Po raz kolejny czytaj ze zrozumieniem a potem komentuj
A czy ja zaprzeczam że nie był twój pierwszy? Czytaj ze zrozumieniem a potem komentuj :lol2:

Nie musisz nic udowadniać, mi już wcześniej udowodniłeś wystarczająco żeby moje (do tej pory) dobre zdanie o Tobie lekko się zmieniło.
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy

Tom

Prace 3D
#1407 2011-01-20, 19:13(Ostatnia zmiana: 2011-01-20, 19:14)
A co mnie twoje zdanie o mnie? Celowo czepiasz sie jakis szczegołów po to zeby poszczekac i poczytali o tobie na forum jaki ty to umieszy przygadac. A poza tym ciesze sie ze powiedziałes co ci sie w mojej pracy nie podoba bo wkoncu na tym to polega. Dzieki za krytyke ;)
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace 3D
#1408 2011-01-20, 20:13(Ostatnia zmiana: 2011-01-20, 20:16)
W myśl tej samej zasady mam w dupie twoje teksty typu "teksturuje 3x lepiej od ciebie"
Zauważ że to ty to zacząłeś. Rozmowa była o jakości tekstury kolegi, a ty dojebałeś że jesteś lepszy, więc teraz bądź konsekwentny.
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Prace 3D
#1409 2011-01-20, 22:08(Ostatnia zmiana: 2011-01-20, 22:12)
Wszyscy jesteście siebie warci xd Podsumuję was moim zajebistym łamanym angielskim...: fucking wankers : p
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Prace 3D
#1410 2011-01-20, 22:44(Ostatnia zmiana: 2011-01-20, 23:14)
Cała ta dyskusja: :facepalm:
Opinia, że grafik uczy się samemu: :facepalm:
Zdanie, że studia graficzne są do dupy, mało przydatne i w ogóle bezsensu bo j/w: :facepalm:

Ale rozumiem. Dla was i do tego w kloace to w sumie racjonalny pogląd. Szkoda jedynie, że osoby mówiące tu coś o studiach nie są w stanie pochwalić się niczym ciekawym zarówno w kwestii osiągnięć jak i doświadczeń, które nota bene takie studia zapewniają i to jest ich podstawową powinnością a nie jak niektórym tu się wydaje, wałkowanie kursów i tutoriali na żywo. Pierdolicie jak Aztek z Zamościa, który też na łamach tego forum jako gracz airsoftowy, posiadacz repliki miotającej platikowe kulki 6mm określił siebie jako "elitę", do dziś nie wiem czego.

Cytuj
Niewiele tutaj widać, ale tekstury wyglądają trochę jak kopiuj z CGTextures, zmapuj, wklej.

No i co z tego skoro wygląda zajebiście? Robienie poziomów czy ogólnych modeli to w większej kwestii zmapuj wklej. Nikt się nie będzie pierdolił nad jakąś śrubką jak przy dzierganiu danych przedmiotów bo nie ma takiej potrzeby. Nie rozumiem po co te pierdolenie. Rozumiem zaistniałe tu nieporozumienie, różnicę poglądów i walkę na argumenty ale czasami należy uwalić się na pizdę, zwłaszcza jeśli osoba przeciwna ma w czymś racje. W tym przypadku tom podał zajebistą pracę a ty pierdolisz byle co, jak koń pod górę byle nie przyznać jemu racji w jakimkolwiek aspekcie bo jak inaczej? Idźcie w chuj obydwoje. Dumne kurva chłopaczki.

Cytuj
Grafik to przedewszystkim samouk i jeżeli sam nie nauczy się dobierać odpowiednich materiałów, modelować odpowiednich proporcji konczac na stworzeniu dobrego detalu TO NIKT GO TEGO NIE NAUCZY.

Chyba w kloace. Na cholerę ci umiejętność "dobierania odpowiednich materiałów" skoro nie znasz panującego oprogramowania (photoshop, max i zbrush to za mało), enginów, nie umiesz zarządzać pracą i większymi projektami? Wam się coś chyba pojebało, bo chyb myślicie że gameart to jedynie trzaskanie zajebistego lowpoly, diffuce, normal, specular i sculpty w zbrushu i że można się tego nauczyć wyłącznie klepiąc modele w domu. Zamiast pierdolić odpal sobie choćby UDK i podpatrz jak wygląda tworzenie mapy, na ile składa się czynników i jakiej wiedzy i umiejętności z ilu dziedzin wymaga. Jeśli nie znasz obsługi, dokumentacji to możesz sobie wsadzić w dupę swoją "umiejętność dobierania materiałów". Studia graficzne, ale te prawdziwe, nie w kloace maja to do siebie, że szkolą nie tyle co grafików a pracowników, ludzi z rozeznaniem i pewnym doświadczeniem na start, tak by po pójściu do pracy być już jako tako obcykanym. Mając same umiejętności, choćby nie wiem jakie zawsze będziesz tylko rokującym chłopaczkiem, którego taka firma może przyjąć i za własny hajs i poświęcony czas wtłoczyć w panujące realia. Umiejętności to kwestia szlifu i ni zawsze są kluczowe - brak analogii między tym co robione na pokaz do folio a poziomie gameartu w nawet najlepszych grach. Jak myślisz, kto będzie dla firmy bardziej atrakcyjnym nabytkiem? Samoukiem to można było być 10 lat temu, jak w piranii grafikiem został przypadkowy koleś po 2 tygodniach ogarniania maxa :facepalm: . Nawiasem mówiąc twoja "umiejętność dobierania materiałów" jest mniej więcej tyle warta co moja "umiejętność dobierania typografii" powstała na bazie 2 książek poligraficznych i wyrobionego gustu czyli gówno warta. Brak mi słów po prostu na niektóre rzeczy jakie zostały tu wypisane, do tego w połączeniu z olbrzymią pewnością siebie, ze strony ludzi, którzy "trochę tekstur mają za sobą".
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy

Tom

Prace 3D
#1411 2011-01-21, 01:49(Ostatnia zmiana: 2011-01-21, 02:10)
Wreszcie ktos rozsądny sie odezwal i ma głowe na karku. Poza tym Studia naprawde daja duzo szans pracy z innymi i praca w grupie daje o wiele wiecej niz w pojedynke. Wiele jeszcze nie wiecie...

Tak samo przywaliliscie sie do tego nożyka czy co to jest a moim zdaniem tekstury sa bardzo dobre. Wy macie juz swoj własny tok patrzenia na poszczegolne rzeczy a nie wszystko musi wygladac gothicowo i wedle waszych upodobań. JEszcze raz powtarzam poprzyglądajcie sie teksturom z takich gier jak Crysis, Assassin Creed czy innch dobrych gier i ocencie tekstury. Wnosząc po waszych notach co do tego narzędzia to było by dno. Dla was tekstura musi miec twarde wykontrastowane krawedzie i mocny kolor a jak jest poszarzała i wzięta z zycia to juz sklekja czy bóg jeszcze wie co. Wracajac do mojej pracy to niektore tekstury malowałęm ręcznie.

Co do teksturowania to praktycznie kazdy z was nie ma o tym zielonego pojęcia. Thoro dobrze mowi o tym  waszym dobieraniu materiałów. To jak wciskanie ciasnej spodniczki na gruba babe i zamiast zmienic rozmiar i dopasowac to wy wolicie zmieniac kolorki i czy w kropeczki czy w paski.

Zamiast wprowadzac jakies własne niedouczone teorie które są tak śmieszne ze za chwile zaczne sledzic forum frapsem i zarzuce na utuba, zarejestrujcie sie np na max3d.pl. Tam was utemperują bo jestescie postrzępieni i tylko zadry z głupotą wbijacie
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace 3D
#1412 2011-01-21, 08:18(Ostatnia zmiana: 2011-01-21, 08:41)
Co do teksturowania to praktycznie kazdy z was nie ma o tym zielonego pojęcia.


Za to ty jesteś w tym mistrzem nad mistrzami, teksturujesz od nas 10 razy lepiej i jesteś na studiach graficznych co nas od razu dyskwalifikuje :ok:
Żałosne.

@Tom: przestań nam ciągle wmawiać o tych kontrastowych teksturach, twardych krawedziach i kropkach.Tym niczego nam nie udowodnisz, a po za tym takie coś nie mam miejsca.
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy

Tom

Prace 3D
#1413 2011-01-21, 09:22(Ostatnia zmiana: 2011-01-21, 09:24)
Nie mowie ze was dyskfalfikuje bo np nie masz w czyms racji. I nie bronie sie tym ze lepiej teksturuje bo tu nie chodzi o umiejetnosci tylko o podejscie. Jak zaczynałęm tez byłem forumowym hardkorowcem myslacym ze robie dobrze i pewnie taka wiedza wystarczy ale potem jak zaczałem to wszystko zgłebiąc pojąłem ze to jeszcze nie wystarczy i trzeba isc dalej i nie odpychac krytyki tylko podzielac zdanie, a nie odrazu atakowac i wyławiac jakies zdania z kontekstu.

Ty powiedziałęs ze tekstury są do bani a ja powiedziałem ze sa dobre. co w tym złego? Jak ty bys zrobił inaczej to jakbym powiedział ze sa słabe to bys zaatakował co? Licz sie ze zdaniem innych bo jak narazie jestes cholernie limitowany. Terobiłem podobnie ale zdecydowałem ze tak nie moze byc, poszedłem na maxa3d i tam mnie wyklepali i to byl dobry wybór bo mozna duzo sie tam nauczyc.

A wracajac do tego co powiedzialęm to nei mam racji? Macie jakies wielkie pojęcie? No przeciez to fakt to dlaczego sie wkurzasz? ja nie zmyslam. Sam o tym dobrze wiesz to po co sie tak oburzasz?
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace 3D
#1414 2011-01-21, 09:30(Ostatnia zmiana: 2011-01-21, 09:32)
Nie mam o co sie wkurzac, szczegolnie ze to jest forum  i mam gleboko w dupsku czy ktoś mnie jedzie czy nie.
A o naszym workflow z kropeczkami i kontrastami to oczywiste, ze zmyslasz i widocznie gowno wiesz o game-arcie (o 3D to wiem, ze masz skillsy bo pokazywales prace high poly, ale nie wypowiadaj sie, jezeli nie masz o czyms pojecia) :ok:
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
o game arcie nie mam pojecia? Pracuje juz 3 raz w grupie nad gra hmmm to jak ja sie tam dostałem? Na sile? robie model do gier od kad pamietam. Rozumiem ze masz większe pojęcie ? No moze rzeczywiscie bo kolo mnie na kompie w pracy siedzi praiwe 30 letni level designer który pracował przy bio Shocku 2 ale on tez nie ma o niczym pojęcia i tak siedzimy jak dwa lamusy i dłubiemy w nosie.
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

LordNerevar

LordNerevar

Użytkownicy
posty38
Propsy19
  • Użytkownicy
Polycount: 414
Siatka:

Diffuse:

Normal:

Widzę, że się spora burza rozwinęła z powodu mojej brzytwy. Ja osobiście uważam, że tekstury mogłyby być lepsze, nawet dużo lepsze. Na razie nie mam jeszcze wprawy w robieniu dobrego "realistycznego" materiału i dużo lepiej wychodzą mi stylizowane, ale jak komuś się te podobają to mnie to cieszy.
 
YARRrrr...

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Niech jakiś admin/mod zrobi temat ' Kłótnie lamusków ' i tam przeniesie te zajebiste wywody xd
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace 3D
#1418 2011-01-21, 10:09(Ostatnia zmiana: 2011-01-21, 10:23)
Thoro, zacznijmy od tego, że opisałeś pięknie sprawę studiów. Tutaj masz racje, ale zauważ, że mimo wszystko póki co żyjemy w kloace, a ja raczej na studia gdzie indziej nie mam szans więc jedyne co mogę robić to siedzieć po szkole i klepać te modele czy tekstury. Polskie studia graficzne w większości to gówno i nie powiesz mi że tak nie jest.

Co do Toma, to dalej nie będę komentował, bo jego najnowszy opis tekstury powyższej rozjebał mnie jeszcze bardziej. Ta tekstura jest słaba i mogę wymienić argumenty:

- Materiał drewna wygląda nienaturalnie, nawet jeśli w miarę fajnie zrobił obtarcia na końcach.
- Metal jest chyba najgorszy, w bardziej przypomina szary plastik niż metal. Takie brzytwy są ostre i tekstura powinna dawać wrażenie połyskującej, a nie matowej. Do tej na zakończeniu ostrza warto zrobić rozjaśnienie, to dodaje efektu ostrego metalu.



A tobą Tom, tobą się już na prawdę nie będę przejmował, w ogóle. Teksty typu

Cytuj
Dla was tekstura musi miec twarde wykontrastowane krawedzie i mocny kolor a jak jest poszarzała i wzięta z zycia to juz sklekja czy bóg jeszcze wie co. Wracajac do mojej pracy to niektore tekstury malowałęm ręcznie.
zostaw sobie dla siebie, bo gówno wiesz o tym co jest dla mnie ważne przy tworzeniu tekstury.

Cytuj
Wy macie juz swoj własny tok patrzenia na poszczegolne rzeczy a nie wszystko musi wygladac gothicowo i wedle waszych upodobań.
Skończ pierdolić, bo tekstury do gothica nie robiłem chyba od ponad 2 lat, a już na pewno nigdy się nie wzorowałem na niczym z tej gry. A ty sobie wymyślasz z dupy teksty, bo nie wiem jak to sie ma do naszej rozmowy.



Tekstury w większości gier (te do mniej widocznych obiektów) faktycznie są robione na odwal się, bo mało kto to zauważa i tak. Ale to nie powód żeby to, że gość nie umie zrobić dobrej tekstury tłumaczyć takim czymś.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Brzytwę robiłeś na podstawie jakiegoś obrazka, zdjęcia? Jeśli tak, to mógłbyś je zamieścić?
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry