A co do tego, że wygląda przeciętnie - chuj ci w dupę Bułkowski . Nie widziałem na tym forum żadnego modelu Hard surface z podobną ilością detalu.
Traktujesz ilość detalu jako jeden z wyznaczników jakości? Pracochłonności wykonania owszem, ale nie zawsze więcej
podobnej skali elementów oznacza bardziej estetyczny efekt.
Nie jestem pewien wypowiedzi komentującej który aspekt pracy oczekiwałeś.
Jeśli siatkę, to nie możemy, bo jej nie pokazałeś. W każdym razie po cieniowaniu powierzchni nie widać żadnych błędów w niej.
Jeśli render (już wiemy że nie), to już napisaliśmy - nie jest najlepszy, zwłaszcza dziwne SSAO psuje efekt.
Moglibyśmy ocenić tekstury - gdyby jakieś były.
Jeśli concept, to jest to głównie kwestia gustu, ale mam trochę swoich osobistych uwag właśnie na temat ilości detalu. Widziałem dużo ciekawsze mechy - mi takie proporcje i gęste upakowanie coraz to kolejnych elementów się nie podobają. Lubię widzieć w obiektach
hierarchię i rezultat jakichś spójnych intencji. "To składa się z tego i tego, z kolei to z tego i tego" itd w formie drzewka. Tutaj mamy napakowane raczej "dużo wszystkiego na raz". Brakuje podziału na duże, ważne elementy oraz będące ich częściami małe, bardziej kosmetyczne detale. Oko trochę się gubi, nie znajduje wystarczająco wyrazistej struktury. Mamy coś, coś co ma dużo elementów, a żeby dostrzec i wyodrębnić od siebie główne logiczne części tego czegoś (nogi, tors, głowa, ręce) musimy się przyjrzeć i chwilę zastanowić. Dochodzą kwestie praktyczne - ani to humanoid, ani pojazd. Nie wydaje mi się żeby mógł się skutecznie poruszać z takimi kończynami.