Prace 3D 1136114 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1136114

Odpowiedzi 3194

PaniDomu

PaniDomu

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
hehe Takich ocen mógłbym godzinanmi słuchać szczera, a jeśli krytyka to taka z która odbiera sie z usmiechem na twarzy:D
rady oczywiscie biore sobie gleboko do serca :) )
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Widać, że na modele jest nałożony subsurf. Szkoda, bo bez tego modyfikatora też można zrobić ładny model i poly jest dużo mniej :wink: .
Ćwicz :)
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

PaniDomu

PaniDomu

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Cytat: Dracon link=topic=31.msg109256#msg109256#msg109256#msg109256 date=1282909345
Widać, że na modele jest nałożony subsurf. Szkoda, bo bez tego modyfikatora też można zrobić ładny model i poly jest dużo mniej :wink: .
Ćwicz :)
Nie widzi mi się kolego większości modeli bez subserfa:) inaczej musiało być więcej poly, zbyt kąciaste by było

Co jak co ale muszę poprawić kompletnie szyszak
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Poćwicz tekstturowanie, z wrzucaniem zdjęć za daleko nie zajedziesz ;)

Modele całkiem ok, ale poly za dużo.
 

PaniDomu

PaniDomu

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
No zgadzam się, kiedyś podajże 2-3 lata temu bawiłem się w photoshopie ale juz nic nie pamietam z niego
to co jedynie zrobiłem to sciane i tuning auta:)

przed

po


Ale myśle że powinien zacząć  uczyć się gimpa, niezłe bajery widziałem przez jego wykonanie:))
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#1125 2010-08-27, 16:01(Ostatnia zmiana: 2010-08-27, 16:10)
Na tym tuningu zapomniałeś nałożyć te same kolory na odbicie lustrzane auta :lol: .

//edit:
Cytuj
Nie widzi mi się kolego większości modeli bez subserfa:) inaczej musiało być więcej poly, zbyt kąciaste by było
"Kąciaste" modele wygładza się dobrze nałożonym smoothem (poczytaj sobie gdzieś o modyfikatorze EdgeSplit i wyznaczaniu ostrych krawędzi na modelu :)  ) Subsurf tworzy dużo poly, ale w viewporcie masz widoczne tylko te, które były na oryginalnym modelu (jak zatwierdzisz subsurfa to będziesz widział wszystkie). Oczywiście często subsurf bardzo pomaga (organika), ale nie należy przesadzać i tworzyć dużo zbędnych poly :) .
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
No tutaj to już nie za bardzo. Pomijając fakt, że mur składa się z dwóch wyraźnie różniących się ostrością warstw, nie kumam skąd w końcu pada światło. Z góry czy z dołu?

Samochód o wiele lepiej wygląda na pierwszym zdjęciu. Drugi raczej nie zostałby dopuszczony do ruchu, nie tylko ze względu na żółte światło z tyłu, ale na ogólną swoją oczojebność.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Cytat: LordNerevar link=topic=31.msg108137#msg108137#msg108137#msg108137 date=1282555735
Wiem o tym ale ja tego modelu nie robiłem na potrzeby żadnej gry, a z czystej przyjemności. Tekstury zrobiłem tak jak było najszybciej i najprościej. Gdybym to robił do gry na pewno bym je poprawił.

Chyba nie ty je zrobiłeś, a piranie :P
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
PaniDomu weź jakiś model i próbuj go teksturować za pomocą materiałów z cgtextures bądź z podobnych, używając brushe, mieszanie warstw itp. filtrami raczejj za daleko nie zajedziesz;)
 

LordNerevar

LordNerevar

Użytkownicy
posty38
Propsy19
  • Użytkownicy
Cytat: Wowoz link=topic=31.msg109309#msg109309#msg109309#msg109309 date=1282925240
Cytat: LordNerevar link=topic=31.msg108137#msg108137#msg109309#msg109309 date=1282555735
Tekstury zrobiłem tak jak było najszybciej i najprościej. Gdybym to robił do gry na pewno bym je poprawił.
Chyba nie ty je zrobiłeś, a piranie :P
Chodziło o to, że je przerobiłem tak aby na model pasowały.
 
YARRrrr...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace 3D
#1130 2010-08-27, 20:42(Ostatnia zmiana: 2010-08-27, 20:44)
Cytat: PaniDomu link=topic=31.msg109211#msg109211#msg109211#msg109211 date=1282903145

to textura hełmu jako tako próbowałem ją nałożyć

A to miecza, nie pamiętam dlaczego nie udała mi się z mieczem



To nie tekstury tylko zdjęcia które próbujesz nałożyć na modele. O ile przy tarczy to wyjdzie całkiem dobrze, to o hełmie możesz zapomnieć.
Modele się mapuje i tekstury robi samemu, a nie nakłada się zdjęcia.

Cytat: PaniDomu link=topic=31.msg109281#msg109281#msg109211#msg109211 date=1282916752
No zgadzam się, kiedyś podajże 2-3 lata temu bawiłem się w photoshopie ale juz nic nie pamietam z niego
to co jedynie zrobiłem to sciane i tuning auta:)

Ale myśle że powinien zacząć  uczyć się gimpa, niezłe bajery widziałem przez jego wykonanie:))
Nie ten dział na takie prace.
 

PaniDomu

PaniDomu

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy

PaniDomu

Prace 3D
#1131 2010-08-27, 21:26(Ostatnia zmiana: 2010-08-27, 21:34)
Ale podkreśliłem że jestem zielony co do teksturowania, a ja zdaje sobie sprawe ze to zdjecia, i udowodnie że nie ma rzczy nie mozliwych, wystraczy wyjsc zalozenia ze kazda tekstura to zdjecie ale nie kazde zdjecie to tekstura, w chwili obeniej zajmuje sie inymm projektem cos z wyzszejk polki ale gdy znajde choc troche czasu to udowodnie:))) (ależ ja jestem groźny :D ).

ps. V3Q, wszytko jest dla ludzi:) uczymy się na błedach, i powiem ci ze bede experymentował w tym kierunku, z jakimi efektami?? nie wiem jesli mam sie ocenic sam to powiem ze nie jestem zawodowcem ale tez nie poczatkujacym, idziemy w przod nie w tyl,
takich osob jak tym forum mi brakuje aby pomysleli powiedzieli i pomogli:))
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace 3D
#1132 2010-08-27, 21:47(Ostatnia zmiana: 2010-08-27, 21:48)
Cytat: PaniDomu link=topic=31.msg109356#msg109356#msg109356#msg109356 date=1282937198
Ale podkreśliłem że jestem zielony co do teksturowania, a ja zdaje sobie sprawe ze to zdjecia, i udowodnie że nie ma rzczy nie mozliwych, wystraczy wyjsc zalozenia ze kazda tekstura to zdjecie ale nie kazde zdjecie to tekstura, w chwili obeniej zajmuje sie inymm projektem cos z wyzszejk polki ale gdy znajde choc troche czasu to udowodnie:))) (ależ ja jestem groźny :D ).
Nie lepiej spędzić ten czas na realnym uczeniu się podstaw mapowania i teksturowania? Sam mówisz że chcesz iść w przód a nie w tył.
 

PaniDomu

PaniDomu

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
jak zwykle macie racje, to ja skacze juz z tym p********** i przejde ze slow do ze rzeczy, jak narazie siedze cicho:))
 

PaniDomu

PaniDomu

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
czek dys ałt xD


Według rad a konkretnie dla V3Q usuniete tekstury z miecza i hełmu, a dodany material chromu:)) ogółem ładny efekt ale muszę teraz ustawiać odpowiednio lampy bo widać jak  to nie wygląda miło:P
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Weź zainstalują sobie shadery, każdy przedmiot wrzuć do innej sceny, zmappuj i próbuj teksturować. Jak efekt Cię zadowoli wtedy możesz się bawić w wspólne rendery - tak będzie najlepiej.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytat: V3Q link=topic=31.msg109463#msg109463#msg109463#msg109463 date=1282987292
Weź zainstalują sobie shadery, każdy przedmiot wrzuć do innej sceny, zmappuj i próbuj teksturować. Jak efekt Cię zadowoli wtedy możesz się bawić w wspólne rendery - tak będzie najlepiej.

Podbijam w zupełności. W ogóle polecam robić lowpoly i gameart bo takie hp na obecne czasy niczym nie zachwyca i nie jest atrakcyjne. naucz się robić tekstury, dobrze mapować i rób poporstu lp a z pewnością bęzie to lepsze. z resztą dzisiejsze lowpoly nie koniecznie równa się kwadratowe głowy via gothic
 

PaniDomu

PaniDomu

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
V3Q: kurcze mamy takie same myśli tak przez ten czas myślałem jakby z każdego modelu zrobić osobną scene, i taki mam zamiar, biorę się czym prędzej:)
Thoro: No własnie, trudno mi sobie wbić do łba że żadna gra nie ma 100% okrąglusich modeli, przykleje sobie taką kartę na monitorze ,, REMEBER: LOW POLY!!!! '' i teraz zaczne więcej czasu poświęcać nie tylko na modelowanie a mapowanie, texturowanie etc.


 ^
/|\
 |
Nie tylko gothic:)))
 

Khazar

Khazar

Użytkownicy
posty25
  • Użytkownicy






Wiem, wiem, ostatnie słabe, ale troszkę na szybko i bez renderowania. Zresztą, dwa pierwsze też nie są jak na moje jakoś szczególnie piękne.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#1139 2010-08-29, 00:27(Ostatnia zmiana: 2010-08-29, 00:27)
:O
Za tego abramsa to naprawdę wielki szacun za chęci. Kiedyś też chciałem zrobić czołg, ale brakło mi chęci na etapie kadłuba. :wink:
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry